1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Kijk, dat is weer mooi opgelost!

    Die shop-mode is speciaal voor de winkel (:D ) en zorgt ervoor dat de tv de instellingen niet opslaat, zodat het personeel niet steeds de instellingen weer terug hoeven te zetten naar de (meestal beroerde) instelling waar die al op stond.
     
  2. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Heb je nog een plasma getest??? Ik ben echt heel benieuwd!

    Waarom vind je de R71 het beste? Zag je te weinig verschil met een full hd?
     
  3. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    we hadden alleen poep plasma's staan dus was niets goeds mee te vergelijken;) ik zag wel iets verschil met de full hd, de kleuren van die F71 waren wel iets mooier.. maar de R71 daar liep alles gewoon echt super echt top beeld tegen over andere tv's:) als ik gratis een keus mocht maken dan zou ik wel voor die F71 gaan, maar ja de prijs he;) die R71 neem ik nieuw voor 1230 mee. en volgende maand wordt ie nog goedkoper voor mij dus voor de prijs ga ik voor de R71.. overigens vind ik de vormgeving ook zeer mooi van de R71 maar dat is ook weer persoonlijk
     
  4. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Sja als je ff wat onderzoek voor jezelf gedaan had dan wist je dat er ten eerste ook nog een 32M61B op de markt geweest is die al gebruik maakte van een ander paneel dan de 32M51B (die overigens in de 32N71B gebruikt wordt) en dat de 32M71B een compleet nieuw paneel gebruikt.
    De 32N71B heeft dan misschien wel een grotere kleurspectrum wat overigens komt door de lamp en niets te maken heeft met het paneel de kleuren zijn net als bij de 32V2000 onnatuurlijk.
    Ten tweede het kleurenspectrum van de 32M71B is 92% van de NTSC waarde en 127% van de PAL waarde tegen de 100% NTSC en 138% PAL waardes van de 32N71B.
    Ten derde wordt er in de 32M71B ook gebruik gemaakt van een nieuwe generatie beeldprocessors die ook in de 40M71B, 40F71B, 40M91B en binnenkort verbeterd in de nieuwe reeks zullen zitten. Daarom heeft de 32M71B ook nog een 100Hz optie die te zwaar is om te berekenen op de 32N71B beeldprocessors.
    De 32N71B is zeg maar een 32M61B met een groter kleurenspectrum en een hoger contrast.
     
    Laatst bewerkt: 1 mrt 2007
  5. djbase

    djbase Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, die 100hz functie zou niet shitterend zijn, volgens de meeste zelfs overbodig.

    Dus het lcd-paneel van ene N71B is ouder dan een M71B of dezelfde met enkel een andere backlight ? Aangezien ik op de duitse forum vaak lees dat beide moddellen dat vervelend "dynamic dimming" probleem heeft, dat enkel uitgeschakeld is in film mode en via de VGA poort.

    Ik heb ze naast elkaar zien staan in de fnac, en ik heb op zich geen verschil gezien in beeldkwaliteit, natuurlijk aan de andere kant, geen enkel tv dat in demo staat is goed afgesteld... en de kleuren leken mij op beide on natuurlijk, wat zeg ik, ik heb enkel nog maar plasma's van pioneer en panasonic gezien met natuurlijke kleuren...

    Naar het schijnt komt dit om dat aziaten een ander kleur zien dan blanken... daarom dat in principe al de smasungs volgens velen onnatuurlijke kleuren vertonen... inclusief de plasma's ervan...
     
  6. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    100Hz is ook een functie die door middel van een firmware update te fixen is.
    Het verschil in beeldkwaliteit is uiteraard klein maar het is wel aanwezig maar dan moeten beide TV's wel optimaal ingesteld zijn.
     
  7. djbase

    djbase Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    nu snap ik het helemaal nietmeer... bedoel je nu dat je op de LE32N71b ook een 100hz functie kunt hebben mits firmware update ? Want in je vorige post zei je net dat de cpu van de LE32N71B ouder en trager was dan de LE32M71B enzo

    ???
     
  8. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat de F71 wat mooier is dan de R71 komt denk ik vooral door het iets hogere Dynamische Contrast.

    Dat je voor de F71 zou gaan als je er niet zelf voor hoefde te betalen,
    Geeft mij toch wel het gevoel dat ik een goede (voorlopige) keuze heb gemaakt. (voorlopige keuze omdat tegen de tijd dat ik de tv koop samsung misschien wel een betere heeft voor een iets hogere prijs)

    Overigens heb ik nog 1 vraag voor je:

    Heb je ook PGR3 getest op een 40'' (en mischien wel op de F71),
    En heb je daarbij ook gekeken hoe het is om op zon groot scherm met In Car View (Dashboard) te rijden?
    Want op een 19'' breedbeeld tft is het dan allemaal net wat te klein voor mij.
     
  9. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede keuze, je gaat er geen spijt van hebben. Ik heb de 40R72 en ben van het beeld super tevreden. Gamen is "heaven" ;)
     
  10. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Gebruikt iemand hier de Gamemode? Het beeld wordt er alleen maar slechter op naar mijn idee, en ik kan nou ook niet zeggen de games ineens sneller lopen :{
     
  11. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik gamemodus ook niet echt. Slechter wordt het beeld er niet op, alleen veel donkerder. En zou gamemodus helpen tegen sceentearing of tegen lag? Heb er mijn twijfels over... .
     
  12. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedoel je daarmee dat op 1920x1080 de games minder soepel liepen? (lijkt mij logisch ;))
    Zoja, is dat echt een groot verschil?
     
  13. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Lag lijkt me sterk, want dat ligt aan je verbinding. Maar screentearing zou wel kunnen, hmm even proberen met Dead Rising, die heeft erg veel last van screentearing.
     
  14. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb pgr getest op de 46'' de 40 stond er niet.. heb ook in de dashboard view gereden en ik kon op 7 meter afstand staan en het zag er nog allemaal groot uit;) dus op een paar meter lijkt het serieus of je in de auto zit

    nee er was eigenlijk heel weinig verschil. maar het had wel zo'n gevoel dat het op een lagere resolutie beter liep;)

    misschien lag het aan mij. maar oblivion zag er echt heel subliem uit op de F71
     
  15. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Games draaien er bij mij niet minder goed om op 1920x1080, of het verschil moet zo miniem zijn dat ik het niet zie....dat kan ook natuurlijk :eek:
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je ligt ook aan de LCD die je gebruikt.

    Persoonlijk vind ik de gamen op 1080i veel beter op mijn LE32R71B dan op de LE32S71B.
    Dit komt omdat de gebruikte techniek in de R71B stukken beter is dan in de instapmodel S71B.
     
  17. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar zal het idd wel mee te maken hebben dan....ik gebruik overigens een TFT.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    beetje crosspost maarja

    Hijs is binnen!!!!

    [​IMG]
    [​IMG]

    LG 32LC3R

    _O_ Bevalt goed! Gaat zelfs goed met analoog signaal om (voor zover mogelijk met 20mr ellcheapo coax)

    Zwart is veel zwarter dan @ de bravia (die beneden staat)_O_ Moet nog wel iets spelen met de settings, maar af fabriek stond het al best leuk (afgezien van te veel contrast)
     
    Laatst bewerkt: 2 mrt 2007
  19. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    heb ook totaal geen verschil gemerkt als ik switch tussen 720 en 1080 zelfs niet bij snelle games zoals pgr3,tdu en motogp.....'t ziet er allemaal prachtig uit.
     
  20. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    JAN.....



    terugbrengen die lcd.





    ding zit vol met water man....:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina