1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Heb je zijn post wel goed gelezen?

2. xboxlol

xboxlol Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik heb even goed gekeken, het zwarte randje is maar 2 pixels breed, dus niet 6. Beetje raar dat hij alsnog die 6 pixels probeert te scalen. :{

Wat zou er nou beter uit zien dan?

3. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ligt er maar aan welke tv hij heeft en welke resoluties er geaccepteerd worden over hdmi of vga.

Dus wat staat er in de handleiding bij de reso's met hdmi en vga, dan weten we wat meer.
    In principe gewoon kiezen wat het mooiste eruit ziet kan ook ;)

4. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wat is tegenwoordig nog het verschil tussen Blu-Ray spelers? Je kunt inmiddels voor €70,- een LG of Philips Blu-Ray speler komen, maar je hebt ook modellen voor €110,-, €120,- of €150,-. Op het eerste gezicht vrijwel geen verschil. Ze spelen toch allemaal 1080p, hebben een play/stop/pause knop en that's it right?

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De mijne koste bijna € 200 ;)

Verschillen zitten hem :
    1. Opstart snelheid van een BD-disc.
    2. Aansluitingen.
    3. Intern geheugen voor DB-Live.
    4. Firmware update.
    5. Gebruikte OS in speler.
    6. Afspeel mogelijkheden.

Als ik mijn Sony naast een lowbudget LG/Philips zet dan zijn de verschillen zeer duidelijk te zien.
    Vooral het upscalen naar 1080p voor normale dvd's doet de Sony perfect.

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Wat houd de firmware update in en wat kun je met BD live? Er is namelijk een actie bij Videoland dat je voor €200,- huurtegoed een gratis bluray speler krijgt, wat wel een leuke aanbieding is.

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Met BD-Live kan je via internet informatie opvragen over de film die op dat moment in de DB-speler zit.
    Je verbind de BD-speler via utp of draadloos met een router.

De software in de BD-speler moet regelmatig geüpdate worden om zo optimaal gebruik te kunnen maken van bijvoorbeeld BD-Live of voor het afspelen van een BD-Disc.

8. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  10. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou dan zeker voor de nieuwe Pana 30 serie gaan. Het uiterlijk is daarvan errug fraai.

http://www.techmagdaily.com/wp-cont...T30_and_ST30_series_Full_HD_3D_Plasma_TVs.jpg

-------------

Gisteren Digitenne aangesloten bij mn broer. Eerste half uur heel slechte ontvangst, maar als je de antenne buiten zette, deed die t al n stuk beter. 60% ontvangst.

dus ik prik t meegeleverde antenne-verlengsnoer erin....heb ik ineens 95% ontvaangst binnenshuis, terwijl de antenne op de grond stond!
    Waarschijnlijk werkt het snoer als antenne. Dat hadden ze beter in de handleiding kunnen zetten.

Beeld blijft natuurlijk gewoon SD.

Laatst bewerkt: 6 mrt 2011
  11. Daantjuhh14

Daantjuhh14 Guest

Hmm. Die TV in de lnk van melbuuln, is dat een 30 serie? Want die ziet er erg goed uit. Was die Samsung dan gewoon overpriced ofzo?

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Kan hier "perfect" kijken naar Digitenne met de antenne-kabel die tussen decoder en Bravia zit.
    Ik vind de beeldkwaliteit van Digitenne veel slechter dan het normale analoge signaal van Ziggo.

13. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Zou je voor een BD-Live + Wifi optie gaan, dan ben je inderdaad het dubbele kwijt.

Ik denk voor deze te gaan: http://www.besteproduct.nl/LG_BD550/specificaties.html

Misschien heb je nog andere tips of aanraders?

14. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb in mijn audio/tv meubel een Switch geplaatst en alle apparaten (PS3 , Xbox360 , Apple TV , Sony BD , Toshiba HD-DVD ) hierop aangesloten.

Om gebruik te kunnen maken van DB-Live heb je wel een usb-stick nodig omdat de speler geen intern geheugen heeft.
    Mijn Sony heeft een usb-aansluiting aan de achterkant voor wifi (optie) of usb-stick.
    Als ik via het menu op de usb-stick kijk dan zie ik dat de al veel DB's informatie hebben weg geschreven.

15. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik woon in een studentenhuis en we hebben alleen wireless, echter denk ik dat ik DB-Live laat voor wat het is.

16. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nog bedankt voor je reactie!
    Ik ga binnenkort eens even rondkijken wat er in de buurt te vinden is.
    Schakelaars hebben de meesten volgen mij wel.
    Wat ik wel zag bij een een computerzaak bij mij in de buurt dat ze inderdaad aangeven dat van 21 pinnen maar 9 pinnen gebruikt worden, die valt dus sowieso af.

Gister de 360 toch eens even kort aangesloten op de HDTV in de woonkamer, wat een prachtig verschil toch om te zien _O_ Helaas niet met Dolby Digital aan kunnen sluiten.
    Maar ja die splitter die ik zoek zou even een tussen oplossing zijn.

17. mr.elite

mr.elite Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Melbuuln, ik heb t nog nooit geprobeerd maar hoe zit t als je je ps3 draadloos heb en je doe dan bd-live?
    werkt dat?
    of moet je je ps3 dan alsnog met n netwerk kabel aan je modem prikken?

18. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk werkt het draadloos.

19. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Heb een stuk of wat blu-rays in mn bezit, maar dat bd heb ik nog nooit bekeken

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Voor BD-Live maakt het niet uit of de speler verbonden is via UTP of Wifi.

De enige opties waar ik wel naar kijk zijn bloopers , verwijderde scenes en alternatieve einde.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina