Ik ben van plan al mijn zuurverdiende spaarcentjes bij elkaar te schrapen en een hdtv te kopen want sinds ik het in het echt gezien heb ben ik helemaal overtuigd.
Ik vroeg me af of iemand ervaring met dit model heeft of er iets vanaf weet:
De Philips 23PF9946/12
het is een 60 cm / 23 inch beeld
ik vroeg me af of dit een goede keus is. Ik kan hem voor 400 euro kopen.
contrast 400 : 1, daar zat ik dus mee: is dat niet heel erg weinig? Een vriend van mij (DS 501) heeft deze tv ook en bij hem ziet het er gewoon goed uit.
1280 x 768 pixels, daar vroeg ik me van af: dat is toch gewoon 720p hd-ready? want bij kieskeurig punt nl staat bij hd-ready:
X , een rood kruisje. en dat vind ik nogal vreemd. want het ziet er bij DS 501 gewoon haarscherp uit.
Er zit VGA en DVI aansluiting op, geen component. Maar dat is geen probleem want ik kan gewoon een VGA kabel voor de 360 kopen. Want die 30 maakt dan toch niet uit als hij 400 euro kost.
Ik heb de tv dus ook al in het echt gezien, bij DS 501, en daar ziet het beeld er gewoon goed uit, zelfs van heel dichtbij. De tv zelf is trouwens ook heel mooi
Ik vroeg me dus af of jullie met hele sterke argumenten zouden komen om deze niet te kopen maar een andere. Deze tv van 400 euro of een andere tv die duurder is. Deze is dan wel 2e hands (nieuwwaarde €925,-).
Alvast bedankt _0/
Klik om te vergroten...