1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cybercon

Cybercon Guest

Wow de R81 is strak zeg :eek: Als de adviesprijs echt 950 euro wordt is ie van mij :eek:

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    heeft de LE32S71B eigenlijk HDMI aansluiting?

en ik vind die R81 eigenlijk helemaal niet zo mooi, ik ben niet kapot van dat ronde

3. Achillias

Achillias Guest

Op het internet zo ongeveer, verwacht in de winkel rond de 1000+

4. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De R71B heeft toch 3000:1 contrast?

5. Cybercon

Cybercon Guest

Nice, het wachten wordt beloond \o/

Edit: LE32R81B

Ander kleurtje?

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2007
  6. Achillias

Achillias Guest

Dacht dat je het over de R81 had man ;) vandaar ook de edit O-) .
    S81 is beter dan de R71.

7. Achillias

Achillias Guest

Weet niet waar Melbuuln het plaatje vandaan heeft ;) .

8. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Naar een site als Kieskeurig.nl kijk ik nooit.
    Deze hebben het wel vaker mis als het om Speqs gaat.

9. Cybercon

Cybercon Guest

Melbuuln waar ben je?! :+

10. Achillias

Achillias Guest

Ja maar 4000 tegen over 8000 is wel een heeeeeeeel groot verschil in de 32 serie.

Ik geloof het namelijk wel ;) gegevens komen overeen met de R81 dus zal de S81 wel kloppen.

Waarom zouden ze daar uberhaubt over liegen(inclusief de webshops die erop staan vermeld).

Laatst bewerkt door een moderator: 25 mrt 2007
  11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Heb het niet de over de Webshops , maar over de informatie die Kieskeurig heeft bij het product.

De site waar ik de informatie vandaan heb is , http://www.komplett.fr

De 32" uitvoering heeft zelfs 5000:1

Persoonlijk vind ik de grote blauwe LED onder de LE32R81B niet mijn smaak.

12. Achillias

Achillias Guest

Ja maar goed aangezien de webshops die daar op staan ook de zelfde informatie geven zeg je indirect dus wel?

13. Hoogvliet

Hoogvliet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hey

Ik ga mijn LE26R51B verkopen, en ik wil een 37'TV
    Mijn oog is gevallen op het merk Samsung om meerdere redenen.

1 goedkoop
    2 desing
    3 goede inhoud

Mijn oog is gevallen op

LE37S81 prijs 989,- zeer goede specs!
    LE37S71 wat mindere specs o.a contrast! (4000 minder) en 1 HDMI poort minder maar voor 879 ( en ietsjepietsjes minder desing)

met andere woorden, dan betaal ik denk ik liever 100,- meer!

weet iemand anders nog een strakke tv voor die prijs, goede specs en 37 '???

14. Cybercon

Cybercon Guest

Ja maar hij heeft wel een contrast van 8000:1, dan is het beeldkwaliteit nog veel beter dan zijn broertje :9, toch?

Ik zal de tv straks in mei eerst gaan bezichtigen om te kijken of de tv voldoet aan mijn eisen. Wil de design ook wel even van dichtbij zien aangezien ik foto's vaak misleidend vind.

15. 9Huntelaar9

9Huntelaar9 PSN: Ch1merA1989

Leuk Bevonden:
    0
    nou???

16. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een LCD met een resolutie van 1366x768 kan nooit een resolutie van 1920x1080 weergeven.

Tussen 1920x1080i en 1920x1080p zitten grote verschillen.

1080i: HDTV-standaard met 1.080 lijnen en 1.920 beeldpunten per lijn, overgedragen volgens de 'halfbeeldtechniek' ('interlaced', per beeldwissel steeds het halve aantal lijnen, dus even en oneven lijen worden om en om weergegeven), mogelijk met 50 of 60 Hz.

1080p: HDTV-standaard met 1.080 lijnen en 1.920 beeldpunten per lijn, overgedragen volgens de 'volledig-beeldtechniek' ('progressive scan', per beeldwissel steeds alle lijnen tegelijkertijd). Deze techniek is mogelijk met 24, 25, 50 of 60 Hz. Dit is het maximaal haalbare uitgangs progressive scan videosignaal.

17. JT Chinaski

JT Chinaski Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gisteren de Samsung LE 26 R 71 gekocht maar wat is nu beter met of zonder Game Modus spelen? als ie UIT staat is alles veel veller dan normaal, wat is normaal?

18. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Allereerst omdat er een chip in de tv zit die een inkomend signaal van 1080i aankan en gaat scalen in de resolutie van de tv. Dit doet die ook bij het 720p, aangezien jouw tv meer lijnen heeft dan 1280x720.
    1080i lijkt op het eerste gezicht beter, want je denkt dat dat meer lijnen zijn maar dat is niet zo.
    Bij 1080i worden van elk frame van 1080 lijnen, steeds de even lijnen bij de ene frame en de oneven lijnen van hetvolgende frame gepakt (dat zijn er dus maar 540 ipv 720 zoals bij 720p), en daarna passend gemaakt voor jouw resolutie.
    Bij 720p worden alle 720 lijnen in 1 keer gepakt en daarna iets geupscaled in jouw geval. De tv moet er namelijk nog wat lijnen bijrekenen.

19. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Het verschil in beeldkwaliteit is behoorlijk groot ja.
    Heel simpel: jouw deawoo heeft 480 vertikale beeldlijnen, een hd-ready heeft er 720 en een full hd heeft er 1080.
    Je begrijpt dat hoe meer beeldlijnen je hebt, hoe meer details en scherpte je ziet.
    Daarom zien mensen met een zo'n hd-tv ineens ook hoe matig het signaal eigenlijk is wanneer ze naar normale tv uitzendingen zitten te kijken. Je ziet daarop ineens ook allerlei onscherpheden.

20. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    ik kan het niet beter uitleggen :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina