1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ik koop niks meer via iBood, baggersite i.v.m. slechte ervaringen. Daarnaast zit ik 1-2 meter van mijn tv af en heb ik nu een 53cm tv die eigenlijk al te groot is, dus 81 is meer dan zat :+

    Maja, dan haal ik die. Ik begin het namelijk best beu te worden dat ik veel dingen niet meer kan lezen als ik een spel speel |:-
     
  2. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Wat is dat toch Cookie met al die kleine schermen, jij had toch ook een laptop 15inch met een 1080 resolutie waarvoor je bijna een loep nodig heb om te lezen? :+

    Maar goed, volgens mij is de Samsung LE32C530 opzich wel een aardige tv met een lage input lag voor een schappelijke prijs. Ziet er niet slecht uit en geeft volgens diverse een mooi beeld.

    EDIT:
    Kon je niet zeggen dat je er al een heb besteld? :+
    Ben nu wel benieuwd welke natuurlijk. O-)
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2011
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zelf koop ik een tv het liefst bij een winkel waar je de tv binnen een paar dagen/weken mag ruilen.
     
  4. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Die laptop is anders wel één van de beste aankopen die ik ooit heb gedaan, geweldig ding :cool:

    Ik normaal gesproken ook maar we hebben hier alleen dure zaken zitten wat tv's betreft waarvan het aanbod ook niet geweldig is. Hiervoor zou ik dus naar de stad moeten en daar blijf ik liever zo ver mogelijk van weg :+

    Het enige jammere is dat ik nog een first gen xbox heb.
     
  5. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Diverse TV's accepteren Full-HD over component. :)
     
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Ja klopt, daarnaast is het verschil tussen HDMI en Component ook weer niet zo denderend, in ieder geval niet genoeg (voor mij) om er een nieuwe 360 voor aan te schaffen. Daarnaast kom ik van een 53cm beeldbuis dus ik ben allang tevreden met component en op het moment heb ik daarom ook nog niet de behoefte om er (met mijn 360) het maximale uit te halen. I.c.m. mijn laptop is het een ander verhaal want dat gaat wel gewoon over hdmi.
     
  7. Rnd

    Rnd Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt. Ik heb zelf boven geen HD Tv. Het kijkt wel oke maar dan kun je net zo goed niet een HD TV kopen. Maar daar in tegen met gamen is het wel weer mooi :) En blu ray ofc
     
  8. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Waarom heb je geen digitale TV? Het is goedkoper dan/even duur als analoog.
     
  9. TwiceAsNice

    TwiceAsNice Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    Zelf heb ik een Samsung LE32C630. Bevalt mij prima, prachtig beeld trouwens in combinatie met een HDMI-kabel. Diameter van het beeldscherm is volgens mij 82 cm, de prijs zal wel niet veel hoger zijn dan € 450,-. Goede investering als je het mij vraagt.
     
  10. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Zijn er hier mensen met Canal Digitaal?
    Zo ja, wat is jullie ervaring hiermee?

    Ben namelijk al enige tijd niet zo blij meer met Digitenne van KPN.
    Sterker nog, ik erger me dood aan Digitenne van KPN.

    Ruim 3 jaar geleden een start-set gekocht, tuner + antenne.
    Ging een tijdje goed, tot er opeens een slecht signaal was.
    (Voornamelijk in de avonduren.)

    Na een belletje met KPN leek de oplossing te liggen in een nieuwe tuner.
    Deze ontvangen, en ja hoor. Signaal ging er duidelijk op vooruit.

    Weer een paar maanden later, steeds slechter wordend signaal.
    KPN wederom gebeld, nu bleek de oplossing een buitenantenne.
    3 tientjes later, een beter signaal.

    Uiteraard bleef dit natuurlijk niet, en werd het signaal weer slechter toen er een nieuwe buitenantenne op de markt kwam.
    (Lijkt wel toeval...)

    Ondertussen ook al de tuner vervangen voor een kaartje in de TV, scheelt weer kabels etc, lichte signaal verbetering.

    Nu hebben we enkele maanden de nieuwste buitenantenne, en was het signaal weer top.
    De laatste 3 weken is het weer drama.
    Overdag is er niets aan de hand, maar na 20:30 is het raak. Het signaal word ineens slecht.
    Je kunt de klok er bijna op gelijk zetten.

    Morgen maar weer mijn probleem voorleggen aan KPN, en hopen dat ze een kosteloze oplossing hebben.
    Zoniet, ga ik wel kijken naar Canal Digitaal.

    (Geen fatsoenlijke kabelaansluiting in mijn regio, en ook interactieve TV KPN / Tele2 is ook niet beschikbaar.)
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Informeer eerst bij de gemeente over het plaatsen van de schotel !
    Elke gemeente hanteert namelijk andere regels !

    Bij de ene gemeente mag de schotel gewoon aan de voorgevel hangen en bij de andere gemeente moet die uitzicht.

    Woon op minder dan 3Km van de Digitenne Antenne (RTVoost) en de beeldkwaliteit is behoorlijk slecht.
    Zelfs slechter dan de analoge tv-signaal van Ziggo.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Digitenne is gewoon het kutste wat je kan krijgen qua tv, dat is een feit. Bandbreedte is gewoon te laag. Je kan inderdaad beter analoge kabel kijken.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het gekke is dat wij vrij zicht hebben op de Digitenne antenne.
    Je zou dan verwachten dat het signaal dan optimaal is.

    Digitenne gebruiken we alleen als er een storing is bij Ziggo en dat gebeurd gelukkig maar zelden.
     
  14. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hangen al 2 oude schotels aan de voorgevel hier, van vorige bewoners.
    Dus dat zit wel goed denk ik. ;)
     
  15. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan aan een leuk panasonic tv'tje komen maar dan moet ik hem bestellen via redcoon, alleen twijfel ik nogal i.v.m. garantieproblemen als er iets is met de tv. Weet iemand of je, als je bij redcoon besteld, garantie van Panasonic Nederland krijgt?
     
  16. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Tuurlijk krijg je garantie via Panasonic.
     
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Hier een bericht uit het forum van Kassa (Vara).

    Bij Webshop Redcoon hebben wij 1,5 jaar geleden een TV van Panasonic gekocht met 2 jaar garantie. Nu er iets stuk aan is gegaan (de aan-uit knop) heeft Redcoon gemeld dat wij het apparaat wel mochten opsturen, maar dat zij niet garant zouden staan voor goed vervoer. Wij moesten maar zorgen het zo goed te verpakken dat er geen schade aan het product zou zijn. Toen bij het vervoer de TV beschadigd werd, antwoordden zij:"Koop maar een nieuwe". Twee aangetekende brieven hebben ons niet verder geholpen. Redcoon bleek niet aangesloten bij de geschillencommissie (al verwezen zij daar in hun brief wel naar). Panasonic meldde ons dat de TV niet uit Nederland kwam en dat de leverancier blijkbaar de garantiebepaling ven hun wilde ontlopen. Ons advies koop nooit bij Redcoon, maar wat kunt u ons nog adviseren?

    Panasonic , Sony en Canon geven geen garantie (thuis service) als het product buiten de Benelux of EU is gekocht.
     
  18. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Lastig verhaal, op de website lees ik dat je gewoon panasonic fabrieksgarantie krijgt. (Plasma tv)

    http://www.redcoon.nl/index.php/cmd/servicecenter.reparatieservice/a/P/

    Ik ga morgen eerst maar eens informeren bij Panasonic zelf door ze even te bellen. Ben met dit soort dingen altijd wel huiverig.

    Opzich heeft redcoon een leuke aanbieding wat toch zo'n 300 euro scheelt kwa prijs. Maarja geen garantie in Nederland betekend toch echt een no-go.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Fabrieksgarantie en Service aan huis zijn 2 totaal verschillende dingen !
    Je gaat niet eventjes een Plasma >40" opsturen met TNT ;)
     
  20. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan heb je dus wel gewoon garantie ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina