1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Moet je bij je instellingen van je Xbox360 zijn. Daar kun je 60Hz of 50 Hz instellen volgens mij. Je hebt een core versie toch, dus geen HD kabels. Die moet je eigenlijk even halen voor optimaal beeld.
     
  2. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Leverbaar?! welke site
     
  3. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    sorry verkeerd gezien, kieskeurig stond ''op voorraad'' aangevinkt, maar nu ik goed kijk worden binnen een week de eersten schermen verwacht.
     
  4. xboxmaster 2

    xboxmaster 2 McSparky

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    0
    heey,

    ik zit te twijfelen tussen deze twee schermen...
    LE27S71B
    en
    LE26R72B

    welke van deze is nou eigenlijk beter? Kwa beeldkwaliteit.
    Zal ik bij deze twee schermen nou veel last hebben van ghosting?

    groeten Niels
     
  5. dude x

    dude x Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is mooi...

    ik zat te lezen dat de tv dat kan laten zien maar dan wel gescaled dus niet 1 op 1... damn moeilijk dit.. het is natuurlijk maar net hoe netjes er gescaled word.. het is best irritant dat bijv motorstorm veel motion blurr heeft (wat hij op een gewone tv niet heeft) dat is helemaal van boven naar beneden en van links naar rechts op die manier ontgaat me toch een hoop grafische pracht van het spel.

    dat plasma niet wazig word tijdens bewegingen wist ik al een tijdje, maar nu zit ik alleen nog een beetje op te hikken tegen de lage resolutie... maar ik geloof dat ik dan toch liever een spelbeleving zonder blurr verkies boven de hogere resolutie van lcd's

    Maar het is dus niet zo dat je met een plasma ingame overal van die grove kartel randen ziet zitten?
     
  6. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee het ziet er perfect uit.
     
  7. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    True, ik heb een LCD HD televisie (8ms) en ik heb ook ghosting. Alleen heb ik er niet zoveel last van. Het irriteert me gewoon niet, waardoor het me ook nooit opviel. Totdat ik een 360 icm een plasma in actie zag. Toen ik daarna thuis PES6 speelde viel het me wel op. Maar nogmaals, ik heb er persoonlijk geen probleem mee.

    Een ander verschil was dat mijn LCD wel wat scherper en kleuriger oogt dan de plasma in kwestie. Het is maar waar je voor kiest, ik heb er iig geen spijt van. Er komt binnenkort een 2de HD-televisie en dat wordt gewoon weer een LCD (maar nu eentje met een response van 4ms), omdat ik dat beeld voor gamen iets mooier vind.
     
  8. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zelf gewoon een CRT op me kamer, en beneden een dikke 40" samsung.
    Toen ik laatst mijn xbox360 aansloot op de samsung en PES6 ging spelen viel de ghosting mij echt zoveel op. Vergeleken met mijn oude tv. Ik wou eigelijk zelf een LCD HD kopen voor op me kamer, maar dat doe ik nu toch maar niet
     
  9. Hoogvliet

    Hoogvliet Active Member

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    ik twijfel echt DIK... ten eerste ga ik me TV pas kopen over 1,5 maand. Dan komen er van veel merken nieuwe moddelen. Ook heb ik gehoort dat de Full HD's dan flink gaan zakken in prijs.

    Maar ik hoor de 1 zeggen: Full HD is mooier, de ander zegt weer dat het minder mooi is... heel druk beeld.

    Dus ik denk dat ik over 1,5 maand maar is kijk wat de markt te bieden heeft voor 1200,- en vanuit daar maak ik dan mij keuze...

    Of ik koop een super goede HD ready TV 100 cm

    Of een Full HD TV in de aanbieding... 100cm


    Toevallig vandaag die TV gezien... 94 CM 899,- en de 104 CM 999 bij de BCC! aanbieding~!
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 mrt 2007
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Ja ook ik wacht op het nieuwe model uit de R-serie :cool: Me wants this one!
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Gamen met de Xbox,Xbox360,PS2,PS3,Wii is op een HDready LCD gewoon niet mooi.
    HAd het zelfde met mijn Samsung LCD.

    Je kan beter € 30 investeren in een Microsoft Component-kabel.

    In Nederland wordt de LE32R84B verkocht en niet de LE32R88B.
    Er 2 mogeljkheden.
    1. Progress.nl heeft de verkeerde sereinummers op hun site staan.
    2. Progrees.nl verkoopt buitenlandse modellen.

    Als Progress buitenlandse modellen verkoopt , wie verzorgt dat de eventuele reparaties ??
    Op de site staat alleen , Deze service wordt uitgevoerd door geautoriseerde service centra.
     
  12. DonJordi

    DonJordi The don himself

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb even een vraag over die gamelinkkabels van monstercabel krijg je hier echt een stuk beter beeld door of is het verschil het geld niet waard?
     
  13. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Iedereen die ik hoor praten over de monstercabel zijn heel enthousiast.
    Gebruik zelf de VGA-kabel van Microsoft en ben hier zeer te spreken over.
     
  14. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Vertel mij dan eens wat er mis is met sharp? Wat is er op het moment beter dan? Dacht toch echt dat Sharp wel een pioneer op het lcd gebied is:) Omdat er merken zijn die populairder zijn hoeven ze nog niet beter te zijn hoor:b:


    Owja had gister PGR3 erin gedouwd en met een behoorlijke vaart zoefde ik erdoor}:]
    Maar echt geen last van Ghosting hoor ging op gegeven moment op lang rech stuk over een brug et allemaal pilaren aan de kant, lette niet meer op m'n auto puur op die pilaren en omgeving en echt gen last van streep effect door ghosting! dus ik was_O_
     
  15. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij alle nieuwe modellen van Samsung staat op hun site bij PIP dat ze 1 tuner hebben, zijn er dus geen modellen meer met PIP?:'-(
     
  16. Cybercon

    Cybercon Guest

    Daar zeg je me wat ja. Ik zal hun eens even mailen hoe dat nou exact zit. Straks loop ik dus met een buitenlandse model te kloten en dit is wel het laatste wat ik wil :x
     
  17. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee jij vind Sharp goed ik vind Sharp minder. Laten we het daar dan maar bij houden. Punt blijft dat 8ms gewoon ghosting veroorzaakt bij bepaalde spellen. En met bepaalde spellen bedoel ik voornamelijk spellen waarbij je hele snelle bewegingen hebt van links naar rechts. En dat heb je bij PGR3 dus niet. Er zijn er hier meerdere mensen die er last van hebben. Ik heb destijds alle LCD's in de winkel getest: 360 aansluiten, pes opstarten en de harde hoge ballen van links naar rechts schieten. Het resultaat: ghosting, en dus de LCD ingeruild voor een plasma.

    Wees bij dat jij het niet ziet, of geen spellen speelt waarbij het effect niet optreedt maar je hoeft echt niet te ontkennen dat de huidige LCD's met hun 8ms geen ghosting veroorzaken. En als er meer LCD's met een lagere responstijd dan zien we vanzelf wel hoe laag die moet zijn voordat ghosting tot het verleden behoort.
     
  18. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo ik heb vandaag een hd ready tv gekocht van samsung de LE2767

    maar ik had een vraag wat is nu mooier of beter 720 p of 1080 i?
    en is de scart met hd optie beter of de vga hd?
     
  19. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Scart is poep.
    Sluit hem aan met Componenten of VGA.
    Kan ik niet voor je beslissen, want dat is smaak gebonden.
     
  20. the hammer

    the hammer goeiemorge

    Berichten:
    970
    Leuk Bevonden:
    0
    scart ik bedoel component dat is tog met groen en blauwe plugetje enzo dat bedoelde ik is dan geen verschil met vga?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina