1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 24]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    maar weet iemand hoe het op deze site gaat als je tv kapot is komen ze dan langs om hem te maken?
     
  2. Daantjuhh14

    Daantjuhh14 Guest

    Jep, maar gewoon voor mn gevoel, dat ik eerst kan vergelijken.
    Deze is ook te groot btw;-)
     
  3. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Bigger, better.....:+
     
  4. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    idd daniel :p ik ga hem nu denk ik maar bestellen :D
     
  5. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    jaloers:9
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    ik denk dat dit paralelle import betreft en je dus GEEN 2 jaar reparatieservice aan huis hebt.
    2 jaar garantie heb je natuurlijk wèl, maar bij n defekt moet je de tv opsturen en dat wil je echt niet.

    Wel een mooie tv! Probeer s goed naar folders te kijken. Heeft plasmadiscounter in Naarden niet zo'n soort aanbieding?

    €90 duurder, maar dan heb je wèl de reparatie aan huis service en je kan m ook ter plekke afhalen en pinnen (niet plat vervoeren)
    http://www.plasma-discounter.nl/plasma-tv/panasonic-plasma-tv/panasonic-tx-p42s20-art-116421.htm
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  7. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    kak heb al besteld :confused:
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  8. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Ferry, dat zal wel meevallen! Ik heb ooit bij iBood de Samsung LE32A456 gekocht voor een leuk prijsje. Die had een stuk of 6-7 dode pixels, toen ik Samsung belde hebben ze daarvoor gewoon een monteur langsgestuurd! Desnoods kan je contact opnemen met iBood om te kijken of het een NL model is of niet.

    Ik vind het ook een mooie TV, jammer dat hij niet in het TV-meubel van mijn ouders past. :mad:
    2 HDMI aansluitingen is overigens wel weinig. Ik dacht dat iedere TV er tegenwoordig wel 4 had.
     
    Laatst bewerkt: 7 jul 2010
  9. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    tja heb maar 1 xbox ;) zou niet weten wat ik er nog meer aan moet sluiten is groter probleem dat ik mijn pc er niet aan kan hangen :confused:.
    kun je btw via pc films streamen naar je xbox dan zou het geen probleem zijn
     
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Mn Pioneer heeft ook maar 2 hdmi inputs, maar ik heb er een surroundreveiver op aangesloten.
    Het bijzondere aan de Pioneer is dat deze ieder apparaat apart herkend en dus de beeldinstellingen onthoudt van ieder apparaat, zelfs als die via dezelfde hdmi ingang binnenkomen (de receiver dus).

    Dus ik kan verschillende instellingen gebruiken voor mn xbox en ps3.
     
  11. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    die ps3 hoef je er toch niet op aan te sluiten ;)
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Zeker wel! Het blijf een geweldige blu-ray speler ;)
     
  13. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    maar daar blijft het dan ook bij :p
     
  14. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat een onzin. Natuurlijk moet je die wel aansluiten! Ik vind 3 HDMI poorten eigenlijk wel een vereiste. 2 Consoles en een PC. De TV van ibood is wel erg matig qua aansluitmogelijkheden, ik zie dat ie ook geen VGA ingang heeft, dat is echt zonde, vooral aangezien hij ook zo weinig andere poorten heeft.
     
  15. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een fatsoenlijke receiver heb dan is meestal 1 of 2 HDMI poorten al voldoende. Toegegeven dat mensen die dat onding van ibood kopen uiteraard geen receiver zullen hebben.

    Ik gebruik persoonlijk maar 1 HDMI poort op mijn TV.
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik gebruik er maar 2: Xbox 360 en PS3. Ook wel fijn van mijn Panasonic P37X10 dat hij de beeldinstellingen per beeldmodus onthoudt. Dus Xbox 360/PS3/analoog tv/UPC Mediabox. :thumbs:
     
  17. eriktoemen

    eriktoemen Active Member

    Berichten:
    80
    Leuk Bevonden:
    0
    hoezo is het een onding?
     
  18. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De U20 heeft het paneel van de S10 dan kan je beter een S20 nemen die hetzelfde paneel heeft als de G10. De S20 heeft verder dezelfde processing als de G20.

    De S20 heeft een hoger contrast, meer HDMI poorten, betere beeldverwerking en is bijna net zo duur als die U20.
     
    Laatst bewerkt: 9 jul 2010
  19. Maarten00

    Maarten00 Active Member

    Berichten:
    2.160
    Leuk Bevonden:
    35
    Dat je dat nou niet wist!O-)
     
  20. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    De U is gewoon een budgetuitvoering. Het is niet voor niets dat ik een link postte voor een S20 die maar 90 euro duurder was en dan ook nog s een NL model is.

    Bovendien kan je m dan zo ophalen ipv dat je moet wachten tot ibood het geld heeft ontvangen en gaat opsturen.

    http://www.plasma-discounter.nl/plasma-tv/panasonic-plasma-tv/panasonic-tx-p42s20-art-116421.htm


    (ik denk dat hij gerust kan zijn. Het beeld van de U zal ook prachtig zijn. Er is nu eenmaal altijd wel iets mooiers te koop ;) )
     
    Laatst bewerkt: 10 jul 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina