1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV en Digitale Televisie Thread [Deel 25]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door fredfenster, 3 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zeg alleen dat Digitenne digitaal is , over de beeldkwaliteit en zenderaanbod (free to air) hoor je me niet;)

    Heb direct zicht op de Digitenne zendmast maar moet de antenne in de vensterbank zetten want anders is de beeldkwaliteit verschrikkelijk.
    Als het ontvangst wel goed is dan zit het beeld nog vol met vierkante blokjes.

    Kijk je naar Duitsland of Frankrijk dan is daar de zenderaanbod (gratis) veel malen groter dan hier in Nederland.

    Digitenne is ideaal voor op de camping maar in de woonkamer is het één grote bron van ergernis.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Frank Doorhof uit Emmeloord heeft 2 x een tv bij me gecalibreerd: fantastisch!

    Niet goedkoop als hij langs moet komen: €225
    Als je met de tv naar zijn zaak komt is t €100 ongeveer.

    Je kunt ook zelf met een calibratie dvd aan de slag en dan kom je al een heel eind. Wil je het beste van het beste dan ga je naar iemand als Frank.
    Kijk maar s op het htforum.nl, daar kan je contact met hem opnemen.
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Kan je dynamisch helderheid niet uitzetten in de settings?
     
  4. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft het ook veel uitgemaakt bij je KRP? Ik had al wat opgezocht, en veel mensen waren er van overtuigd dat wanneer je je instellingen wat juist zet, je al niet veel meer zult hebben aan een calibratie. Ik wacht zowieso nog wel even mee, want binnen een aantal maanden ga ik wel verhuizen.
     
  5. tijmsja

    tijmsja Tijmen

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan een nieuwe TV te kopen en heb van de week al wat rond gekeken. Ik ben opzoek naar 32inch rond de 400euro. Ik heb veel goede recensies gelezen over de Samsung UE32C5100. Heeft iemand hier ervaring met deze TV? Verder vroeg ik me af of jullie nog aanraders hebben?
     
  6. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De VT30 doet het niet beter dan de GT30 en heeft last van exact hetzelfde probleem. Persoonlijk zou ik je GT30 terugbrengen voor VT20 met de BDT310 of de rest van je geld terug. Floating blacks zijn namelijk veel minder irritant (alsnog behoorlijk irritant) dan floating brightness. Qua zwartwaarden is de VT20 ook beter dan de GT30 en ongeveer gelijk aan de VT30. Het enige voordeel bij de VT30 is dat deze heel goed te calibreren is in 3D, zelfs zonder tint maarja om daar nou 600-700 euro voor te betalen... Nee!

    Nee, bij Panasonic zijn ze de afgelopen 3 jaar goed bezig. :p
     
    Laatst bewerkt: 28 apr 2011
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik ben op zoek naar een basic 32 inch LED TV. Kom voorlopig uit op de Samsung UE32D5000. Is dit een beetje een goede tv, want op internet staan er maar weinig reviews.
     
  8. Raffabreda

    Raffabreda Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet ondersteund videoformaat

    Hallo,

    3 dagen geleden heb ik een nieuwe xbox 360 gekocht.
    toen ik heb via hdmi aansluiting aansloot, geeft hij geen beeld ( ''Niet ondersteund Videoformaat'' ) .
    Nu ben ik ereachter gekomen dat de xbox een standaard resolutie gebruikt van 480p. dat is natuurlijk veel te laag voor mijn tv, en dat is dus ook gelijk het probleem. maar het volgende probleem is dat ik de HDTV settings niet kan veranderen als ik hem op vga heb aangesloten.
    Gisteren ben ik naar een maat van me geweest en op zijn tv aangesloten, en dan doet tie het wel gelijk. nu heb ik bij mijn maat de hdtv settings ingesteld alleen nu kwam ik thuis en hij slaat de instellingen dus niet op.

    Dit heb ik allemaal al geprobeerd:

    Blind proberen in te stellen.
    Handleiding van me tv gelezen maar staat nergens in hoe ik de resolutie moet veranderen.
    Op een andere tv aangesloten ( toen deed tie het dus wel )
    RT + Y ( videosettings resetten )

    Ik heb een Phillips 42PFL5624H.

    Heeft iemand nog een idee wat ik kan doen ?

    Alvast bedankt!
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Sluit de Xbox360 aan op een andere tv via HDMI.
    Daar kan je de Xbox360 dan op 720p zetten.
    Op jouw eigen tv kan je dan de definitieve resolutie kiezen.
     
  10. Raffabreda

    Raffabreda Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat heb ik dus gedaan.
    Ik heb de xbox360 met hdmi aangesloten op de tv van mijn maat.
    maar die instelling slaat hij op een of andere manier niet op, want toen ik hem weer op mijn eigen tv aansloot had ik hetzelfde probleem.
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Normaal moet de Xbox360 de laatste videoinstelling onthouden.

    Wat je kan kan proberen is opschrijven wat de handelingen zijn om de resolutie te veranderen van de Xbox360 ;)
    Jouw maat kan dit ook door de telefoon kunnen doorgeven.
     
  12. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Het is ook onzin want die philips moet gewoon in 480p kunnen opstarten.
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit staat in de gebruiksaanwijzing van de Philips.

    [​IMG]

    @Raffabreda
    Heb je al een Firmware update gedaan ??

    [​IMG]
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Niet in 50hz dus. Misschien moet hij de xbox ff instellen op 60hz.
     
  15. Raffabreda

    Raffabreda Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de firmware geupdate maar geen verandering..

    Ben nog een keer naar die maat van me geweest en alles ingesteld op 1080p, maar het lijkt dat de xbox het niet opslaat.

    maar heb nog steess geen understeund videoformaat.

    HELP!! :mad:
     
  16. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Bandbreedte is in Nederland beduidend minder als in het buitenland. Daar wringt de schoen met name.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Eigenlijk niet het goede topic maar ik probeer het toch maar.

    Mijn pa heeft een nieuwe camper gekocht. Daar zit dus een schotel in en onderstaande sat decoder

    http://www.campertv.nl/?page=catalog&view=product&product_id=87

    Nou heeft de vorige eigenaar de smartcard er dus uit gehaald.

    Ik heb de ballen verstand van sat tv, maar moet dus nu even een nieuwe smartcard regelen.

    Moet ik er nou perse 1 van Canal Digitaal kopen?

    Mijn ouderd hoeven echt niet alle commerciele zenders te kunnen ontvangen. Alle publieke en lokale omroepen is voor als ze op vakantie zijn meer dan genoeg.

    Ze willen juist eerder alle publieke duitse , franse en italiaanse zenders dan de nederlandse commerciele meuk. Maar als ik bij Canal Digitaal kijk koop je daar gewoon hetzelfde zenderpakket als wat je thuis ook ontvangt..

    Iemand meer ervaring hiermee en enig idee wat ik nou moet kopen?
     
  18. xSniiperBoy

    xSniiperBoy Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe tv nodig!!

    Hallo, ik zoek een nieuwe tv. waarom? omdat ik nu een tv heb die niet hd is en ik er veel op game en er niet zo fijn om kan gamen. wat wil ik graag?
    - Hij moet HD zijn, er moet een HDMI kabel in kunnen
    - Hij moet minstens 55 cm breed zijn, het liefst nog ietsje breeder
    En ik heb 200 á 230 euro te besteden. Hopelijk kunnen jullie iets vinden dat aan deze eisen voldoet. bedankt alvast
     
  19. scarluuk

    scarluuk Hail me!

    Berichten:
    1.381
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zou zeggen, loop een willekeurige mediamarkt of saturn binnen en kijk naar de goedkoopste HD tv die je kunt vinden.
    Een tijdje geleden (lees 2 weken) was er nog een LG van 32" 1080p in de aanbieding voor 230 euro.
     
  20. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag mijn nieuwe TV besteld! :) 46 Inch. Met blu ray speler en 4 3D brillen erbij :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina