1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 11]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 18 mrt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Als ik 3m van mijn 32" ga zitten vind ik het beeld behoorlijk klein.
    Daarom zit ik ook op nog geen 2m :9

Wat zit in de 28 Euro ???

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Goed punt; ik heb ook Casema en betaal maar 15.95 per maand voor het standaard pakket in digitale kwaliteit (dus geen extra HD-kanalen ofzo).

3. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik betaal voor het normale analoge pakket + standaard digitaal ook ongeveer € 16

4. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Lijkt mij wel, alleen zul je voor elke tv een decoder nodig hebben, en dus een smartcard. Afhankelijk van de provider kan er een maximum aantal smartcards op één abonnement gebruikt worden. Bij Multikabel meen ik 4 smartcards op één abonnement.

5. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Maar wat doet die smartcard dan ?

6. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een smartcard moet je zien als een sim-kaart voor de GSM !!

Bij @Home is dit volgens mij onbeperkt.
    De kosten voor elke extra smartcard is € 4,95 per maand.

7. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Op meerdere sites lees ik iets anders.

Als je inderdaad 3 TV's hebt en je wil overal digitaal kunnen kijken, dan heb je 3 decoders + smartcards nodig. Heb je maar 1 TV waar je digitaal op wil kijken en de rest analoog, dan kan je je huisaansluiting splitsen zonder extra decoders te hoeven kopen.

Zie ook: http://www.elcheapo.nl/info/faq_digtv.html#8 en http://www.digitaaltvkijken.nl/vraag_en_antwoord/algemeen.asp

8. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Behalve bij UPC !
    Want door krijg je maar 1 setupbox per huishouden.

9. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Klopt inderdaad! :) Alleen voor HD uitzendingen op meerdere tv's moet je extra decoders/smartcards aanschaffen.

10. Cube

Cube Speed Junky...

Leuk Bevonden:
    0
    Dus je moet voor elke smartcard per maand betalen dat is niet leuk, ik hoopte op een eenmalige kosten. En dan de kosten voor abo natuurlijk :{

11. pietlut

pietlut Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe las net dit:

Sony OLED-tv met 1.000.000:1 contrast

12.04.07 - door Robert Hagen

Sony OLED-tv met 1.000.000:1 contrastSony komt in 2007 met een klein OLED-tv'tje met een extreem hoge contrastverhouding van 1.000.000:1. Het gaat om een 11 inch (28 cm) modelletje, dus helaas niet de eerder gepresenteerde 27 inch tv met 1080p resolutie. Het apparaat heeft een resolutie van 1024 x 600 en is slechts 3 mm dik (!).

Het beeld schijnt fantastisch te zijn, maar de prijs is er waarschijnlijk wel naar...

12. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    ik heb nou zon vga hd kabel maar dat ziet er niet uit!? of moet je hier ook weer iets voor instellen?
    ik heb em op 1360x768 maar de kleuren zijn niet mooi.. op component is dat verschrikkelijk goed..

Laatst bewerkt: 12 apr 2007
  13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66

Die aanbieding met je gsm ziet er goed uit hoor. En als dit je eerste hd-tv wordt, weet ik zeker dat je gaat genieten :)
    Die Samsung LE26S81 lijkt me een geweldig toestel, het is één van de nieuwe modellen van Samsung en is net uit. Contrast en andere specs zijn veelbelovend.
    Als je budget het toelaat kun je nog beter voor de R81 gaan, want die is weer een stap beter. Ik denk dat je tussen deze twee het best af bent.
    Ps3 sluit je aan op hdmi, of als je een xbox360 hebt dan kan je op component of vga doen. Allemaal hd-ready en echt ongelooflijk mooi.
    Succes en laat ff weten welke je hebt gekozen (foto's maken)

14. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Dat is het verschil tussen vga en component. VGA is iets scherper maar de kleuren zijn veel minder spetterend. Je kan dit wel weer instellen door de kleuren op je tv veel hoger te zetten.
    Het is dus erg persoonlijk wat mooier is, de 1 vindt vga mooier en de ander component.
    Ik zou zeggen: schrijf de settings op van je component zoals je m op dit moment hebt en dus erg mooi vindt, zodat je ze later terug kan zetten.
    Dan kan je proberen om bij vga de kleuren ook mooi te krijgen en als je niet tevreden bent, sluit je component weer aan.
    Ikzelf heb m op componenten staan, vind ik erg mooi en als ik switch naar pc of ik ga dvd kijken, dan staan de kleuren nog steeds goed. (ik heb geen aparte settings voor iedere ingang)

15. diazull

diazull game junkie

Leuk Bevonden:
    0
    mischien kan iemand helpen.
    ik wil een nieuwe plasma aanschaffen.
    op het net krijg ik veel al verkoop of vergelijk sites maar zeer weinig tot geen review sites van plasma tvs.
    nu heb ik al wel een selectie gemaakt maar dan nog.
    mischien zijn er hier mensen met ervaringen met deze tvs?
    ik dacht aan:
    samsung ps42c9h
    ps42c7h
    ps42e7h
    of
    lg 42pc1r
    42pc3a
    42pc1rr

de panasonics zijn denk ik wat te duur tenzij ik een wat ouder type tref bijv de 42pv45 of 60
    als iemand nuttig info heeft of sites dan ben ik jullie dankbaar

16. Cybercon

Cybercon Guest

En laat het nou net zo wezen dat wij bij UPC zitten :{

In juni/juli staat hier een HD Tv en dan zit ik niet te wachten op prutkwaliteit. Voetbal moet ik gewoon in HD kwaliteit zien :9

Hoe kan ik dit dan oplossen? Mijn excuses als het antwoord al eerder is voorbij gekomen.

17. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand een goed overzicht (of inzicht) over de te verwachten prijzen van plasma televisies over, laten we zeggen, een half jaar? De concurrentie is moordend natuurlijk en er komen steeds meer grote schermen op de markt dat de prijzen op een gegeven moment als een gek moeten dalen. Ik zou graag een 107 cm plasma kopen, maar heb hier geen 1500 euro voor over. Ik heb al diverse modellen gezien van die grootte in de prijsklasse 899-999 en dat begint aardig aantrekkelijk te worden.

Iemand een idee of de prijzen binnenkort drastisch gaan dalen of wat een 107cm plasma over een 5,6 tal maanden zal kosten?

18. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
    Plasma gaat eruit; de inschatting van de industrie is dat over een paar jaar plasma nog maar een paar % van de totale omzet in TV's zal zijn.

Dus ja, je kan nu nog plasma kopen vanwege de kosten t.o.v. de grootte maar wen er dus niet te veel aan; over een paar jaar "moet" je LCD of OLED.

19. Argonath

Argonath Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bron?

20. MAX3400

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina