1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan hou ik de kabel gewoon. Ik heb mijn Xbox 360 al een hele tijd op een monitor gehad, en daar was het echt heel scherp. Dat merkte ik echt bij spellen zoals GoW en DOA.

    :)
     
  2. ArtificialFaith

    ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.266
    Leuk Bevonden:
    1.540
    component dat zit er standaard bij toch? (gewoon die switch naar hd?) want ik moet die vga kabel ook gaan halen dan.
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Component kabel zit er standaard bij jah (wel bij een Premium), de VGA kabel is los verkrijgbaar.
     
  4. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik ben diegene ;)

    Alleen de 5331 heeft geen vga he? Daar twijfel ik nog over.. Laptop heeft geen dvi uitgang, en om nou vga->dvi->hdmi te doen lijkt me ook niet goed/mogelijk. Daarentegen betwijfel ik of ik het vaak zou gebruiken..

    Kan je misschien een foto posten?

    ennuh de poot is niet draaibaar of wel?
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  5. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    ik zal morgen even kijken of ik die heb staan. ik werk namelijk in 2 filialen, in 1 filiaal heb ik hem dacht ik wel maar naar dat fililaal ga ik dinsdag niet:+

    maar als ie er staat dan zal ik even kijken voor je... ik neem halo 2 mee en pgr3
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    halo2... lekker hd 8)

    @ lord sander, 40/46" en dan 1,5/2mtr afstand zou ik niet doen.. veel te groot man (iig 46")
     
  7. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Is GOW geen veel betere keus !!!!
     
  8. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zeg ook niet dat ik er niet verder vanaf kan zitten.
    Ik vraag me alleen af hoe dat is.
    Gezien ik er alleen hd bronnen op zal aansluiten. (xbox360, hd-dvd addon en pc)
    de kijkafstand kan tot 4 meter in mijn kamer, Alleen moet ik mijn kamer dan anders inrichten. (wat nu nog even niet kan.)
    Maar het duurt dan ook nog wel even voordat ik een tv ga kopen.

    4 meter zal toch zeker wel genoeg zijn?
     
  9. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    4 meter voor een 40'' is wel ver genoeg.
    Hier zitten we 3 tot 4.5 meter van 42''
     
  10. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    halo 2 is puur voor de vertragingen en de rest. als ik gow meeneem kan ik dat nooit checken vergeet niet dat ik in een winkel zit met mensen;) met halo ga ik gewoon in een party beetje rond springen en bewegen en dan op bepaalde afstand, is heel belangrijk voor mij want ik speel 3 uur per dag halo 2;) en pgr3 das voor de kleur en de rest:)

    bij de LE40R71 die ik wil ga ik ongeveer 3 meter afzitten misschien iets meer
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  11. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    5331 heeft idd geen vga. Tja, dat veranderd de zaak. Of iig voor jou. Ik heb een videokaart gekocht voor m'n barebone met een HDMI aansluiting/support. Dus voor mij zijn twee HDMI aansluitingen een uitkomst (voor eventuele PS3 ofzo).

    *edit* Foto? in handleiding staat wel het e.e.a. Echter als je echt een foto wilt kan ik die uiteraard maken.
    *edit2* Niet draaibaar. Persoonlijk vind ik dat geen nadeel. Hij staat lekker stevig en het ziet er mooi uit. Bij die samsungs had ik het idee dat ze niet stabiel stonden. Die staat uiteraard wel stabiel, maar voor het oog (mijn oog:+) niet.
     
    Laatst bewerkt: 25 feb 2007
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Foto van de tv in werking zou leuk zijn :) (al wel in rl gezien, maar toch)

    Draaibaar is opzich geen must, maar beneden hebben we dat ook (bravia) en vind het toch wel fijn.

    Vga is idd niet echt belangrijk
     
  13. Toadhead

    Toadhead Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm twijfel heel erg tussen full HD of hd-ready.
    Ik heb ergens gelezen dat je het verschil nauwelijks merkt op een 32 inch scherm (zit 2-2.5 meter van mn tv af). Is dit waar? Kan ik inderdaad beter voor een Hd-ready gaan in dit geval of is er wel degelijk een groot verschil te zien tussen 720p en 1080p? (voor blueray/hd-dvd films en games)
     
  14. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Full HD is er niet in 32":)
     
  15. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Morgen half dagje werken, en dinsdag mijn HDtje ophalen \o/ Die dag heb ik lekker vrij, dus dat komt mooi uit :cool:

    Hoe zit het trouwens met dooie pixels op de Samsung LE27S71B? Komt dat veel voor? En hoe is de garantie daarvan? Of ligt dat echt aan de winkel?
     
  16. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Het verschil tussen een 720p en 1080p op een 32inch is niet te zien, daar is het scherm te klein voor.
    Maar 2-2.5 meter kan je best een 37 of 40 inch hebben hoor. Ik game op 2 meter op n 30 inch, maar ik ben al aan t sparen voor een grotere. Kijkafstanden zijn anders op hd-ready/full hd ten opzichte van gewone tv's, je kan er een stuk dichter op zitten.
     
  17. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Hoe kom je er bij dat 1080p via component niet wordt ondersteund? Dat wordt die wel hoor, zowel component, vga alsook hdmi. (wel ff de firmware doen tegen overscan op hdmi).
    Dit is juist 1 van de weinige tv's van dit moment die full hd op deze inputs ondersteunen.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    3 nieuwe 1080p samsung tv's aangekondigt:

    http://gadgets.fosfor.se/3-new-1080p-sets-from-samsung/

    81D LCD TV series ships in July, 1080p, LED backlight, 50,000:1 CR, 105% gamut, Bluetooth, HDMI 1.3, SuperClear panel filter to improve contrast, Local Dimming of backlight for better blacks
    57, 52, 46, 40 inch models LN-T5781D, LN-T5281D, LN-T4681D, LN-T4081D.

    71D LCD TV series ships in July, 1080p, CCFL backlight, 120Hz, Bluetooth
    57, 52, 46, 40 inch models.

    65F LCD TV series ships in March, 1080p, 12,000:1 CR, 92% gamut, 550cd/m2, 3 HDMI 1.3, HDMI-CEC, USB 2.0
    52, 46, 40 inch models.
    LN-T4065F, LN-T4665F and LN-T5265F
    LN-T4661

    53H LCD TV series ships in March, 720p, game mode, 8ms response, USB 2.0, 7000:1 CR, 92% gamut
    40, 32, 26, 23, 19 inch models.
    LN-T1953H: 19-inch, $529
    LN-T2353H: 23-inch, $849
    LN-T2653H: 26-inch, $1,299
    LN-T3253H: 32-inch, $1,699
    LN-T4053H: 40-inch, $2,299
     
    Laatst bewerkt: 26 feb 2007
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je ongeveer 2 meter van je tv afzit, kan is een 23" dan wel goed of is hij dan te klein
     
  20. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Hey Gasten,

    Een maat van me heeft een philips ambilight t.v. Hartstikke leuk maar hij heeft helaas geen component ingang. Wel een DVI, heb je hier ook kabels voor zodat je met je xbox 360 toch HD kan gamen?

    Als er zon dergelijke kabel of verloopstukje te koop is, waar zou ik dan moeten kijken?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina