1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, ik haal hem op, maar heb hem bij een andere winkel ook gezien voor 660 incl. dacht ik, moet je de site hebben?
     
  2. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    De R81 is echt wel anders dan de R71. Nieuwere technologie en een veel hogere contrast waarde.
     
  3. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Het dynamisch contrast is veel hoger, maar het werkelijk contrast zal niet veel schelen. Buiten 2 HDMI-poorten meer en een ander design is er eigenlijk niet opmerkelijk anders of beter aan de R8x t.o.v. de R7x.
     
  4. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga voor de Samsung LE23R71W voor 480 euro ... iemand ervaring mee ?

    [​IMG]
     
  5. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Tot je de manuals van de R8x en de R7x naast elkaar legt, Dan ga je pas echt de verschillen zien.
    En dan zie je dat het nieuwere model toch wel iets meer bied dan een hoger dynamic contrast en 2 extra hdmi poorten (waarvan ik er zowiezo al 2 nodig heb voor de digitale tv decoder en mijn pc, De R8x serie ondersteund pc via een dvi-hdmi kabel 1:1 pixel mapped via hdmi poort 2, en je hebt gewoon veel meer instel mogelijkheden)
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  6. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus? Vooral links laten liggen, of is het toch nog gewoon een goed ding? Want normaal is een 26" altijd voor rond de 500, dus ik dacht dat dit wel heel vet was, als hij 32" was en ook voor 500 (ja oke 555) :9. Want er zullen wel geen andere 32" zijn die (beter zijn) en toch minder dan 600?
    En als ik beter een andere kan nemen, zijn er dan ook nog alternatieven voor ongeveer dezelfde prijs (budget is zeker niet meer dan €600)?

    En dat ze altijd op stand-by gaan... blijft er dan ook altijd zo'n lampje branden of niet? En is het niet gevaarlijk als hij altijd stand-by staad (heb eens gehoort dat dat gevaarlijk kan zijn ivm brandgevaar enzo)??

    Sorry als ik stomme vragen stel, maar het blijft toch een dure uitgave, dus niet iets dat je zomaar ff koopt (tenminste ik niet ;)).
     
  7. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Een lcd kan niet meer in de brand vliegen. Dit kon alleen met de oude beeldbuizen.
    Je ziet altijd een rood lampje branden.
     
  8. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Het kost alleen veel stroom, zon dom rood lampje ^^
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    nee hoor, minder dan 1 wat.

    En ik ben toch nou echt aan het twijfelen welke tv ik moet kopen... een vriend van mij (sneaky snake eye) die heeft nu de LE32S62B gekocht voor 600, die hetzelfde zou zijn als de S71, en het beeld ervan is ook prachtig. Dus nu vraag ik me af of het wel zoveel zin heeft om zo'n hele dure te kopen, als die er ook gewoon goed uit ziet.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    als je per jaar gaat kijken, als de tv aan staat zie je geen lampje, maar meestal staat je tv langer uit dan aan, tel dan alles maar op voor 1 zon lampje
     
  11. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja ok. Maar ik heb toch zo'n stekkerdoos met zo'n knop dat je de stroom eraf kan halen dus.

    Maarre bas, heb jij vrij? En hoezo heb jij een mod-tag nageaapt in je sig? :+
     
  12. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Nee heb al een mooie hdtv ;) Ophalen is natuurlijk altijd handig :thumbs: Ik zou het gewoon doen!

    @ Dusky, als jij de S mooi beeld vind hebben, moet je die gewoon lekker kopen!
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  13. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Heb exames :) pas om half 2
     
  14. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ja op zich wel, maar ik denk dat ik toch maar voor de R71 ga, die heeft een net wat hoger contrast en de kijkhoek is 178 graden en bij de S71 is die 170. En het design is mooier. Maar die verzendkosten, jezus wat zijn die hoog :mad:

    EDIT: Oh nee, bij de Progress (nu de goedkoopste) valt het wel mee: 19,95. Heeft er iemand ervaring met Progress? Is dat betrouwbaar?
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2007
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  16. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    ik ga waarschijnlijk morgen de sharp LC26SA1E voor 444 euro bij de mediamarkt kopen. na veel zoeken en veel schermen te hebben bekeken lijkt mij dit een goede keus. alleen vraag voor de zekerheid hier nog even of iemand hier slechte ervaringen mee heeft gehad?
     
  17. DeGeKKe

    DeGeKKe Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
  18. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    @ DeGeKKe - Nee das geen HD

    Ik wil de Samsung LE26R71B kopen maar ik ben bang dat ik met GoW last van ghosting krijg omdat dat alleen maar snelle scenes zijn, de responstijd is nl. 8 ms... Heeft een van jullie last van ghosting met GoW, en dan bedoel ik echt die shotgun battles of L-scopes met snipe enz.
     
  19. Burnfout

    Burnfout Active Member

    Berichten:
    2.085
    Leuk Bevonden:
    0
    Godver goedkopen.nl, ik heb vorige week dinsdag mn Panasonic bestelt en hij is nog steeds niet verstuurd, begin me goed te irriteren.
     
  20. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Ik begin nu misschien een beetje wispelturig te lijken (:+), maar ik ga denk ik toch maar voor de S71 in plaats van de R71. Alleen dan de 37" versie, die is nu nog maar 750 euro. En het gekke vond ik dat er bij staat dat er geen verzendkosten zijn. Het is bij de Progress (link)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina