1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    De foto's kunnen nooit mooier worden dan de kwaliteit van mn fototoestel, maar laat ik je vertellen deze tv het mooiste beeld geeft dan dat ik ooit heb gezien op n tv.
    Gears of war is echt ongelooflijk, ik ben gewoon steeds om me heen aan het kijken!:)
    Ik zie details en ook kleuren die ik op mn 30 inch Iiyama niet zag bij hetzelfde spel hoor!
    Maar op de foto's kan je dat gewoon niet zien, ligt waarschijnlijk aan mn el-cheapo fototoestel. Ik heb zeker 20 foto's gemaakt, maar er was er niet 1 die het goed laat zien.

    Ik heb de panasonic plasma's uitvoerig getest in de winkel. Ik wilde eigenlijk de Samsung LE40M86 full hd lcd kopen, maar het beeld van de hd-ready plasma was echt veel mooier!
    Ik begreep er helemaal niks van! Dacht toch echt dat een full hd icm xbox360 en dan de games upscalen naar 1080p er mooier uit zouden zien dan op een plasma met "maar" 1366x768, maar dit is absoluut niet het geval!
    Ook dacht ik dus altijd dat de kleuren op een lcd mooier waren, maar ook dat is dus niet waar. Niks geen fletse kleuren zoals ik dacht op een plasma, ze spatten er vanaf! Bovendien geen enkele ghosting, kan hele snelle beelden haarscherp laten zien.

    Heb stukje King Kong gekeken op hd-dvd en je weet gewoon niet wat je ziet!
    Het is echt waar, plasma's geven kleurendetails veel mooier weer. Ik kon in de winkels ook de verschillen zien. Echt bioscoopeffect hier, alleen bij mij thuis is het mooier dan in de bioscoop :9

    Oh ja, mn kameropstelling. Ik heb de panasonic niet in de huiskamer hangen, maar in de gamingroom. Helaas kan ik de bank niet verder naar achteren schuiven en is de afstand naar mn ogen maar 1.8m maar dit is geen enkel probleem. Ik vind het juist mooi, je wordt echt de game ingezogen!
    Was gisteren dus gears of war aan t spelen (koptelefoon op, het was al laat) en ik schrok me steeds helemaal de kolere wanneer er zo'n beest de hoek om kwam zetten!
    Sterker nog, alleen het grommen in de verte deden de rillingen al over mn rug lopen :b:
    En bij de demo van ace combat 6, schrik je gewoon wanneer er zo'n vliegtuig voorbij raast. Toen ik opsteeg met die f16 en die afterburner ging aan, zou ik zweren dat ik naast dat toestel stond!
     
    Laatst bewerkt: 20 jul 2007
  2. Shizzel

    Shizzel Guest

    Hell no, bij Progress hier in Hengelo is de 23" (58cm) R81B te koop voor 510 euro ongeveer, dus met 300-400 euro lukt dat je echt niet. Met dat budget zit je denk ik eerder bij een R32 ofzo.
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kreeg net de nieuwe folder van de MM in handen.
    Volgende week in de aanbieding.

    Hannspree XV32 LCD televisie (32" HDready) voor maar € 444
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Maar dat merk? ooit van gehoord
     
  5. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66

    Een contrast van 750:1? Dat is het laagste wat ik dit jaar heb gelezen!
    Doe jezelf alstjeblieft een plezier en koop m niet. Je gaat je gek irriteren als je m gekocht hebt en je ziet overal in de winkels op andere tv's n veel mooier beeld!
     
  6. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En HDTV van nu heeft maar 1000:1 of 1200:1 hoor . Als die hoge getallen (dynamisch contrast) worden alleen bereikt door een hoop truucs. Natuurlijk is het wel wat aan de lagere kant, maar zo laag is het ook niet ;).
     
  7. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Wij hebben hier thuis 3 TVs, en er hangt zown splitter tussen de kabels en het kastje, echter is het beeld dramatisch slecht, soms ineens heel veel geruis, en bij discovery heb ik 90% van de gevallen geen beeld, heel irritant.

    Nu neem ik aan dat dit aan de splitter ligt, en de kabels :+

    Nou ga ik morge de th42pv70 of th37pv70 kopen, maar dan wil ik natuurlijk niet met allemaal ruis naar zown grote tv kijken O-) .

    zou iemand mij kunnen wijzen op een goede splitter/kabels en evt. een versterker, kabel lengte is ongever 3.5 meter.
     
  8. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ergens in de vorige HDTV thread :+
     
  9. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er al iets bekend over een opvolger van de Samsung DCB-H360R?

    Ik wil namelijk wel een hd-decoder maar vindt over deze nog te veel negatieve reacties te komen, vooral over hdmi, daarnaast wil ik ook een hdd recorder. Dat is de H850 weer wel maar die kan weer geen hd beeld weergeven, dus hoop dat er binnenkort eentje komt die beide kan!
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2007
  10. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    digitale tv, had nu een kastje bij ben van dijk voor maar 40 euries:) moest je wel een extra abbo nemen van 3,- in de maand :)
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de DCB-H360R sinds de Wk in 2006 in huis.
    In het begin waren er wel problemen maar de meeste zijn door verschillende nieuwe firmwares opgelost.
    Het enige probleem bleef de HDMI (hardware) , dankzij Kassa heeft Samsnung hiervoor een gratis hulplijn in het leven geroepen.
    De monteur die je dan thuis krijgt kijkt wat het probleem is en kan het probleem dan op 2 manieren oplossen.
    1. Reparatie van de HD-Decoder.
    2. HD-Decoder wordt meteen vervangen.

    De combinatie Samsung LCD en Samsung HD-decoder werkt hier nog steeds perfect.

    Gebruik zonder problemen een antenne-versterker en coax-kabels van het huismerk Praxis.
    Tussen muur en HD-decoder ligt een kabel van bijna 10 meter.
     
  12. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Damn vandaag de 50 inch samsung plasma PS-50c91h gekocht........

    Snel weer gamen ....dit is gewoon te bruut 127 cm
     
  13. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er ook een hd ontvanger van een ander merk? Heb dit wel ergens gehoord maar kan ook via google niks vinden!?:confused:
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Voor de kabel bestaat er nog steeds maar één HD-Decoder en dat is die van Samsung.
    De meeste providers gebruiken deze HD-decoder van Samsung.

    Alleen UPC gebruikt een eigen Setupbox voor HDTV.
    Info UPC , http://www.ervaarhdtv.nl/live/
     
  15. mcbbvb

    mcbbvb Active Member

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    113
    misschien niet helemaal de goede thread ervoor maar ik heb een vraagje. kan ik hd films die op mijn computer staan via mijn xbox bekijken op mijn scherm? en zo ja hoe:)
     
  16. McDaddy

    McDaddy Team sYg

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    dus in principe heb ik wel pixelgarantie alleen heet het zichttermijn, want ik kan in dit termijn ook dode pixels ontdekken en me bedenken toch? BTW Samsung zou toch geen dode pixels hebben?
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2007
  17. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    En de 360 zou maar een lage failure rate hebben :+.

    De kans ik bij Samsung redelijk laag op een dode pixels, maar zeg nooit nooit want niets of niemand is perfect.
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je mag om welke reden dan ook het artikle binnen 7 dagen (zichttermijn) terug sturen.

    Bij mijn 1e Samsung zat er vuil achter het glas (wazige groene vlek).
    De 2e Samsung had een RODE pixel binnen op het scherm.
    Bij zijn door de MM zonder gezeur omgeruild.
     
  19. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

    ik ben nog steeds aan het rondkijken voor een HD-tv ik blijf het maar uitstellen =( en nu zag ik de sony bravia 32U2000E en vond dit wel een mooie TV maar ik kom nou niet echt achter de aansluitingen :x zit er een VGA op? er staat wel een PC D-sub aansluiting en een component zijn deze goed voor de 360?

    en ik las een keer dat de U serie van BRAVIA niet de bravia beeldtechniek had ofzow :confused:

    dus is dit een geschikte TV om aan te sluiten op de 360? en ist een goede kwaliteit?
     
  20. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn hier mensen met ambilight tv? Is dat echt de moeite waard? en dan met name bij games?

    Ik twijfel tussen een 32'' lcd van Philps met ambilight of een 37'' lcd van een ander merk. dat is ongeveer even duur.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina