De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    dinsdag is er ook een optie op de 360 bij gekomen dat je hem op 1080p kan zetten iemand anders ook opgevallen ?
     
  2. Cube

    Cube Speed Junky...

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is al zins de laaste update :{
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja de laatste weken ben ik uitgebreid opzoek naar een goede HD TV en langzamerhand gaat de beslissing ook vallen. De LE32R71B heb ik al een tijdje op 't oog, maar nadat Samsung heeft aangekonigd met een nieuwe model uit de R serie te komen (de LE32R81B?) heb ik nog besloten om even te wachten totdat deze verschijnt (begin april). Mocht de tv mij niet bevallen zal ik voor de LE32R71B gaan, en een ding: ik koop 'm in ieder geval niet bij de MM. Daar is ie namelijk 100 euro duurder (€899,-) en krijg je ook nog een winkelmodel mee :emo: Ik zal 'm dan naar alle waarschijnlijkheid online bestellen, progress zoals het er nou uit ziet :)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2007
  4. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Hoe zet je bij een Samsung HD-Tv de winkelinstellingen uit zodat het scherm op de bepaalde setting blijft staan, mijn tv switch na 10 minuten van bv. gamemode naar normale mode. Ik wil dat uitzetten, dit zal wel eens gevraagd zijn maar het zijn zoveel pagina's om door te lezen.

    Misschien ook een Q&A in de startpost?
     
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    volgens mij menu toets poosje inhouden ofzo? Was al eens langsgekomen.
     
  6. Tinuva

    Tinuva Active Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het zelfde type tv als jou en op den 360 heb ik nog nooit last van ghosting gehad! Zou mij trouwens verwonderen daar de reactiesnelheid van dit toestel toch vrij aardig is? Er is ooit eens een lijst verschenen van welke types tv's last hadden van ghosting en dit type was ook niet in de lijst opgenomen.
     
  7. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0

    panasonic 37 pv45 plasma. is echt een super scherm die je voor 949 hebt bij mij in de winkel ( scheer en foppen) en anders de 42 '' die is 999 euro
     
  8. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    toch €150-€200 over zijn limiet heen ;)
     
  9. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    http://www.gsmdealer.nl/cart/index.php?act=viewProd&productId=373

    de LE32R71 is hier maar 689 euro...
     
  10. Steef101

    Steef101 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    ik Sta op het punt om zaterdag een samsung le26R71/72 te kopen voor 650 euro kan ik de R72 kopen bij BCC en de R71 voor 599 in utrecht is het die 50 euro extra waard om voor de R72 te gaan. (ik gebruik hem vooral voor tv kijke Anoloog en de xbox 360) Ik lees op kieskeurig ook veel positieve reacties met de R72 met Anolooge tv en bij de R71 zijn de positieve reacties wat minder met anoloog beeld.
    Dus aan jullie de vraag welke kan ik het beste nemen voor het beste beeld bij Anoloog?
    Misschien heeft hier iemand ervaring mee op deze forum?
    Bedankt
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2007
  11. Cybercon

    Cybercon Guest

  12. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    nee ik heb er geen ervaring mee... maar het is wel goedkoop;)

    het verschil tussen de 71 en 72 is alleen het uiterlijk...
     
  13. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt maar dat zijn prijzen bij mij in de winkel. met een beetje zoeken kan ie misschien voor iets goedkoper en dan kan die beter ietsje bij sparen;)
     
  14. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi... het is ook niet echte ghosting maar meer blurren van objecten waar je voorbij rijd... er hangt geen sliert achteraan ofzo maar de objecten beginnen op een gegeven moment te blurren als ze tijdens paseren een bepaalde snelheid bereiken, alles waar je naartoe stuurt is wel retescherp maar alles wat zijwaarts voorbij komt zwieren tijdens bijv. het driften blurt een beetje dat is dan niet meer zo scherp als bijvoorbeeld op m'n oude crt sony trinitron beeldbuis kassie, daar komt alles gewoon glashard en strak voorbij zelfs als het vlak naast je zit

    Het is dus bijna nix ik kan me ook goed voorstellen dat mensen het niet zien.

    Ik weet eerlijk gezegt niet of ghosting wel de goede naam is... hij is onscherp op momenten waar mijn crt trinitron tv scherp blijft... het is dus geen kunstmatige motion blurr.

    Dit is waarschijnlijk toch nog het verschil tussen 0 en 8 ms

    Ik denk dat het niet meevalt een lcd te vinden die dit verschijnsel niet heeft.

    Begrijp me overigens niet verkeerd... ik vind de le40r72b een beest van een tv... m'n bek valt regelmatig wijd open.
    het kan best zijn dat alle lcd's dit verschijnsel.. hebben ook de 4 ms modellen.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2007
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik zou zeker wachten op de nieuwe modellen. Specs zijn beter, prijzen niet hoger
    http://www.kieskeurig.nl/product/7C946C47C2BD60E7C12572A40054C8FB.htm


    voor jou heb ik hetzelfde antwoord, wacht op de nieuwe modellen. zie link in post hierboven ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 29 mrt 2007
  16. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja ik vind de type modellen langzamerhand verwarrend aan het worden, wat is nou de nieuwe model uit de R serie die nog moet verschijnen? Volgens diverse sites deze begin april verschijnen?

    Maar deze heb ik dus op 't oog:

    [​IMG]
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb mijn ogen ook op die 40" LCD laten vallen.

    De R84B wordt de opvolger van de huidige R71B en R72B.

    Bij de R71B en R72B waren de 32" en 40" bijna 100% gelijk aan elkaar.
    Alle opties waren op beide uitvoeringen terug te vinden.
    Helaas is dit nu bij de R84B afgelopen , wil je alle opties hebben dan zal je toch voor de 40" uitvoering moeten gaan.
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Een hogere contrast is voor mij voldoende. Voorlopig heb ik ook wel genoeg aan 1 HDMI uitgang ( voor de PS3 ) aangezien ik voor de Xbox 360 gebruik ga maken van component of VGA :) En ja aangezien de adviesprijs van de 32'' model zo'n 150 euro duurder gaat worden dan de R71 gaat mijn voorkeur daar naar uit.
     
  20. Steef101

    Steef101 Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 keer voor Fifafan jij hebt hem bij BCC gekocht voor 650 euro(Schalwijk toevallig) ik ben er al 1 keer eerder geweest om de R72 te bezichtigen maar een afknapper voor mij was dat die verkoper zei dat je 1 dag omruil garantie had maar op andere sites en reacties lees ik dat mensen zeggen dat de BCC 14 dagen omruilgarantie heeft. Dus weet jij nouw precies hoeveel het is?

    Bedankt
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina