1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vallorus

vallorus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *mierenneukmode*

192 euro op 1206 euro is 15,9 % ;)

2. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Nop, jammer genoeg niet :mad: Je kunt wel de HD zenders opnemen via AV1 (scart RGB). Dit geeft natuurlijk niet de kwaliteit die je het liefst wil.
    Dit is dus waarom HDMI in het leven is geroepen... Ze willen gewoon niet dat we HD materiaal rechtstreeks kunnen opnemen....

Maar opzich maakt het niet uit want op Discovery en NG krijg je veel herhalingen van de programma's. Er is altijd wel iets moois en leuks op deze twee zenders te vinden!

Mocht je voor de LG gaan dan zal ik eens een kijkje nemen bij www.plasma-discounter.nl in Naarden.
    Ze zijn bijna de goedkoopste en hebben ook een mooie showroom waar je de tv's kunt bekijken.

3. Rikske

Rikske UnRegistered User

Leuk Bevonden:
    0
    Speler ;)
    Maar problem solved enjoy the screen :)

4. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Misschien iemand die mij kan helpen. Ik heb dus mn xbox aangesloten op hd. Nu wil ik een hitman demo spelen en geeft deze aan dat de game geen pal 50 ondersteund. Maar ik kan toch helemaal geen pal instellingen wijzigen?

5. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Zet schakelaar achterop de stekker even op TV.
    Nu kan je in het dashboard kiezen tussen Pal50 en Pal60 hz , ben je klaar dan zet de schakelaar terug op HDTV.

Het is nu wachten op de eerste HD-recoder zonder HDCP (High-bandwidth Digital Content Protection).

De R71 en R72 zijn de meest voorkomende LCD's in dit Forum.
    De populairste uitvoeringen zijn de LE26R71B en LE32R71B.

Zou persoonlijk liever gaan voor de 23" uitvoering dan voor de 19"

6. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja dat dacht ik dus al dus voor spellen moet je gewoon om gaan zitten switchen? Beetje vaag.

7. DrOetkerNL

DrOetkerNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geloof het niet, althans in mijn geval niet. Ik had hetzelfde probleem met de 360 aangesloten via vga, even op de kabel aangesloten die ik bij het premium pakket kreeg > gekozen voor pal60 > terug naar vga en klaar. Ik heb dit één keer moeten doen.

8. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb nu officieel de knoop doorgehakt en zal binnenkort de Samsung LE32x71 (ofzo, iig die 32", glans shizzel) kopen. Ben nog even bij verschillende zaken binnen geweest en het is echt een vet mooi scherm voor een nette prijs. Ben echt vet benieuwd.

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Persoonlijk vind ik de behuizing van de R71/R72 de mooiste van alle Samsung's.

Vanavond heb ik eindelijk een VGA HD-kabel gekocht voor mijn LCD.
    Hoewel de kleuren minder helder zijn dan van Component , vind ik een scherper beeld toch veel mooier.

10. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf zo'n R71 model, maar hoe bedoel je dat met die VGA HD-kabel? Is dat ook gewoon HD kwaliteit maar anders, ofwat?

Enneh, die game-modus levert mij iets donkerder beeld op (dus donkerdere kleuren) wat me het ervan weerhoudt op game-modus te spelen.... Hebben andere dit ook?

11. DuttY_r0cks

DuttY_r0cks Ninja Gaiden 2

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik al een weekje ben er erg blij mee :b:

12. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Met de VGA-kabel is het beeld veel scherper dan met de component-kabel.
    Met de component-kabel heb je weer helderder kleuren.

In de game-modus heb ik ook een iets donker beeld.

13. Tinuva

Tinuva Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Same here! Heb een LE40R72 en wanneer ik gamemodus opzet is het beeld ook donkerder.

14. X360Fr33k

X360Fr33k RacePro

Leuk Bevonden:
    0
    Vind die game-modus maar een beetje raar/ vaag dan....

Maareh, Melbuuln, welke kabel is dat en geef jij de voorkeur aan deze VGA-kabel ipv die component/ hd-kabel?!

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Voorkeur gaat nu wel uit naar de VGA HD-kabel van Microsoft.

Wilde vanavond enkele oude Xbox games (Halo2) proberen , maar krijg ik steeds de melding dat de VGA-kabel geen 50hz ondersteund.

16. JeePee

JeePee Guest

Even de component-kabel erin, de update downloaden, weer switchen naar VGA en gamen maar ;)

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Moest eerst weer de audio/tv meubel op zijn kop zetten.
    Dacht nu dat ik de VGA HD-kabel heb kan de Component wel weer de doos in.

Heb de Component nu maar voor de zekerheid achterin de versterker gestopt , kan hem nu zo weer pakken als het nodig zal zijn.

Vanmorgen verkochten ze bij LiveShop op Talpa ook een LCD.
    Het ging om de Samsung LE23T51B en de gast (Arno Raymakers) op tv vertelde de grootste onzin.

1. LCD's waren veel beter dan Plasma's
    2. LCD's hadden zelden speakers.

18. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ik ben van plan al mijn zuurverdiende spaarcentjes bij elkaar te schrapen en een hdtv te kopen want sinds ik het in het echt gezien heb ben ik helemaal overtuigd.:+
    Ik vroeg me af of iemand ervaring met dit model heeft of er iets vanaf weet:

De Philips 23PF9946/12

het lijkt misschien een monitor maar het is echt een tv

het is een 60 cm / 23 inch beeld

ik vroeg me af of dit een goede keus is. Ik kan hem voor 400 euro kopen.

contrast 400 : 1, daar zat ik dus mee: is dat niet heel erg weinig? Een vriend van mij (DS 501) heeft deze tv ook en bij hem ziet het er gewoon goed uit.

1280 x 768 pixels, daar vroeg ik me van af: dat is toch gewoon 720p hd-ready? want bij kieskeurig punt nl staat bij hd-ready: X :confused: , een rood kruisje. en dat vind ik nogal vreemd. want het ziet er bij DS 501 gewoon haarscherp uit.

Er zit VGA en DVI aansluiting op, geen component. Maar dat is geen probleem want ik kan gewoon een VGA kabel voor de 360 kopen. Want die 30 maakt dan toch niet uit als hij 400 euro kost.

Ik heb de tv dus ook al in het echt gezien, bij DS 501, en daar ziet het beeld er gewoon goed uit, zelfs van heel dichtbij. De tv zelf is trouwens ook heel mooi :9
    Ik vroeg me dus af of jullie met hele sterke argumenten zouden komen om deze niet te kopen maar een andere. Deze tv van 400 euro of een andere tv die duurder is. Deze is dan wel 2e hands (nieuwwaarde €925,-). En als hij niet goed is wat is dan een goed alternatief (niet te duur, 23" tot 26")?

Alvast bedankt _0/

Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  19. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ja deze tv is wel HD ready.
    Je kan hem idd via VGA aansluiten.
    Die contrast ratio is idd niet erg hoog.
    Kijk eens na of het Native contrast of dynamisch contrast is.

Edit: Ik hoor eigenlijk alleen maar slechte dingen over deze televisie: Klik

Laatst bewerkt: 28 jan 2007
  20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Helaas deze LCD mag je geen HDready noemen.

LCD komt het het jaar 2004.
    Deze LCD ondersteund geen 720p of 1080i , de maximale videoformaat van de LCD is 720x576p.

De response-time van de LCD is 16ms (GTG).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina