1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ook niet waar, de xbox360 ondersteunt gewoon 1080p via vga en component. De games zijn er nog niet, maar je kan al wel upscalen naar 1080p. Hmm, tis al gezegd zie ik....

Laatst bewerkt: 18 jun 2007
  2. Shizzel

Shizzel Guest

Ik zag vandaag een medewerker hier bij de Scheer&Foppen die de Samsung R71B aanraadde, maar de klanten wezen die af omdat ze een Sony LCD wilden, waarvan het dynamisch contrast 1200:1 was en de speakers 1/3 van het 26" scherm was, en dan ook met van die gaatjes 8)

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Er zijn geen verschillen.
    Met RCA wordt de stekker aan de kabel bedoelt.

De RCA plug, ook wel Tulp plug, Phono plug, of Cinch plug is een type plug dat vaak in de audio en video markt wordt gebruikt.

Er zijn gelukkig nog verkopers die de R71B aanraden \o/

Klant = Koning.
    Als de klant zijn/haar keuze al heeft gemaakt , moet je als verkoper daar maar mee leren leven.

4. Karll2

Karll2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok dus mijn combinatie gaat perfect ?

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Ik verwacht geen problemen.

6. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de verbouwing hier in huis nog aardig lang gaat duren (maand of 6) en schade door bouwstof niet onder de garantie valt (het is namelijk schade van buitenaf)
    heb ik besloten voor een hd ready lcd te gaan kijken van maximaal 500 euro.
    (dit omdat ik naast de 360 die op een te klein wordend pc scherm zit aangesloten, ik nu ook een Nintendo Wii heb)

Nu kwam vandaag de folder van de Block binnen en daar stonden 2 26'' schermen in die binnen heb bovengenoemde budget zijn.

Nu wilde ik graag weten welke van de 2 de beste keus is.
    Dit zijn ze:

De Samsung LE26R32B voor 429 Kieskeurig

En de LG 26LC2R voor 444 Kieskeurig

Alvast bedankt voor jullie hulp.

PS. weet iemand toevallig het werkelijke contrast van die Samsung?

7. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Het werkelijke constrast van de LE26R32 is maar 800:1

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb de S en ik vind het een topding. De R heeft wat hoogwaardigere hardware maar of je het beeld ook mooier vind is puur subjectief. Kijk en vergelijk dus :)

Maar je doet echt geen miskoop als je de S voor 580 euro ([​IMG]) kunt kopen...

Edit: Heb trouwens eindelijk m'n PC aangesloten gekregen op m'n TV. Is werkelijk super, moet alleen nog even een kabeltje halen om ook het geluid via de TV (en dus m'n stereo) te laten lopen :)

Heb laatst een paar HD-promofilmpjes (720p) gedownload op een site waar volgens mij hier de link naar werd gegeven maar ik kan het niet terugvinden. Heeft iemand een link naar een site met HD-filmpjes? :) BVD!

9. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Als 1e LCD voldoet de S-serie perfect.

Voor HD-trailers moet je eens op www.apple.com/trailers kijken

Heb gisteren weer een lading HD-trailers gedownload via mijn PS3.
    Vooral Transformers en Stardust waren een lust voor het oog.

10. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    IK heb de knoop doorgehakt en de LE32S81 staat in huis. Ik ben er echt super blij mee. Als je dan thuis ben en je maakt de doos open lijkt hij veel groter haha. Ik vind analoog nog wel te doen, maar ga binnekort toch voor digitale tv kijken. Ik heb inclusief verwijderingsbijdrage 587 euro betaald, best goedkoop al zegt ik het zelf.

11. Shizzel

Shizzel Guest

Voor de 32" versie? Waaaaar?

12. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de saturn in Rotterdam ( zit volgens mij nergen anders maar goed ). Eigenlijk ging de S71 voor die prijs, maar die kon samsung niet leveren, dus mocht staurn de S81 voor die prijs in de aanbieding gooien. Ik zou zeggen wil je hem dan moet je opschieten, want ze gingen erg hard en ze hadden er niet mega veel.

13. Shizzel

Shizzel Guest

Rotterdam is niet echt handig voor mij, helaas, woon namelijk hélemaal in het oosten :+. Toch bedankt :9.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Thanks, maar er was volgens mij ook een site waar allemaal HD-promofilmpjes stonden, dus geen filmtrailers.

Gewoon hele kleine stukjes docu enzo, o.a. van dolfijnen, parachutespringen e.d.

Prima keuze hoor, zeker voor die prijs. Heb het ding inmiddels helemaal geïnstalleerd (ook net m'n PC er op aangesloten [​IMG]) en het is gewoon super allemaal *)

15. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
  16. XmandyX

XmandyX Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @*NERAZZURRI*: zou je mij misschien kunnen verstellen wat voor instellingen je hebt staan. Ik bedoel contrast, helderheid enz?

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is 'm! Grazie mille [​IMG]

Het contrast staat vrij hoog (80 ofzo), de rest staat vrij gemiddeld. Alleen de scherpte heb ik er flink afgehaald. Dynamic contrast, zwartaanpassing, randverbetering heb ik uit staan. Alle hulpmiddelen staan eigenlijk uit.

Heb 't nu over de normale analoge televisie. Als ik op de 360 speel staat het contrast op 100, helderheid halverwege, scherpte op 30, kleur op 70 en de kleur tint op normaal. En gek genoeg staat de modus op 'film' tijdens het gamen en staat de spelmodus uit.

Maar ik denk dat het spelen met de instellingen ook weer een erg subjectief onderdeel is. Ik ben zelf nog niet erg tevreden met de instellingen, ben er ook eigenlijk constant mee bezig nog...

18. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Heb eindelijk vandaag de TH-37PV45 besteld en betaald bij MediaMarkt :) jammer dat ik hem pas volgende week krijg omdat ik wil dat hun hem bezorgen maar vandaag zat helaas helemaal vol en heb jammer genoeg veder geen vrije dagen deze week :'-( dus moet nog even geduldig wachten |:-

Zit wel een fout in de folder volgens mij want de contrast is toch 10000 en niet 8000 toch?

Was totaal €785,- kwijt Incl bezorgen mooi prijsje! *)

19. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0

is die echt zo lelijk ? :lol:

hier ziet ie er 20x beter uit

en ja hij is 10000:1

Laatst bewerkt: 19 jun 2007
  20. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Jah dat komt omdat het plaatje van jou beeld heeft ;) ik vind hem niet lelijk hou van zilver :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina