De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Moet je achter op je versterker kijken. Het is iets wat je eruit kan draaien met je duim.

2. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De tool op de pixar dvd is de thx optimizer. Welke bd speler heb je, model? Type?

3. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, had ik ook. Een zwarte knop met ongeveer de doorsnee van 1 cm. en de dikte van een paar millimeter.

4. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    @Gdzr: Ik zie achterop niks wat ik er met mn duim uit kan draaien:

@Tipex: Ok, hoe kan je dan met zo'n laag contrast goed door de witten-test komen? Ik heb de Onkyo HT-R380 Receiver van de AVX380 set.

@Loonens: Ik zie dat nergens.

Laatst bewerkt: 16 aug 2010
  5. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Zit er dus niet op. Misschien een keer de stroom eraf halen, 20 sec wachten en weer erop zetten.

6. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Gedaan en hallelujah, hij doet het! _O_

Maar erg stabiel is het niet, heb de blu-rayspeler aangezet met blu ray erin, hij schakelde wel meteen automatisch weer naar hdmi1 en ik zag Onkyo in beeld. Toen ging hij eerst allerlei settings af lopen zoeken qua resolutie en hz, storende beelden kwamen voorbij, hij stond uiteindelijk op ec/hdmi1, maar geen beeld, toen ben ik even alle bronnen langsgelopen en weer naar bd/dvd, toen leek hij hem even uit te zetten, ging weer naar tv-beeld (kabeltv) en toen weer aan en nu geeft ie beeld!

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @av: was meer op zoek naar je bd speler, maar zal ook die onkyo eens bekijken

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik denk dat ik nu namens meer personen praat , Wanneer denk je nu helemaal tevreden te zijn over de instellingen van jouw tv.
    Je bent tot de conclusie gekomen dat je THX en ISF niet mooi vindt , maar wat wil je nu eigenlijk.

Je kan wel door blijven miereneuken over de instellingen maar daar schieten wij hier niets mee op.

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik denk dat je gewoon ff een weekje moet laten staan en vooral blu-rays kijken.

Stap voor stap doen en niet binnen een dag 5 dingen gaan veranderen. Ik blijf dvd's kijken zonde vinden voor zo'n full hd plasma.
    Weet bijna zeker dat dvd's er op mn hdready px er beter uitzien dan op een G, gewoon door de grotere upscaling.

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    ok, ik vind DVD's goed voldoen en ook prijstechnisch interessant. (Ik wil graag een beetje aardige filmcollectie hebben en dan is Blu-ray te duur, maar die huur ik wel en nieuwe films koop ik zo af en toe in blu-ray). Blu-rays zijn wel een hele stap mooier ja en probeer daarop te baseren. Ik blijf er wel wat mee uitproberen en laat nog wel s weten wat de uiteindelijke setting is geworden ;) Binnenkort nog ff een fotootje van het eindresultaat ;)

11. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    hoop blu-rays nu n tientje bij free record shop

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    cool , straks in de pauze even kijken

13. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41

Je geeft zelf al aan dat blu-ray's een flinke stap mooier zijn, en dat is ook, een bluray is 2tot4x zo scherp als een dvd. En dat is ZEKER zo op een tv van 107cm of meer...

Als je een filmcollectie wil aanleggen zou ik eerder nu al overgaan op blu-ray, anders heb je er straks spijt van. En met een beetje goed zoeken kom je nu al goede films op blu-ray voor een leuke prijs tegen...

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Zeker. Dvd's zijn SD en daar zou ik mn geld niet aan uitgeven. Koop liever 1 blu-ray dan 5 dvd's.

Het verschil in beeldkwaliteit en filmbeleving is fors.

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb de dvd " The day the Earth stood still 1952 " gekocht , de beeldkwaliteit is beter dan van veel goedkope Blu-ray's

16. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    edit:// laat maar , niet goed gekeken :mad:

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    DFW ;)

18. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Oef dan kan je beter wel DVD's kopen ja.

19. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij de goedkope Blu-Ray's kijk altijd eerst wil de film heeft uitgebracht.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    DFW blurays moet ik dus vermijden? Heb trouwens al even op de site gekeken, behalve Evil Dead II zat er weinig leuks bij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina