1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ik zou dan voor de 32r71 gaan denk ik, grotere beeld, en verschil tussen r71/r82 is niet zooo groot volgens mij

Mijn ouders wilden nog een lcdtv op hun slaapkamer, en ik denk dat ik deze maar voor ze bestel:

LG 26LC2R (ja weer LG ja:9)

ongeveer €410 incl verzenden :) Goed zat voor normaal tv kijken en nog een leuk formaatje.

Laatst bewerkt: 30 mei 2007
  2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  3. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Met andere woorden: plasma :b:

4. Rolopo

Rolopo Active Member

Leuk Bevonden:
    2
  5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
  6. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Niet zomaar een plasma.
    Panasonic, pioneer of misschien nog hitachi, heel misschien de philips maar zijn toch wel duur voor de kwaliteit (met hun ambilight ...)
    Van andere merken ben ik niet zo overtuigd.
    vb. zo zijn er voor een goede prijs LG plasma's van zelfs 50" voor rond de 2000 euro waarvan de zwartwaarde afgrijselijk is. In zo'n geval kun je toch beter opteren voor een LCD denk ik.

7. Shizzel

Shizzel Guest

Melbuuuuln!

Ik kom met een vraag die al vaak ik gesteld, maar de aanbieding van 499 euro voor een 32" Samsung is echt te mooi.
    Wát is er nou echt slecht aan de LE32R32? Contrastratio is lager natuurlijk, en de behuizing. Voor de rest kan ik niks anders vinden. Het is nu voor 30 euro minder een 32 inch, wat wel erg vet is.
    Ik wil zeker wel voor de R71 gaan, maar dan moet ik het via internet bestellen, wat ook al haast niet meer te doen is. Dan moet ik óf de 32 inch kopen die te duur is, of de R81B die ook te duur is.

Sorry voor de zoveelste keer dat dit gevraagd is, maar ik moet het echt weten, want de aanbieding van 500 euro is tot 3 Juni. Alvast bedankt :9.

8. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Die is niet slecht (de 26" modellen ervan worden/werden gebruikt voor de demopods van de 360), maar hij is gewoon oud. Ik zou persoonlijk nooit zoveel geld uitgeven voor een redelijk oud model, ook al is dit het 32" model.

9. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De tip van Melbuuln !!!

Ga na de MM en koop de Samsung !!!
    Bevalt de LCD niet , dan kan je hem altijd binnen 2 weken terug brengen !!!!

10. xCraftySlyFoX

xCraftySlyFoX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en nog een keer

Weet iemand precies de verschillen tussen deze 3, de winkel zei dat de 82 serie beter is dan de 72 / 71 klopt dat ?
    enzo ja welke is dat het beste, mij budget is 650 max

Samsung LE26R72B
    Samsung LE26R82
    Samsung LE32R71

of er moet nog een andere zijn die ik niet weet

11. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat is niet helemaal waar.

De 26" versies R72 en R82 hebben een standaard PVA scherm.
    De 32" R71 heeft een S-PVA scherm.

De R82 (26") mag dan wel nieuwer zijn , maar de panel in de R71 (32") is veel beter.
    Laat je niet gek maken door alleen te kijken naar de Dynamische Contrast.

12. Shizzel

Shizzel Guest

En ook geld terug? Maar ik denk dat ik dat dus ga doen, alleen moet ik dus nog ergens 100 euro vandaan halen, aangezien ik mijn loon van Maart pas over 2 weken (en dat is erg positief ingesteld) binnenkrijg |:-.

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt 2 weken omruilgarantie bij de MM.
    Heb al zo vaak dingen terug gebracht bij de MM en mijn geld terug gekregen.

14. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  15. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Nou ik wilde eerst de Samsung LE32R71B of de R81 kopen maar ik ga toch maar voor deze als ik dat zo zie. Want dat 100 Hz lijkt me toch wel relaxed, en 2 ms minder responsetijd en een extra tuner. Dus 3 voordelen tegenover de Samsung. Of Melbuuln zou dit weer even de grond in moeten boren zoals zo vaak met mijn ideeen gebeurt :+ En die 5000 contrast, is dat native of dynamisch?

16. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Jah Melbuuln waar ben je :9 Dusky Demon NL en ik zitten te twijfelen

17. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Hee,

Ik zoek eigelijk een TFT-monitor die een beetje de groote heeft van een TV en een responetijd van 2 ms.

Ik heb zelf rond gezocht maar ik kon allen een 19'' vinden met 2 ms respond tijd. Zijn er wel meer van dit soort Monitor. (alleen grooter)

18. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
  19. Aremas

Aremas Kijk een Avatar

Leuk Bevonden:
    0
    Jeb die heb ik dus ook;) Wat kan ik zeggen, ben een fanatieke gamer:D Maar de voornaamste reden is blu-ray vond ik een beter alternatief dan nog eens een aparte HD-DVD te kopen voor mijn 360 en dan heb je nog geen eens HDMI.

Bovendien heb ik al aardig wat Blu-Ray films, kan niet wachten tot het moment dat ik ze in full-HD kan afspelen :D

20. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina