1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MacDennis

    MacDennis Active Member

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga uit van een realistische situatie, niet van een situatie waarbij je continue met je snufferd bovenop het scherm zit.
     
  2. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lijkt me dat je daarvoor je neus niet tegen het scherm hoeft te plakken hoor. Ik zie van de andere kant vd kamer het verschil tussen dvd en 720 ;)
     
  3. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zie het verschil tussen 720p en 1080p duidelijk op mijn 24 inch scherm, en dan zit ik er een metertje of wat vanaf. Dus dat gelul van "onder de 32 inch kun je geen verschillen waarnemen" is gewoon dikke onzin. En maakt het iets uit of we over een monitor of HDTV praten ? Resolutie is resolutie, klaar.
     
  4. polmannetje

    polmannetje Active Member

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    3
    Dat wordt wel door merken als Samsung aangevoerd en dat is denk ik ook de reden dat veel mensen hier (waaronder ik) dat denken/dachten..
     
  5. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies Z3RO P4R4DOCS. De standaard resoluties voor games op 4:3 CRT monitoren waren bijvoorbeeld 800x600, 1280x1024 en 1600x1200.

    Nou, op een 19inc monitor zag je dat verschil ECHT wel. Ook als je er wat verder vanaf zit.

    Als jij op een 32inch scherm van 480p naar 720p gaat zie je dat enorm. En de stap naar 1080p zul je ook zien. Ook als je er twee meter vanaf zit in plaats van met je 'snufferd er bovenop'.

    Het is alleen technisch nog niet mogelijk om 1080p weer te geven op een LCD of plasma van 32 inch.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  6. thym0

    thym0 Active Member

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een samsung le-27s71 TV prima tv met mooie graphics en je kan gamen op 1080 I
     
  7. hacktic

    hacktic PSN ID: hacktic

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al een samsung TV die 720P ondersteunt (en ook 1080I, wat overigens niet beter is dan 720P), maar wil graag een FullHD scherm hebben. Sharp heeft dus al een 32inch dus zal het wachten zijn op andere merken.
    Ik hoef geen 40 inch aan mijn muur.
     
  8. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies. Voor mensen die vanaf nu dus nog gaan lopen beweren dat Full HD op een 32 inch of minder onzinnig is, stel ik voor om hun brilglazen even schoon te gaan poetsen.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  9. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    even een vraagje tussendoor..
    is dit misschien een tv waar ik (voor weinig geldO-)) in HD op kan gamen... hoe zit het met de responstijd? of heeft een tv dat weer niet? (tv-noob is)
     
  10. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Dilemma.....

    Gebeld met redcoon en mijn LE32S71B word omgeruild door dat afstandbediening akkefietje voor een nieuwe... maar nu zit ik te denken om dan gelijk maar voor de LE32N71B te gaan... die heeft volgens mij een mooiere strakke matzwarte omlijsting.. maar zou dit een verbetering zijn tenopzichte van m'n huidige LE32S71B? en dan heb het puur over nog vloeiender beelden met games enzow?

    Of de grotere LE37R72B zucht.... :{
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De 37" uit de R71/72 serie heeft een panel dat van mindere kwaliteit is dan de 32" en 40" uitvoering !!

    De S- en N-serie kan je niet met elkaar vergelijken.
    De S- in het instapmodel van Samsung , waar ik de N-serie moet plaatsen weet ik zelf niet.
    Zelf denk ik dat de N-serie tussen de R71 en M71 moet liggen.
     
  12. Barcode

    Barcode je moet toch wat...

    Berichten:
    1.421
    Leuk Bevonden:
    0
    lol fucking link is niet goed :confused: hopelijk is deze beter..
     
  13. xboxmaster 2

    xboxmaster 2 McSparky

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    heey,

    ik ben van plan om ook een hd tv te kopen maar ik twijfel tussen deze twee modellen...
    Samsung LE27S71B
    Samsung LE26R72B

    wat is precies het verschil behalve het uiterlijk?
    en welke raden jullie dus aan?
     
  14. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Is het mogenlijk om mijn afstandsbediening van mijn Samsung in te stellen naar mijn samsung digital cable reseiver? Type DCB- 9401R als dat handiger is :)
     
  15. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf de Samsung LE26R72B, en dat beeld is echt super in combinatie met de xbox360. Heb gehoord dat de LE27S71B een oudere techniek qua scherm heeft. Dus ik zou voor de LE26R72B gaan, maar dat is mijn mening...

    Edit: zie dat je in hoofddorp woont dus vlakbij Mediamarkt Cruquius daar had ik de LE26R72B voor 499 euro.
     
    Laatst bewerkt: 5 mrt 2007
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je tot waneer hij daar 500 euro is? en is dat de prijs waarvoor ze hem verkopen of had je er korting op gekregen?

    en de R72B is toch bijna hetzelfde als de R71B ?
     
  17. MikMakMan

    MikMakMan Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb iig geen korting gekregen t was gewoon de normale prijs weet alleen niet tot wanneer deze prijs geldig is, maar ik denk dat ie niet meer duurder wordt eigenlijk. Weet niet of R72 bijna tzelfde is als R71 maar dat lijkt me wel.
     
  18. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het al gevonden het enige verschil is een andere kleur.


    Waneer heb je hem gekocht
     
  19. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga volgende week ook een spaar rekening openen zodat ik nog voor Halo 3 een HDTV heb
     
  20. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus die TV (de R71B uitvoering dan) had ik vorig jaar gekocht voor bijna 800 euro.. Die dingen dalen echt snel in prijs. Mja dat heb je toch altijd hè...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina