Ik heb schijnbaar dikke mazzel met mijn UE32C6730 televisie van Samsung. Ik heb geen clouding en geen inputlag hoger dan op mijn vorige televisie. Mijn games spelen precies zo als op mijn vorige (niet LED) HD televisie.
Waarschijnlijk ligt het ook aan de grootte van mijn scherm dat ik er geen last van heb, maar ik denk ook dat het probleem groter wordt gemaakt dan het is. Ze zetten geen televisies op de markt als ze allemaal ontzettend veel last van clouding hebben en er zo uitzien zoals op de foto die jij hebt geplaatst. Die foto die jij plaatste is wel extreem, natuurlijk zijn er toestellen die dat zullen hebben zoals op de foto. Maar het is echt niet zo dat alle LED televisies uit 2010 van Samsung ontzettend slecht zijn.
LED is in ontwikkeling, het is zeker nog niet optimaal. Hoewel mijn nieuwe LED televisie mijn oudere HD televisie volledig wegblaast qua performance. Maar dat mag ook wel want mijn oude full HD komt uit 2008.
Ik zou het niemand aanraden om voor een Samsung LED te gaan op dit moment, sterker nog, mocht je televisie nog werken dan zou ik lekker wachten met het kopen van een LED televisie, van welk merk dan ook. Tenzij je een Full LED televisie gaat kopen, maar die kosten nu nog veel te veel. In de meeste modellen van nu zit de LED technologie alleen maar in de randen, niet in het hele scherm.
Ik had geen keus omdat iemand een Wii controller door mijn televisie had gegooid. Anders had ik mijn huidige televisie niet gekocht en gewacht op betere televisies.
Laatst bewerkt: 12 jan 2011