De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wel beste,

Als je dat daar heel goed gelezen hebt, zul je mijn review ook zijn tegen gekomen? Zelfde naam...
    Zeker bij de nieuwe generaties (dus geen reviews van een paar jaar oud) is er nog NIEMAND dat een ingebrand scherm heeft!!!
    Of toon het mij eens aan ... (een uizondering kan altijd bestaan)
    Ik was van dit gebeuren al lang op de hoogte en heb mij hier ook grondig voor geïnfomeerd.
    Als je bij een officiële pioneer dealer een scherm koopt, krijg je de garantie moest er iets kapot gaan (inbranden dus). Komen ze je een nieuw schermpje brengen. Die garantie heb je voor 2 jaar denk ik. Maar die heb ik zelfs niet meer nodig.
    Ik heb mijn laptop nachtenlang op het scherm aangesloten om te ontwerpen.
    Waar dus heel lange dezelfde beelden worden weergegeven, menubalkjes met fel witte details en dergelijke... Geen enkel probleem... :lol:
    (computer aansluiten geeft trouwens een mooi SCHERP beeld :) )
    Nu heb ik zelfs nooit mijn scherm nachtenlang laten sneeuwen of zelfs het contrast of helderheid aangepast.
    Dus voor laatste maal (bij een pioneer toch) ZE BRANDEN NIET MEER IN :)
    Meer LOL voor mij dus: 50" gamen en filmpjes kijken terwijl het kleur en zwartweergave eraf spat, zonder ergens ongerust over te zijn.

Zeker een aanrader, je zult het je niet beklagen :thumbs:

Neem de panasonic. Zeker veel betere kwaliteit.
    Al vind ik de samsung modellen veel mooier... ga maar voor de kwaliteit.
    Samsung is veel beter in LCD schermen. (ieder zijn ding natuurlijk)

/Mod Gebruik voortaan AUB de Edit knop - Melbuuln

Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2007
  2. Cybercon

Cybercon Guest

Heb wat afbeeldingen en recensies van de tv bekeken en ik moet zeggen....het is een plaatje. Maar probleem is dat ik nu al 3 modellen op het oog heb, waarvan ik een al heb bekeken in de winkel (LE32R81). Moet nog even geduld hebben tot de opening van de BCC volgende maand voordat ik naar de volgende stap kan gaan.

3. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Cybercon woon je ook in Leeuwarden? Ik wacht ook maar tot BCC open gaat misschien krijg je bij de opening wel korting dan je weet maar nooit :D

Zit te denken aan de Samsung LE37S81B qua prijs(€ 839,00) en grote('37') is goed maar het is een S serie dat is toch niet zo goed?

Laatst bewerkt: 9 jun 2007
  4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Er is niets mis met de S serie hoor, geven prima beeld en zijn absoluut hun geld waard, ze hebben misschien minder contrast en helderheid dan de R serie en 1 HDMI poort minder maar voor de rest geven ze prachtig beeld.
    Het grootste verschil met de R serie is verder de look.
    Heb hier een LE32S81B staan en ben er ontzettend tevreden over.

Maar ieder natuurlijk zijn eigen mening, de een vindt de R serie mooier beeld geven dan de ander. Het blijft je eigen mening en je moet uiteindelijk wel achter je eigen koop staan.

5. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi Joris bedankt voor je reactie en het paneel dat in de S serie zit is dat ook het zelfde als in de R serie daar zit een S-PVA paneel in :)

6. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Eerlijk gezegd nooit naar gekeken, ik zal even het opzoeken.

Edit: die van mij heeft een CMO scherm.

7. Anton996

Anton996 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  8. PESpro

PESpro Guest

Panasonic plasma! _O_

Dat wordt ook mijn volgende tv denk ik. Of anders een Pioneer plasma. Persoonlijk vind ik lcd nog niet in de schaduw kunnen staan van plasma.

9. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    (Oude :+) Quote over het Dynamic contrast.

Kan er iemand confirmeren dat je het bij de S81 ook niet kunt uitschakelen?

10. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0

oei die is wel sexy, enig idee hoe die heet zodat ik de specs kan bekijken?

edit: ik zie het al th42pv45

11. Onslaught

Onslaught HardCore Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Panasonic heeft veel beter LCD TV's dan Samsung en hun Plasma's zijn tevens veel beter.

12. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    En daar betaal je dan ook wel voor ;).

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Valt voor de grootte wel mee. 800 voor 37"

@ pespro: eens!

@ Joris: dat is flink balen, die presteren een stuk minder. Heb een verhaal gelezen over een gebruiker die dit als klacht heeft ingediend bij samsung en zijn gelijk kreeg.

14. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Met de nieuwe CMO panels (in de S81 bijvoorbeeld) is niets mis hoorde ik op tweakers :) en het ziet er ook goed uit :). Heb niets te klagen iig :), ben juist extreem tevreden (van 37cm naar 82 is een gigantische verbetering natuurlijk en van SD naar HD Ready ook natuurlijk.
    Verder ziet het beeld er goed uit dus waarom klagen denk ik dan :).

15. Magixz

Magixz Give me some fun

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is nu zeker voor mij, heb sinds 5 juni mijn Xbox360 gekocht en nu ik deze thread zie ga ik zeker volgende maand een HD tv halen. Ga er dan echt alles uittehallen wat er in zit, speel nu op een schermpje van 80CM, zie je niet veel op :p.

/Mod Voor meer informatie voor sig's kijk hier eens !!! - Melbuuln
    /Mod http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?p=2113334#post2113334

16. jacco

jacco Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    afgelopen week de Panasonic TH-50PY700 full HD Plasma besteld:9
    zodra die binnen is zal ik hier wat foto's posten:)

17. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo beste mensen, zoals zovelen zie ook ik door de bomen het bos niet meer wat betreft HDtvs en heb ik een paar vragen.

Onlangs heb ik de Samsung LE32R32 aangeschaft, helaas iets te overhaast en als ik al las op het internet betrefte dit dus een oud model, ook kon ik me maar niet over de beeldkwaliteit heenzetten die ik niet mooi vind.
    Deze tv gaat dan ook snel de deur weer uit.

Maargoed na naderhand veel gelezen te hebben op verschillende fora zit ik nu te denken aan de LE32R81.
    Nu zou ik dus willen weten of dit een goede keus is of dat er evt alternatieven zijn in dezelfde prijsklasse (rond de 700 euro)
    Ook vroeg ik me af of het beter is een plasma aan te schaffen dan LCD, hier snap ik helemaal de ballen van.

Bij voorbaat dank.

18. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Een zeer goede alternatief voor de LE32R81B is de LE32R71B.

Zit inmiddels ook aan een opvolger te denken voor mijn LCD.
    Het probleem met de meeste Plasma's is het downscalen van de resolutie.

Heb de nu PS3 in huis en wil natuurlijk het maximale resultaat halen wat betreft de beeldkwaliteit.
    En dan moet ik geen plasma in huis halen die vervolgens het beeld downscaled naar 1024x768
    Daarbij komt ook nog eens dat de nieuwe LCD of Plasma minimaal 5 jaar gebruik kan worden.

19. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de Samsung LCD TV LE32S71 (32") 2 dagen geleden binnen gekregen:)
    helaas kan ik me 360 nog niet erop spelen omdat die nog in reparatie is :mad:
    iemand ervaringen met deze tv?:)

20. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks, maar ik neem aan dat de 81 een nieuwere versie van de 71 is, is er iets waardoor die R81 de extra euries waard zijn?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina