1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja de meeste(misschien zelfs alle) LCD's kun je niet helemaal uit zetten.. Ik heb zelf gewoon een stekkerblok met zo'n schakelaar erop zodat m'n Lcd en Receiver etc. wel helemaal uitstaan:)
     
  2. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over gisteren, ik vertelde toen wat er met mijn nieuwe LCD TV van Samsung aan de hand is.

    Nu heb ik vandaag even naar Samsung gebeld en er komt dus een reparateur langs die het probleem dus gaat verhelpen. Als het niet ter plaatse verholpen kan worden word de TV meegenomen en krijg ik een nieuwe zei de meneer.
    Als het goed is, is het een klein probleem wat vaker voorkomt en is het makkelijk verholpen. Vermoedelijk iets met een condensatortje of een spoel, oid.
    Nette service opzich van Samsung. Ben blij dat het hopelijk snel verholpen is.

    Dit scheen toch niet helemaal goed te zijn voor de TV, oid? Had het dacht ik in dit topic gelezen laatst.
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  3. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Staan wel leuke tussen, en ik vind het wel jammer dat Componenetn via VGa moet.
    Maar ik kijk nog even verder,
     
  4. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is beter als de Lcd stand by kan blijven staan, maar je tv wordt er niet minder van als je hem echt uit doet hoor;)
     
  5. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar waarom zet jij de TV helemaal uit. Heeft het voordelen? Wil anders ook wel een stekker met schakelaar kopen.

    De Samsung TV van mij verbruikt in stand-by stand zoiezo minder als 1 Watt (<1W). Daar hoef ik het zoiezo niet voor te doen.
     
  6. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat die in hetzelfde stekkerblok zitten al de receiver en dvd speler:9 en anders zou ik hem nog helemaal uitzetten, Ben erg milieubewustO-) (Ondanks dat m'n apparatuur wel stroom vreet als het aan staat}:] ) owja en m'n moeder wil dat ook het liefsteO-) O-)
     
  7. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik ben er achtergekomen dat ik toch een klein probleempje met mijn LCD TV van LG heb.

    LG RZ-32LZ55

    Ik mis aan de zijkanten (alleen op component) gewoon een stuk beeld. En eigenlijk niet zo'n klein stukje. Ik kan soms gewoon dingen niet goed zien of lezen aangezien dat gewoon wegvalt.

    Voorbeeld:
    Het dashboard zoals hij normaal moet zijn.
    [​IMG]

    Mijn dashboard:
    [​IMG]

    In mijn tv instellingen is het onmogelijk om het beeld goed te krijgen.
    Weet iemand wat je hier tegen kan doen?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt toch wel een knopje op de Afstandbediening waar je het beeldformaat kan wijzigen (auto-breed , 16 : 9 , 4 : 3 , Zoom ).
     
  9. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je je xbox op de juiste resolutie staan? 1366*768, dus niet 1024*768 ofzo..
     
  10. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    Waarom is het beter als ie in standby stand kan blijven staan?
     
  11. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat heb ik al gedaan, dit maakt geen verschil.
     
  12. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Kan je die instellen met resolutie? Zo ja mag jij mij vertellen waar dat staat :+ .
    Hij staat op 720P
    Op 1080i is het beeld iets maar ook iets breeder, maar alsnog mis ik soms kleine stukjes.
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe je via de Xbox 360 VGA kabel :D
     
  14. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14
    Bedankt,
    Ga er zo wat meer informatie over zoeken, eerst even eten. :b:
     
  15. Renzoku

    Renzoku Xbox Live: Shinobuu

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga binnenkort een HDTV aanschaffen tussen de 550-680 euro. Nu heb ik aardig wat informatie ingewonnen over HDTV's.

    Ik zag onder andere deze 2:

    http://www.plasma-discounter.nl/lcd/html/p/1734/Samsung_LE26R72.htm
    http://www.plasma-discounter.nl/lcd/html/p/1714/Samsung_LE27S71B.htm

    Nu zie ik dat ze ongeveer 100 euro verschillen in prijs, maar voor de rest zie ik niet heel veel verschil in specificaties. Kan iemand me uitleggen wat nou het grote prijsverschil maakt en of ik een goede koop maak als ik een van deze koop.

    Alvast bedankt
     
  16. NeonovA

    NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    14

    Na het zoeken naar informatie ben ik eigenlijk niet veel wijzer geworden. Wat kan ik meer instellen met de VGA kabel dan gewoon met de component kabel?

    Op de officiele Xbox site werken een aantal links niet waardoor ik niet verder kom.

    Kan iemand mij helpen of een duidelijke uitleg geven?
    Bij voorbaat dank.
     
  17. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    lijkt me dan dat het aan het grote verschil ligt en het design, maar zover ik weet is de R beter tov van de S. (correct me if im wrong)
     
  18. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de VGA kabel kan je resolutie's kiezen, van 640x480 tot 1920x1080 :9
     
  19. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje over de Samsung LE 23R71, zit op deze tv de game mode en zo ja kan je deze dan ook uitzetten want ik had gelezen dat dit bij de 32" S serie niet kon.

    En als ik deze tv koop heb ik toch totaal geen problemen met de 360 spellen dus b.v. dat hij niet goed loopt omdat het spel 60Hz only is en de Samsung 50Hz is?
     
    Laatst bewerkt: 19 jan 2007
  20. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit staat in de gebruiksaanwijzing van de S-serie.

    [​IMG]
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina