1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Neem je xbox mee naar die gamewinkel, en vraag hem om hem aan te sluiten op de demo-tv van de xbox360 stand in de winkel *als aanwezig*

2. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen ik ben op zoek naar een ''32'' HDTV mij buget is €650
    Ik heb gehoord/gelezen dat de Samsung beter is omdat die een gamersmode heeft? en waar moet je opletten bij een HDTV de contrast en....?

Wat is nou de beste keus in die prijsklasse?

Ik heb al een paar gevonden:

Wat zijn de verschillen in die Samsung HDTV's?

Vriendelijk bedankt :)

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  3. ...Magic_Man...

...Magic_Man... Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik zoek een 23 inch samsung weten julie wat de goedkoopste is en ook redelijk goed voor die prijs natuurlijk?

4. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Jullie laten je vader en moeder of voogd ook altijd je huiswerk doen?? :)

5. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Met een boel tv's zit je al boven je budget.

www.samsung.nl > www.kieskeurig.nl

6. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Vergelijk.nl :)

7. Superbol

Superbol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na al heel wat weken speurwerk heb ik toch nog een aantal vragen die ik graag beantwoord wil hebben, en daarnaast eventueel advies.

Ik ben van plan om een LCD TV van Samsung aan te schaffen. De modellen die me aanstaan zijn:
    - LE37R82B
    - LE37R72B
    - LE40R72B

Voor het formaat zit ik eigenlijk meer aan de 37" te denken, omdat ik er niet meer dan 3 meter vandaan zal zitten. Dit is op het moment als student zijnde, en wanneer ik een eigen appartement heb over een aantal jaar, dan zal dit misschien iets meer dan 3 meter zijn. 40" lijkt me daardoor eigenlijk wat nutteloos, en kan ik denk ik beter het geld daarvoor in een iets geavanceerder 37" model stoppen.

De TV zal voornamelijk gebruikt worden voor een beetje TV kijken (gewoon via de kabel), films, maar voornamelijk voor het spelen van mn Xbox 360. Enige verschil wat ik heb kunnen vinden tussen de 72-serie en 82-serie, is dat de 82 een hogere helderheid (500 tegenover 550cd/m) en het contrast (5000:1 tegenover 8000:1), en vooral de prijs niet vergeten (899 tegenover 1045euro).
    Mn richtprijs die ik van te voren had ingesteld was rond de €1000, dus dat zou verder niet zo een groot probleem zijn, maar ik vraag me af of het die €150 waard is. (Full-HD zou wel een optie zijn, maar dan ga ik al snel redelijk ver boven mn budget zitten). Volgens mij zit er ook in beide modellen een game-modus, en hebben beide 8ms response, dus lijkt me dat het voor de Xbox 360 ook niet uitmaakt.
    Overigens zit er in het 72 model maar 1 hdmi aansluiting, en in het 82 model 3 hdmi. Dit zou misschien handig zijn om in mijn keuze mee te nemen, aangezien er in de toekomst nog wel een hd-dvd/blu-ray speler zal komen, waardoor ik er eentje kwijt ben. Xbox kan via component aansluiting...dus zou ik die 2 extra nodig hebben ergens (zodat ik niet een verdeelblok moet kopen later voor 100euro), of zou die ene genoeg zijn dan?

Waar ik dus eigenlijk naar op zoek ben is een antwoord op de bovenstaande vragen, ervaringen, en enige meningen met uitleg. Suggesties zijn ook altijd goed natuurlijk.

Bedankt alvast

8. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb niet zo verstand van HDTV's en als je het in een winkel vraagt lopen ze gelijk naar de duurste toe |:-

Maar welke van deze Samsung's is de beste/nieuwste? bedankt_O_

9. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    meestal is de duurste de beste/nieuwste..|:-

10. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de probleem juist het verscheel is niet veel :)

Maar het is dus wel aan te raden om een Samsung te nemen omdat die een gamersmode heeft?

11. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Op mijn LCD zitten 2 dingen die ik nooit gebruikt.
    1. Dynamische Contrast.
    2. Gamersmode.

12. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Leg uit:{

13. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    1. Dynamische Contrast.
    De Samsung heeft de nare eigenschap om de verlichting achter de panel te laten knipperen bij donkere en lichte scenes.
    De meeste ellende doet zich voor bij analoge tv.

2. Spelmodus.
    De Spelmodus is eigenlijk bedoelt voor gamen via de composiet of Scart RGB.
    Heb geen voordelen ondervonden als ik game via Component of VGA.

14. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    toevoeging aan melbuuln:
    De gamemode heeft geen enkele toegevoegde waarde.
    Dit is gewoon een verkooppraatje van samsung, zodat ze de gamers lekker kunnen maken hiermee.
    Het beeld word hier alleen maar donkerder van.

@Fatalnl: neem iig niet de S serie. dit is het budget instap model van samsung. Minder goede kwaliteit en minder goede specs.

Laatst bewerkt: 7 mei 2007
  15. ValsSpeler

ValsSpeler Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb wel een HDTV maar als ik er niet 1tje had zou ik waarschijnlijk nog even wachten met kopen. De prijzen dalen heel erg snel nu en ik zie die trend nog wel ff doorzetten. Maar daarnaast is het gewoon zo dat de kwaliteit van LCD als het gaat om TV en films kijken nogal te wensen over laat in mijn mening. Bovendien is de responstijd van LCD voor sommige games/mensen te laag. Als het goed is gaat die responstijd omlaag (was 8ms) en je ziet nu al meer toestellen die richting de 5 ms gaan. En plasma's hebben die problemen niet maar die zitten weer met een iets lagere resolutie. Dus beiden hebben nadelen. Wie het nu nog kan opbrengen om te wachten (of bijv eerst ff gamen op een tft-tje van 200 euro) kan straks een toestel kopen (LCD of Plasma) die die problemen niet meer heeft en tegen die tijd zal de TV ook een stuk goedkoper zijn dan nu.

Tja makkelijker gezegd dan gedaan maar als je een HDTV koopt om er vijf of tien jaar mee te doen dan is het misschien toch niet zo'n rare beslissing om nog een jaartje ofzo te wachten.

16. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    BEn ik het wel mee eens..
    In januarie heb ik de Samsung LE32R72B gekocht voor 940 euro. Op verschillende websites staat deze tv nu voor 750. dat is tog een flin prijsverschil.

17. Opgeduveld

Opgeduveld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat blijf je altijd houden..

18. Striker NL

Leuk Bevonden:
    6
    Precies, daarom heb ik hem toggekocht ;)
    Is met alles zo. Wacht je op een mobiele telefoon kopen, komt er weer een andere goede. koop je hem, issi 3 maanden later 3/4 minder waard. enz..

19. f4TaLNL

f4TaLNL Marcus

Leuk Bevonden:
    0
    @ Striker NL

Oke geen S serie bedankt :)
    Dus de Samsung LE32R72B is de beste van het rijtje dat ik noemde wat is de verschil dan met de LE32R71B ik zie geen verschil op kieskeurig alleen de prijs dan :p

20. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De R71 en R72 zijn Technisch 100% gelijk aan elkaar !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina