Hier sluit ik me volkomen bij aan (reeds een paar maanden geleden in deze thread de discussie aangegaan met mensen over wat mooier is...
Natuurlijk heeft het allemaal te maken met je voorkeuren maar feit is dat mensen tegenwoordig zich meer blind staren op cijfertjes (720p/1080i/1080p met de daarbij behorende resoluties).
LCD schopt daarin duidelijk kont maar plasma wint het inderdaad op ALLE andere fronten, kleuropbrengst, zwart waardes, "warmer" beeld etc.
Ook ik was tot vorig jaar in het bezit van een HD Ready LCD maar vanaf november een LG42PC1RR plasma en sinds die tijd met vershillende LAN's kunnen vergelijken met LCD's van verschillende merken (vnml Samsung).
Er komen ook steeds meer gamers met een plasma maar de angst voor inbranden zit er nog steeds goed in bij mensen en LCD was er eerder met heel het HD Ready gebeuren...
Iedereen ziet een 360 aangesloten op de demopods via een Samsung dus tja, dan gaat men zich eerst op zo'n scherm richten...
Die horror verhalen over plasma vind je inderdaad veel, net zoals je veel horror verhalen hoort over Xbox 360's die krassen veroorzaken op dvd's en netzoals je verhalen hoort van ontploffende telefoon en laptop batterijen...
Dit hoeft niet te betekenen dat dit op ALLE producten gebeurt...
Je leest snel negatieve dingen op het internet en dat kan snel opgeblazen worden maar voor inbranden hoef je je (mits je in het begin goed oplet) niet meer druk over te maken
Laatst bewerkt: 1 mrt 2007