1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Thx Melbuuln voor alle antwoorden en hulp :)
    Heb de TV besteld... dat wordt binnenkort eindelijk Red Dead Redemption leesbare ondertiteling :+ :)

2. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    hd-gaming is sowieso geweldig. jij gaat wat meemaken :)

3. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Iemand nog enig idee wat ik kan proberen met m'n scherm voordat ik maar met Samsung ga bellen? Post staat een paar posts boven deze. ;)

4. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Probeer eerst zeker te zijn of t probleem door de monitir komt.

Heb je al n andere hdmi kabel geprobeerd?
    Heb de m al van de waardeloze stand Dynamisch afgehaald?
    Is de beeldkwaliteit ook via componenten niet goed?

heb je t scherm niet getest in de winkel?

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Game zelf op een 23" FullHD monitor van LG en ik heb helemaal geen problemen met de weergave via DVI/HDMI.
    Hier in het forum heeft iemand een nieuwere model en volgens hem ziet het beeld er niet uit :confused:

Wij kunnen van een afstand niet zien wat nu de oorzaak is , misschien werkt de monitor wel normaal en verwachten jullie teveel van HD !
    Heb je de Samsung in een normale winkel gekocht , dan zou ik met de Xbox360 even naar de winkel gaan en daar het even uitproberen.

Bellen met Samsung zal weinig zin hebben want voor een instelling foutje komen zij niet in actie.

6. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Nou, vandaag mn nieuwe Pana omgeruild, maar het probleem is nog exact hetzelfde:

Morgen naar BCC om mn Onkyo set om te ruilen en ze willen hem daar ook gaan testen op een Plasma daar met mijn apparatuur en kabels, hopelijk lost dat het op.

Anders moet ik de Blurayspeler rechtstreeks op de tv aansluiten, maar dan moet het surround geluid van de Blu-rayspeler via de tv naar de Receiver, op de HDMIkabel die al van Receiver naar TV loopt via de Audio Return Channel, maar de vraag is dus of het geluid volledig en optimaal wordt doorgegeven door de tv, weet iemand daar uitsluitsel over te geven?

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Waarom probeer je het nu niet eerst uit , je hebt alle apparaten nu toch al in huis :confused:

8. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik kreeg het idee dat je dat niet zomaar ziet op je display ofzo, maar dat je dat zelf moet uitproberen door goed te luisteren en zo getrainde oren om het verschil tussen verschillende Dolby modes etc te horen heb ik niet ;)

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je heb toch wel een dvd waarmee je de speakers kan testen ;)

Gisteren gekeken naar de BD Wall.E en het geluid was in de Direct mode nu perfect !!

10. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    quote van htforum waaruit ik afleidde dat het niet zo simpel is en ook niet consequent maar wisselvallig waardoor ik niet zo veel vertrouwen heb in gewoon een keertje testen:

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bravia en Center-speaker hangen nu aan de muur.
    Voor de Center heb ik een beugel moeten maken want de kabelgoot zat ik de weg.

Weet nog niet wat ik met het meubel ga doen !

12. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Je huis staat scheef :9 Ziet er netjes uit ;)

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Moest wel want zouden jullie zien dat de Bravia scheef hing :+

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    woon je op een boot Melbuuln? haha! ;)

---------------------------------------------

Het schiet ook totaal niet op met de gehypte OLED. LG komt binnenkort met een 31 inch oled protoype op de IFA
    http://www.engadget.com/2010/08/30/lgs-31-inch-oled-prototype-to-slice-through-ifa/

Wtf???? 31 inch? Voor je mobieltje ofzo? Mijn god, een ipad is bijna zo groot ;)

Zonder gekheid: het gaat nog lang lang duren voordat er een fatsoenlijke maat voor een redelijke prijs te koop is. Leuk als pc monitor, maar verder niet hoor
    I would not held my breathe if I was you.

Heb ik veel liever deze van LG
    http://www.engadget.com/2010/08/30/lg-to-show-first-3d-thx-certified-plasma-at-ifa-alongside-180-in/

Een 180 inch 3D plasma! Dat is 4,56 meter whoeahhh!

Laatst bewerkt: 31 aug 2010
  15. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    Dag heren,

Even een snelle vraag. Als ik mijn blu ray speler via HDMI aansluit op mijn tv, kan ik dan wel nog de speler via coax aansluiten op mijn logitech z5500 reciever voor de 5.1 sound?

16. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Dankje Ferry. :b:

Andere HDMI kabel heb ik nog niet geprobeerd, maar zal zo is kijken of component een ander verhaal is.

Heb hem van dynamisch op standaard gezet.
    Verder heb ik de instellingen laten staan zoals ze waren (behalve scherpte).
    Contrast: 100
    Helderheid: 50
    Scherpte: 10

Een scherm met 5ms reactietijd zou toch geen vertraging kunnen hebben? Vooral niet een 50hz of is daar niks van waar?

17. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Contrast 100? Ik zou hem hoger dan 60 zetten. Of nog beter, gooi er een test dvd in, deze settings klinken behoorlijk fout.

@mel: ziet er netjes uit man!

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Bij mijn Sony BD-speler komt ik handmatig aangeven (éénmalig) wat uitgangen er gebruikt moeten worden.
    In de automatisch stand gaat zowel het video- en audio-signaal door de HDMI.

Via Coaxiaal of Optisch zal je nooit kunnen genieten van Dolby TrueHD en DTS-HD , deze signalen gaan alleen via HDMI.\
    Je kan met de Z5500 maximaal genieten van DD5.1 of DTS.

19. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Hoger of lager dan 60?

Ik heb hem daarstraks toevallig op 60 gezet. Wel raar dat ie bij de standaard instellingen op 100 gaat terwijl dit helemaal niet goed is schijnbaar.

Ook ben ik er enigszins achter waarom ik niet bepaald onder de indruk was en dit lag aan Halo 3, Ferry had hier ook al iets over gezegd namelijk. Ik had namelijk MW2 er even in gedaan en ik had vrij mooi beeld en geen vertraging (ik heb wel gamemodus aanstaan).

20. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Wij hebben 'alles in 1' van ziggo, de ontvanger met smartcard staat in de huiskamer. Sinds kort heb ik op mijn kamer ook een ontvanger staan, als ik dan digitaal wil kijken gebruik ik de smartcard uit de huiskamer. Aangezien dit niet zo handig is wil ik een 2e smartcard kopen, nu zie ik dat deze ook op marktplaats worden aangeboden, maar geeft dit geen problemen?

Daarnaast wil ik een abbonement op sport 1, als ik dit abbonement afsluit op de nieuwe smartcard, kan ik dan alleen via deze smartcard sport 1 kijken?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina