1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    dat is waar. je kunt ook de Sony KDL26U2000 kopen. Die is vergelijkbaar met de Samsung R71 en dus de R81 en daar zitten de boxen ook van aan de onderkant. Je hebt hem voor 499. En hij is een stuk mooier.

2. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Hey mensen, ik ben er nou nog steeds niet uit welke ik nou wil. Ik zit erg te twijfelen over de Samsung LE-19 R 71 B en de Samsung LE- 20 R81. Nou is de Le-19 R71 B er al voor €350,- en de Le-20 R81 van €420,-. Is het nou het geld echt waard om die R81 te kopen? Scheelt toch weer een hoop centen en daar kan ik dan weer een game o.i.d. van kopen. Maar lever ik dan veel in op beeldkwaliteit of valt dat mee?

Laatst bewerkt: 21 jun 2007
  3. Achillias

Achillias Guest

Gewoon een zeer goede tv voor dat budget, halen dus :)

4. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Pff, ik zie door de bomen het bos niet meer. Hoeveel samsungs zijn er wel niet op de markt?

Maarja, ik zit er dus ook over te denken om een HDTV te kopen. Ik heb nu namelijk nog altijd op een klein en oud tv-tje.

Wat ik graag met de tv zou willen doen is gamen (xbox 360) en TV kijken:cool: Nu heb ik gehoord dat die samsungs zeer goed zijn om op te gamen. Klopt dat?

Hebben jullie mischien adviezen voor me?

P.S: ik heb helaas niet het budget om een tv van 1000 euro of meer te kopen.

5. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben bij de It's een HD-ready LCD tv tegengekomen die de verkoper mij aanraadde die erg goed is qua beeldkwaliteit en behoorlijk afgeprijsd is. En hij moet in principe in mn kast passen.

Volgens mij is het deze tv: http://www.itsonline.nl/winkel/prod...ProdId2=LCD televisie PHILIPS 26 PF 7321/12

Wat vinden jullie ervan? Ik neem trouwens zoiezo geen Samsung, ik hoorde bij Electro World dat die verkoper een rechtzaak tegen Samsung aan moest spannen om een tv die binnen 3 weken 4 keer kapot ging (ik weet niet of het om dezelfde tv of om steeds een nieuwe ging) vergoed te krijgen en 45 andere winkeliers hadden ook die klachten over Samsung zei hij.

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    mijn 94 cm panasonic th-37pv45 plasma en daarboven mijn pj-txq100 beamerscherm :p

kan nu kiezen tussen de beamer en de plasma. Is trouwens maar tijdelijk, na de verhuizing komt de beamer op een ht-kamer ;) (dus let ook niet op de troep :+)

Als iemand nog tips heeft trouwens om het beeld van de plasma mooi op camera te krijgen dan hoor ik dat graag. Beeld is echt super.

7. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebbie al die kabels etc? :D

8. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Mooie foto Kevf, dinsdag krijg ik mijn th-37pv45 thuisbezorgd :) nog 4 dagen |:-

9. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ik zou eerst maar s kijken of die philips echt 1080p invoer ondersteunt, want tot nu toe kan geen enkele philips dat en stond de term 1080p bij philips voor 1080 pixels, maar kon deze een invoer aan van max 1080i.
    Bovendien eerst maar s afwachten hoe de reviews zijn, lijkt me.

10. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Pure nonsens wat die verkoper je vertelt. Laat me raden: hij verkoopt zelf geen Samsung?
    Samsung is onder de xbox360 bezitters verreweg de populairste tv. Garantie is erg goed geregeld, als er wat is dan bel je gewoon naar Samsung en sturen ze een monteur die kijkt of het bij je thuis is te repareren.
    Verhalen van verkopers moet je zelden geloven, zelf googlen levert veel meer op.
    Vergelijk de tv's waar je interesse voor hebt, gewoon op kieskeurig.nl en maak daarna je definitieve keuze in de winkel.

11. Daimler Freak

Daimler Freak Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ Ferry 34: Op onderstaande link staat een Ambilight tv waar expliciet bijstaat dat het een Full HD tv is. Mocht hij dus geen 1080P ondersteunen mag Philips dat er volgens mij niet bijzetten.

Edit: Omdat de link wat groot was naar de Philips site hier even het typenummer: Philips 37PF9731D/10

Laatst bewerkt: 22 jun 2007
  12. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    je moet wel ff bij de prijzen van dit scherm zelf kijken. dan zie je dat die 360 euro slaat op een meubel en niet op een lcd scherm. dit scherm is 490 euro: http://www.kieskeurig.nl/kopen/4CCCAEDAB1CD7B99C12571DC0046017C.htm

13. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Goed dat je het zegt, ik had verder nog niet op de verschillende prijzen gelet van de verschillende winkels, maar ik zeg toch ook nergens dat hij 360 euro kost?

Maar mijn keuze is dus gevallen op een andere tv, namelijk deze: http://www.itsonline.nl/winkel/prod...ProdId2=LCD televisie PHILIPS 26 PF 7321/12

Maar ondersteunt deze tv 1080P? (en wat houdt dat precies in?) Of doet geen enkele tv dat in deze prijscategorie? En ik heb ook een tv gevonden van JVC, die was wat goedkoper, had een lagere contrastwaarde, namelijk 1000:1, maar die had dan weer dynapix. Wat is dan beter? Die dynapix werken ook bij kabeltv, maar kun je dan beter voor de JVC gaan met dynapix maar lagere contrastwaarde (en mss verder ook wel minder goede tv) of voor die Philips van de link hierboven waarvan de verkoper zei dat die qua beeldkwaliteit heel goed is? Is dat een goede tv die Philips?

14. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    er staat HD-ready bij dus hij kan geen 1080 p (volgens mij komen full-HD schermen ook pas na 102 CM)

15. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ok, dus een HD-ready kan maar 720P? En 1080P is pas bij full-HD schermen vanaf 102 cm? Ik koop toch een HD-ready tv, dus als geen enkele HD-ready tv dat heeft dan maakt dat niet uit, maar wat vinden jullie van deze Philips?

16. .: JP :.

.: JP :. Shaken, not stirred!

Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er goed uit Kevf, maar hoe groot is dat beamerscherm ongeveer? En wat kost ie als ik vragen mag? Ik projecteer momenteel op een muur en dat ziet er al top uit. Maar zo'n scherm heeft ook wel wat eigenlijk als ik het zo zie...

:thumbs:

17. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Iemand?

Ook nog een optie is de Samsung Le-23 r 81. Die is dan wel weer wat duurder maar wel groter beeld natuurlijk. Valt die ook aan te sluiten met de VGA kabel? En maakt het veel uit om voor de R 71 te gaan ipv de R81?

18. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Die le 19r71b zou ik maar laten staan als ik jouw was,

Dat is namelijk een 19'' breedbeeld pc scherm in een behuizing van de R71 lcd tv serie (wel met alle tv aansluitingen enzo, maar dan nog het blijft een pc monitor in een tv kast en daar is hij veelste duur voor)

---

Ikzelf heb gister de LG 26LC2R besteld voor 444 euro Excl. (aandieding van de Block, totaal bedrag inclusief bezorging is 476,50)

Edit: Woensdag word ie bezorgt.

Best wel een mooie prijs voor een tv die waarschijnlijk nog geen 1 jaar door mij gebruikt zal worden.

19. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    zwarte randen is echt een must. Heb het scherm zelf gemaakt; totale kosten waren ongeveer 60 euro en vier a vijf uur werk.

Tutorial staat in deeltje 1 op blad 34 oid. Misschien wil de topicstarter (Occisor) die wel in de beamerthread plaatsen. Stel ook voor dat we er daar verder over praten :)

20. averagegamer

Leuk Bevonden:
    13
    Ik ben 5 electronicawinkels langs geweest en bijna elke verkoper vertelt een ander verhaal en heeft voorkeur voor een ander merk. Ik heb zelf het beste gevoel bij de It's. Daar werd me gister een Philips tv aangeraden (http://www.itsonline.nl/winkel/prod...ProdId2=LCD televisie PHILIPS 26 PF 7321/12). Vandaag ben ik weer langs geweest en heb een hele tijd met een hele aardige verkoper staan praten over lcd-tv's en de verschillende technologieen en verschillen tussen de tv's. Uiteindelijk ben ik bij het topmodel van de Cineos-lijn van Philips in dat beeldformaat (66 cm diagonaal) uitgekomen en ik heb deze gekocht. Zelfde soort tv als die andere Philips, maar dan een met betere kwaliteit. Zo heeft deze geen Pixel Plus zoals die andere Philips tv, maar Pixel Plus 2 HD. En omdat ik niet een grotere tv dan 66 cm wilde hebben omdat hij anders niet in mn kast past heb ik niet geïnvesteerd in een grotere tv, maar in een even grote tv met een betere beeldwaliteit. Hij heeft me verschillende filmpjes, foto's en ook kabeltv laten zien op de tv en de beeldkwaliteit is echt super. Dit is de tv met alle gegevens erbij:

http://www.consumer.philips.com/con...?proxybuster=NKIUY0THHTXJNJ0RMRCSHQFHKFSESI5P

Wat vinden jullie er van? Ik heb 120 euro korting op de tv gekregen en nog 60 euro korting op 2 jaar extra garantie inclusief voorrijkosten, arbeidskosten, onderdelen, nieuwe tv als deze kapot is en niet meer te repareren is. Hij wordt als het goed is maandag bezorgd. Ik heb heel veel zin om op deze tv te gamen, dvd's te kijken en tv te kijken (mss ga ik nog wel een abonnement voor digitale tv aanvragen voor betere beeldkwaliteit, omdat kabeltv op een lcdtv niet altijd super mooi is).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina