Haha was gister ook bij plattetv.nl in Nijmegen
Heb daar verschillende schermen bekeken, maar ik waarschuw je ze hebben daar flink met de instellingen gekloot.
Bepaalde tv's zagen er echt ziekelijk slecht uit (ookal is het analoog kanaal) en heel toevallig hebben ze daar bepaalde merken tv's wél van digitaal of HD signaal voorzien en de juiste instellingen
Bovendien vond ik de prijzen echt belachelijk duur. De Philips 32PF9731D die ik wil halen stond daar voor 1.850e en op pick2pay.nl (internet shop met afhaaldienst in Elst, dus redelijk dicht in de buurt. Hebben bovendien een goede service! (aantal vrienden hebben daar al zooi gekocht, je kunt gewoon contant of met pin betalen bij het afhalen) stond deze tv voor slechts 1.516e (+40e verzend kosten) [UPDATE: ] prijzen gister veranderd, deze tv kost nu nog maar 1.478 euro op pick2pay dus ongeveer 1500 met verzendkosten, scheelt dus 350e met plattetv.nl
Mijn tip: kijk goed rond in verschillende elektronicazaken en maak dan pas een beslissing (vergelijk dezelfde toestellen ook in andere winkels). Check vervolgens waar je de tv het goedkoopst kan krijgen (en waar ze wel redelijke service bieden) en koop hem daar. Zo bespaar je al snel 300 euro
Groet,
Rob
Laatst bewerkt: 23 feb 2007