1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
  2. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983

Bij voordeelhalen dus ook niet meer.... en nu zit ik dus met het probleem dat ik 100 over mijn budget heen moet.... bij internetwinkels is ie ook niet meer te krijgen. Echter bij een winkel hier in de stad nog wel voor 899,-

Ondanks het mooiere design van het model dat jij noemt en dat die toch wel weer een stukje nieuwer is biedt het model qua beeld verder nauwelijks meer. Dus ik hou het bij de pv45
    Hij wordt morgen bezorgd trouwens!

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    relaxt!! Fotos posten denk!!!

4. justino

justino GTA IV addict

Leuk Bevonden:
    0
    PC op hdtv

hallo,

ik heb een 26" panasonic hdtv, nou wil ik mn computer erop aansluiten en de tv gebruiken als monitor(via s-video). wat moet ik op de pc instellen dat ie alles in breedbeeld weergeeft? en moet ik ook nog iets op mn tv instellen?
    ik heb wel gehoord dat het er op de tv niet zo goed uitziet als een monitor ivm de resolutie maar dat maakt niet zoveel uit, is toch alleen voor games en dvd's dit heeft dacht ik alleen invloed op de tekst.

5. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Jah ik zit nog te twijfelen tussen de TH-37PV70 en TH-37PV45

Outletplanet heeft de TH-37PV45 nog wel voor € 839,95 Incl.

De verschillen die ik kan vinden tussen de TH-37PV70 en TH-37PV45 zijn:

TH-37PV70 heeft 100 Hertz en kan 1080p beeldverwerking hebben.

Bah moeilijk dit :9

Laatst bewerkt: 14 jun 2007
  6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Is dat incl verzenden? Ik heb de tv overigens al besteld hier in Groningen. Vind het toch wel relaxed dat ze zelf bij je aan de deur komen als er wat mis is.

Hij is er trouwens vandaag! Probleem is alleen dat ik pas om 0.15 thuis ben van mijn werk :mad:

Wat gebeurt er trouwens als ik mijn tv 1080p voer?

7. Dark Aldo

Dark Aldo Bitch Please

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

ik zoek een goedkope HDTV puur alleen om die vette graphics uit mijn 360 te trekken. Ik heb op dit moment 300 euro te besteden, maar er kan geleend worden. Heeft iemand een aanrader?

8. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook een vraag. Mijn budget ligt ongever tussen de 400 en 450 euro. Ik zat aan deze te denken: Samsung LCD Televisie LE-20R81B
    Maar is dit wel een geschikte? Ik wil niet zon grote want ik zit er redelijk dicht op. En kan je deze op de VGA kabel aanlsluiten van Microsoft?

9. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb nu de Samsung LE32R82 aangeschaft, maar ik las ergens in het topic dat er verschillende merken worden gebruikt voor het scherm en dat CMO het slechts was van allemaal.
    Nu staat er achter op de sticker een C achter het typenummer, betekent dit nu dat ik fucked ben? :mad:

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de R8- serie zijn alle gebruikte panelen van gelijke kwaliteit.
    Bij de R7- serie was dat niet zo, Daar was je idd genaaid als je een CMO had.

Maar de R8- serie heeft een nieuwer type CMO paneel die net zo goed is als de andere 2 gebruikte panelen. (is getest en na te lezen op AVForums.co.uk)
    En dus hoef je je nergens druk om te maken.

11. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pfew, ik begon al te zweten...ding heeft me teveel gekost om nu met een inferieur paneel opgescheept te zitten. :)

Bedankt voor de info.

12. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Een programmaatje downloaden dat powerstrip heet en dat op je PC installeren. De rest wijst zich dan vanzelf wel.

13. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Hij is er!! Ik kwam gisternacht thuis van het werk (leuk cursus in Veenendaal als je in Groningen woont) en mijn vriendin was zo lief geweest om de tv al helemaal te installeren! Als je bedenkt dat er daarvoor een plank, beugels verwijderd moesten worden, de receiver verplaatst met tientallen kabels etc.... echt super

Beeld is zoals verwacht ontzettend mooi, het knalt echt van het scherm af. Ik
    heb er helaas niet erg lang van kunnen genieten, gezien de tijd en ik nu aan het werk ben.

Ik heb nu wel een beamerscherm voor de hd beamer met daaronder een 94 cm plasma... gaat nergens over :+

(als we gaan verhuizen gaat de beamer naar een andere kamer en de plasma blijft in de woonkamer)

14. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Gefeliciteerd, vergeet niet de foto's te posten (u weet waar)... :b:

15. Rez

Rez Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Hmm niet dat ik je niet wil geloven :p, maar op het AVforum zijn er nog steeds veel mensen die zweren dat de CMO panelen in de R8 serie inferieur zijn.
    Het stomme is dat ik het beeld momenteel werkelijk subliem vind en als ik er nooit wat over had gelezen had het me wss nooit opgevallen of uitgemaakt wat voor paneel er in zit :mad:.

Ignorance is bliss blijkt maar weer.

16. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat het ook te maken heeft met hoe je het vergelijkt, Als je gaat vergelijken met in je achterhoofd de gedachte dat het CMO paneel slechter moet zijn dan zul je zien dat je tot de conclusie komt dat ie ook slechter is terwijl dat niet zo is.
    Mensen die objectief vergeleken hebben komen allemaal bij dezelfde conclusie uit en dat is dat de panelen alle 3 vrijwel gelijk zijn.

Zoals ik al zij je hoeft je echt nergens zorgen over te maken, Zeker niet als je het beeld werkelijk subliem vind;)

Ignorance is bliss blijkt maar weer.
    Daar heb je ergens wel gelijk in, Maar het is toch ook wel beter om te weten wat je uiteindelijk koopt.

Laatst bewerkt: 15 jun 2007
  17. manolo ribera

manolo ribera Goedendag

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het zo klote dat je zo snel gewend raak aan die hd beelden van games :mad: . eerst vond ik het helemaal te strak voor woorden. en nu valt het alweer tegen :mad:

18. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand ervaring met de LE40F71? FULLHD hij is nog maar 1250€ bij psxshop.nl
    kopen of toch maar een nieuwer model? Ik twijfel nu tussen de:

TH42PV70
    PS42Q91
    LE40F71

19. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Maar dat heeft ook een reden.

Dit product verkopen wij ver beneden de normale verkoopprijs de reden hier voor kan zijn: Demonstratiemodel, lichte beschadiging of uit productie genomen. Wij verkopen dit product zo als het is goed werkend en 3 maanden garantie.

Niet kopen dus !!!!

20. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oei, nee dat is dan geen optie. Ik twijfel zooooo erg tussen de PS42Q91 die ik kwa design mooier vindt dan de PV70, maar de PV70 schijnt beter te zijn kwa afwerking dan de samsung en heeft geen
    100hz en 1080P verwerking.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina