1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 12]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 29 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Argonath

    Argonath Active Member

    Berichten:
    184
    Leuk Bevonden:
    0
  2. CVDV

    CVDV Scandinavian Shit

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
  3. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik heb hiervan de 32 inch versie, het is een super tv in combinatie met de 360 \o/ Ik ga misschien nog een slag groter kopen, als pa de mijne wil kopen. Hij wil eigenlijk ook wel een andere tv, nadat ie die van mij had gezien ;)
     
  4. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen zaterdag mijn nieuwe HDTV gekocht.
    Het is geworden een samsung LE37M87B Full HDTV dus.
    Echt een prachtig toestel vind ik zelf.
    En wat is dat schitterend beeld zeg. Rainbow Six is echt zoveel mooier als op een crt. Prachtige kleuren, Zwart is ook echt zwart. en het beeld is super scherp. PES6 lijkt het zelfs alsof je een hele andere game zit te spelen.
    Terwijl die nou grafisch nou niet echt "top of the bill" is. Nu weet ik eigenlijk pas waarom de xbox 360 "Next-gen" heet. Want o wat heb ik veel grafische pracht gemist de afgelopen 1.5 jaar. Zonde dat ik al die tijd op mn crt heb gespeeld. (en die 1080P of 720P is toch wel best een groot verschil als je ze langs elkaar vergelijkt.)
    In ieder geval ben ik zeer blij met deze televisie. hij presteert VER boven mijn verwachtingen.
     
  5. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Super vette tv, maar zwart is nooit zwart op een LCD. Alleen Plasma is zwart. Veel plezier ermee!
     
  6. Shapes

    Shapes Active Member

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben al een tijdje bezig met het vergelijken van hd-ready tv's. Ik ben uitgekomen bij een samsung omdat dat naar mijn idee meer tv voor je geld is en ik niet zon erg groot budget heb.
    Maar nu zit ik te twijfelen tussen 3 modellen de:

    Samsung LE27S71B
    Samsung LE26R71B
    Samsung LE26R82B

    Die eerste (de LE27S71B) heb ik hier al vaker voorbij zien komen en heb ik goede dingen over gehoord.
    De LE26R82B vind ik dan net weer een stuk mooier (kleinere rand rondom het beeld) wat ik erg stijlvol vind.
    Verder heeft de LE26R82B een helderheid van 450 cd/m2 en de andere 2 ( LE27S71B en LE26R71B) een 500 cd/m2 maar heeft de LE26R82B een contrast ratio van 5000:1 en de andere 2 een ratio van 3000:1. Maakt dat nog wat uit?

    Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
    Bij voorbaat dank
     
  7. Shizzel

    Shizzel Guest

    Omg, fanboy's voor Plasma bestaan nu ook al 8); ach, ik ben een Rabobank-fanboy :b:

    Edit: Ja, oke :9 (@ Kevf)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 2 jul 2007
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    toch is het geen kwestie van fanboy-gedrag. Het is gewoon zo :+
     
  9. Jort

    Jort Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt :thumbs:
     
  10. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    Hee ik ben van plan een hd ready tv te kopen en hem voor zowel me xbox als pc te gebruiken. Deze tv ( Philips 26PF5321 ) had ik bij de makro gezien en t leek me een goeie tv. http://www.koopinfo.nl/prodb_productpagina?productid=405 Hier staat dat hij een vga ingang heeft dus zou hij ook op me pc kunnen maar op andere sites staat dat hij dit weer niet heeft. Heeft iemand deze tv en weet of ie goed is voor de 360 en pc. En of er zoiets bestaat dat je van je vga/dvi naar hdmi gaat en die dna in je tv stopt . Zodat je via die kabel op je tv kan computeren. Bvd
     
  11. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je de Samsung LE26R71B nergens meer kopen ofzo?
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De 26PF5321/12 heeft geen VGA aansluiting
    Je kan wel een pc aansluiten via de HDMI , MAAR je videokaart moet wel DVI-I (Digitaal) ondersteunen.
    Voor de Xbox360 zal je gebruik moeten maken van de Component.
     
  13. Casper26

    Casper26 Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    Op kieskeurig.nl zag ik staan dat de Panasonic TH-42PV70 voor slechts 499,- te verkrijgen is bij Neckermann.com. Als je de tv opzoekt op Neckermann, staan er naast de tv twee prijzen: 1x staat er 1499,00 euro, daar onder staat 499,00 euro. Er staan twee verschillende artikelnummers bij, maar als je die artikelnummers bij de zoekfunctie invoert kom je bij dezelfde tv uit.
    Zie ik iets over het hoofd, of heeft Neckermann een fout in zijn systeem staan waardoor je deze tv voor 499 euro kunt kopen?
     
  14. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga maar uit van een fout op de pagina
     
  15. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedantk voor je reactie hoe weet ik of mijn videokaart dat ondersteunt? Ik heb de Sapphire ati radeon X850Xt 256mb agpx8
     
  16. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    jah dat staat er bij de th37 pv70 ook, maar die 499 is de tv meubel, niet de TV zelf, die is 1499.
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    De contrast ratio is hoe veel stappen er tussen wit en zwart zitten, dus hoe hoger, hoe mooier de kleuren. Cd/m2 gaat over de helderheid. Hoe meer cd/m2, hoe helderder het beeld. Een Samsung tv die er nog tussen zit is de LE26S81B. Deze heeft een contrastratio van 4000:1 en 500cd/m2.
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Ik zie dat jij een panasonic plasma hebt die ik misschien wil kopen.
    Ik zoek een scherm alleen voor gamen op de xbox360 en internetten, beetje dvd en hd dvd kijken.
    Hoe is zo'n plasma met surfen op internet? Zijn de letters goed leesbaar en kloppen de verhoudingen van plaatjes zoals mensen enz?
     
    Laatst bewerkt: 3 jul 2007
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    ik heb zelf de th-37pv45. internetten ed wil perfect. Verhoudingen ed kloppen gewoon allemaal. Natuurlijk wel even de rest op de nativeres zetten ;)
     
  20. PyamaManNL

    PyamaManNL Active Member

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    En als dit niet kan is de samsung le26r32 dan een goede keus?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina