1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 15 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan ik het uitzetten in de tv waar ik het over had?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Mijn fout , heb jouw vraag verkeerd gelezen.

    Dit staat in de manual van de LE23R71B.

    [​IMG]

    De meeste LCD's hebben geen problemen met 60 hz.
     
  3. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    In de R serie zit een scherm van iets hogere kwaliteit, het contrast is iets hoger.. Of het die extra 100 euro waard is? Ikzelf vind van niet, daarom heb ik ook voor de S serie gekozen en niet de R. (Ook vind ik het design persoonlijk mooier van de S maar dat terzijde)
     
  4. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    plasma discounter... de zaak van me baas ''Tom Coronel'':) ik ga eens informeren of ik daar een tv kan meenemen voor inkoopsprijs:+
     
  5. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook mijn Samsung LE3271B binnen en hij doet het erg goed naar mijn mening, erg goed om op te gamen.
    Geen te groot verschil tussen zwart en lichtere kleuren en geen ghosting opgevallen.

    Het enige minpuntje wat ik heb kunnen ontdekken is dat de kleuren te flets staan en bijvoorbeeld gras niet gewoon groen maar lichtgroen is, een beetje on natuurlijk dus.

    Ik heb alles eraan geprobeert heb beste wat ik eraan kon doen is de gamma uit zetten in het servie menu, maar dan weren de schaduwen weer overdreven donker.

    Iemand anders nog opties wat ik er aan kan doen in het service menu? misschien iets onder het kopje "White Level" in het SM?
    (ja ik weet dat ik er voorzichtig mee moet zijn, ik schrijf alles op een papiertje
    wat ik daar verander)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    hoe kan je daar wat aan veraderen? moet je tog speciale kabel hebben die je in SERVICE doet?
    Ohja melbuuln, als ik mijn componente kabels (ROOD,GROEN,BLAUW) erin heb zitten hoef ik tog niet meer mijn gele er ook bij te hebben?het beeld is dan tog niet anders?
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    De Componenten (Rood, Groen, Blauw) is voor HD, de gele is voor non-hd beeld.
     
  9. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Knoeien in het service-menu kan vooor grote problemen zorgen.
    Ergens in deel 9 staat het wel beschreven hoe je in het service-menu moet komen.

    De SERVICE ingang op de Samsung is bedoelt voor ;
    1. Update van de firmware.
    2. De monteur kan hier zijn computer aansluiten en kijken als alles nog wel goed werkt.

    De gele cinch-stekker hangt gewoon los achter de Samsung.
     
  10. Aquilas

    Aquilas Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan in het service-menu komen door achtereenvolgens, als de televisie op standby staat, op de volgende knoppen op de afstandsbediening te drukken:
    info, menu, mute, ON.

    Dan gaat je TV aan en zal het servicemenu openen. Dit is geheel op eigen risico en als je erin wat molt of verkeerd insteld kan je garantie vervallen.
    Zelf heb ik alleen de dynamic brightness uitgezet, dat vond ik met normale televisie erg lelijk... De rest is allemaal goed qua kleur enzo bij mij imo.

    Geheel op eigen risico dus! NIET doen als je niet weet wat je doet!
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik ging vandaag met mijn ouders naar de BCC om een muis te kopen en we komen terug met een TV en audio-set. :eek: Dat zat er al langer aan te komen, maar vandaag werd hij ineens gekocht, omdat je 19% korting kreeg.

    [​IMG]

    De Samsung LE46N71 staat over twee weekjes in de woonkamer. :cool: Ik wilde graag een 1080p tv, maar omdat mijn ouders niet zo'n grote eisen stelde, is het deze geworden.
     
  12. Bianconero

    Bianconero Active Member

    Berichten:
    612
    Leuk Bevonden:
    1
    kon je ze niet overtuigen voor een 1080p dan, mijn ouders weten echt niets daarover en zijn zo makkelijk over te halen als het erop aankomt.

    wel erg leuk schermpje :thumbs:

    ps: germ jij moet ook nog 2 weken wachten
     
  13. Bosbeest

    Bosbeest Beast in the dark

    Berichten:
    420
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zie veel mensen die schermen hebben van 32 inch en kleiner, maar zijn er ook die 37 inch gebruiken? Ik zoek nl. een lcd tv van die afmeting en die goed beeld levert met analoge tv en mn xbox 360. hoeft niet perse full HD te zijn, sinds er meestal wel een enorm bedrag zit tussen de fullHD en de 1366 x 768 tv's.
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het analoge tv-signaal is bij een LCD stukken minder dan bij een Beeldbuis tv.

    Heb altijd een 28" beelbuis gehad en wilde altijd graag een LCD/Plasma hebben van minimaal 42"
    Achteraf ben ik heel blij dat ik een 32" hebt gekocht.

    Toen ik de 1e keer mijn LCD had in programmeerd , schrok ik van het beeldkwaliteit van Analoge tv.
    Het was verschrikkelijk.
    Bij storingen op het netwerk wordt het analoge Beeldkwaliteit nog slechter.

    Kijk nu alleen nog tv via mijn HD-decoder van Samsung.
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Hmm met dat geld ter beschikking was ik persoonlijk gaan kijken naar een sony of philips...

    Hebben jullie een grote kamer? Anders wordt dat nog schrikken wanneer hij er eenmaal staat 8)

    82cm leek in de winkel nog best klein, maar toen hij eenmaal hier stond... :9 Kamer is toch zeker 53m2
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2007
  16. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest


    Ik heb 'gewone' digitale TV op m'n Samsung le32S71B. Maar ik vind juist dat analoog er beter uitziet als digitaal.

    Me pa heeft een Sony 40W2000, en daar ziet het analoge signaal er ook beter uit als digitaal. En in de winkel waar die hem kocht zei die verkoper ook dat het analoge signaal de beste kwaliteit gaf.



    @The matrix


    Mooie tv wel, alleen voor 250,- extra hadden ze de Samsung 46f71/Sony 46w2000 gehad die wel Full HD zijn.

    Nu heb je er mischien nog niet zo veel aan 1080P, maar als over een tijdje Hd-DVD of Blu-ray opkomt is het wel zo relaxed als je een scherm hebt dat het ten volle kan benutten.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2007
  17. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit vind ik dus zware onzin.
    Waar heb je die TV dan wel niet gekocht, de Media Markt :lol:
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2007
  18. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest


    We hebben het op allebei de TV's geprobeert, en bij beide zag het er analoog beter uit.

    We hebben hier Casema, en die heeft analoog een vrij sterk signaal. Me broer die woont in assen en heeft essent volgens mij, en dat ziet er analoog een stuk minder uit als dat analoog signaal van Casema.

    Het kan dus misschien dat het per provider verschilt of je beter analoog of digitaal kan hebben.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 20 jan 2007
  19. RuudW

    RuudW RuudW

    Berichten:
    97
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt het dat je maandag a.s. geen BTW betaald bij de mediamarkt?! Zoiets hoorde ik namelijk van mijn moeder, want anders ben ik flink genaaid eigenlijk, want ik had gister een nieuwe lcd daar gekocht (le26r71b)..
     
  20. Schelemug NL

    Schelemug NL Guest



    Hey ruud, dat klopt inderdaad. Gewoon erheen gaan met de bon en die 19% terugeisen. Als ze gaan lopen zeiken zeg je gewoon dat je naar huis gaat om de TV even in te pakken en hem zo terug komt brengen. Dan geven ze je die 19 % wel terug:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina