De foto's kunnen nooit mooier worden dan de kwaliteit van mn fototoestel, maar laat ik je vertellen deze tv het mooiste beeld geeft dan dat ik ooit heb gezien op n tv.
Gears of war is echt ongelooflijk, ik ben gewoon steeds om me heen aan het kijken!
Ik zie details en ook kleuren die ik op mn 30 inch Iiyama niet zag bij hetzelfde spel hoor!
Maar op de foto's kan je dat gewoon niet zien, ligt waarschijnlijk aan mn el-cheapo fototoestel. Ik heb zeker 20 foto's gemaakt, maar er was er niet 1 die het goed laat zien.
Ik heb de panasonic plasma's uitvoerig getest in de winkel. Ik wilde eigenlijk de Samsung LE40M86 full hd lcd kopen, maar het beeld van de hd-ready plasma was echt veel mooier!
Ik begreep er helemaal niks van! Dacht toch echt dat een full hd icm xbox360 en dan de games upscalen naar 1080p er mooier uit zouden zien dan op een plasma met "maar" 1366x768, maar dit is absoluut niet het geval!
Ook dacht ik dus altijd dat de kleuren op een lcd mooier waren, maar ook dat is dus niet waar. Niks geen fletse kleuren zoals ik dacht op een plasma, ze spatten er vanaf! Bovendien geen enkele ghosting, kan hele snelle beelden haarscherp laten zien.
Heb stukje King Kong gekeken op hd-dvd en je weet gewoon niet wat je ziet!
Het is echt waar, plasma's geven kleurendetails veel mooier weer. Ik kon in de winkels ook de verschillen zien. Echt bioscoopeffect hier, alleen bij mij thuis is het mooier dan in de bioscoop
Oh ja, mn kameropstelling. Ik heb de panasonic niet in de huiskamer hangen, maar in de gamingroom. Helaas kan ik de bank niet verder naar achteren schuiven en is de afstand naar mn ogen maar 1.8m maar dit is geen enkel probleem. Ik vind het juist mooi, je wordt echt de game ingezogen!
Was gisteren dus gears of war aan t spelen (koptelefoon op, het was al laat) en ik schrok me steeds helemaal de kolere wanneer er zo'n beest de hoek om kwam zetten!
Sterker nog, alleen het grommen in de verte deden de rillingen al over mn rug lopen :b:
En bij de demo van ace combat 6, schrik je gewoon wanneer er zo'n vliegtuig voorbij raast. Toen ik opsteeg met die f16 en die afterburner ging aan, zou ik zweren dat ik naast dat toestel stond!
Laatst bewerkt: 20 jul 2007