1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kon idd op de site ook nix vinden, maar die 8ms is dus voor de meeste Toshiba's? Dat is wel oke toch?

    Maar je raad me toch een Samsung aan?
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Het in inderdaad gek dat er helemaal geen informatie staat over de reactie-tijd van het panel.
    Mijn Samsung heeft ook een reactie-tijd van 8ms en alles werkt pefect.

    Sharp heeft hele goede LCD , met alles erop en eraan.
    Bij Samsung raad ik alleen de modellen R71 , R81 , M- en N-serie aan.
    Zou zelf geen R32 , S71 of S81 kopen.
     
  3. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar de Toshiba raad je dus eigenlijk af?

    De Sharp's zagen er wel oke uit maar ik zag dat die maar 450 cd/m² had tegenover 500 bij de Toshiba en Samsung's

    En dan de laatste vraag: Welke zou jij kopen voor ongeveer 900 euro?
    Stel jou mening wel op prijs want volgens mij weet je er aardig wat van ;)

    Edit- Ik werd net op 37'' Panasonic plama's gewezen door iemand die waren ook ongeveer voor deze prijs te krijgen.
    Wat vind je daarvan?
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  4. splatman

    splatman Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een R71 in et wit bevalt me prima
     
  5. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zag vorige week een hele mooie 32" Philips ( Pixel Plus HD en Ambilight) voor nog geen € 1000
    Ik heb vorige jaar ook voor de keuze gestaan LCD of Plasma , maar mijn keuze is toch een LCD geworden.

    En vind de LE32R71B nog steeds geen slecht keus , heb er na dagelijks veel plezier van !!

    Plasma's hebben een hele lage reactie-tijd , dus ideaal voor zeer snelle games.

    De gemiddelde resolutie van een Plasma is 1024x768
    Dus een game of film wordt altijd down-scaled.
    De elctronica zorgt er wel voor dat je geen rare beelden krijgt.
     
  7. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet zeggen dat ik nu toch wel naar de Plasma neig!

    En dan vooral deze http://www.panasonic.nl/Products_Info.asp?M=3851|603|602|601|4|1

    Kan iemand mij vertellen of hier misschien een nadeel aanzit?

    de resolutie lijkt me wel perfect voor de 360 ofnie? dat 720?

    Wat houd alleen dit in: 1080i verwerking? want bij die andere 37'' staat 1080p verwerking maar die kan geen 1080p weergeven. bedoelen ze hier dan mee dat die die signalen wel kan ontvangen en dan downscalen? en die van 1080i verwerking kan geen 1080p signaal down-scalen? En is dat een nadeel? of maakt het niet zo veel uit?

    Edit- volgens mij kan deze geen 720p en dan 60 herz weergeven ofzo? Staat alleen 50 bij. Dat is dan niet oke ofwel?
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2007
  8. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je daar nou weer bij :+

    Kevf heeft die TV ook en het bevalt hem goed, ik heb zelf de Panasonic TH-42PV70.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2007
  9. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat dit er staat:

    Scanformaat: 525 (480)/60i, 525 (480)/60p, 625 (576)/50i, 625 (576)/50p, 750 (720)/50p, 1125 (1080)/50i

    En bij die andere panasonic's staat (720)/60p

    Maar als ik het mis heb hoor ik het graag :9

    Want neig nu wel erg na Plasma i.p.v. LCD. Maar jij en Kevf hebben ook een 360 erop aangesloten neem ik aan? Via Component of hoe? En is dat gewoon helemaal goed kwa resolutie? En is jou tv beter?
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  10. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik merk weinig verschil tussen de plasma (Panasonic 42PV70) die we hier hebben staan en m'n lcd (Panasonic 26LX70). Dus ik merk ook niet dat de resolutie van de plasma iets lager is ;). Moet wel toegeven dat ik niet echt veel op die plasma heb gegamed.

    Btw, bij beiden is de 360 aangesloten via component.
     
  11. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu niet dat scherm. Maar ik kan je wel zeggen dat groter altijd leuker is. En volgens meerdere mensen hier is dat wel een heel goed scherm.
    Een tijdje geleden hadden ze nog een discusie over wat de betere aansluiting is. Component of vga. Component zou een beetje te felle kleuren geven en vga iets scherper? Ik weet het niet zeker, maar als je wat zoekt in het vorige deel zul je het wel vinden.
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  12. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat is inderdaag wat er werd gezegd, maar van te felle kleuren had ik niet veel last op die plasma. Met VGA en de 360 heb ik dan weer geen ervaring, maar het zal waarschijnlijk wel scherper zijn aangezien je de resolutie van de plasma kunt kiezen :).
     
    Laatst bewerkt: 24 jul 2007
  13. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0

    Waarom niet?
     
  14. Leo

    Leo R.I.P. Proof

    Berichten:
    238
    Leuk Bevonden:
    2
    Kan iemand mij vertellen of de Hannspree 32 E 1 een goede tv is voor €445,-? Voor mij is dit een erg gunstige prijs en ik heb echt een nieuwe tv nodig, maar wil niet echt meer dan 500 euro uitgeven. Qua merk zegt het me niks, dus ik wil wel even de mening van de xbw deskundigen.
     
  15. AQuila

    AQuila Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0


    Het gaat mij ff puur om die 2 dikgedrukte dingen. Is dat wat ik denk dat die ene tv 720p op 50hz aankan en die andere op 60hz? Dat is wel van belang denk ik. Maar kan het zoals gezegd dus ook fout hebben.
     
  16. Sherman

    Sherman Guest

    Bedankt voor je reacties. :D

    Wat bedoel je met de componenten?

    Jasper.
     
  17. Shizzel

    Shizzel Guest

    De onderdelen. De onderdelen van de R32 zijn zwaar verouderd, en er zijn allemaal nieuwe technologiën die wel in de R8 zitten, omdat die gewoon erg nieuw is.
     
  18. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Het aantal hz bij lcd/plasma's heeft niets te maken met het aantal hz bij spellen.
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Omroepen vinden HDTV te duur.

    Nederlandse omroepen vinden High-Definition Television (HDTV) technisch nog te duur.
    Daarvoor ligt Nederland internationaal gezien achter met de invoering.

    Het aanbod van HDTV zal maar langzaam toenemen , zo verwacht Ferry Kesselaar hoofd technologie van de NOS.
    Vooral het monteren , uitzenden en bewaren van HDTV-matriaal is kostbaar.

    Kesselaar denkt dat de Europse omroepen NIET voor 2012 overschakelen op HDTV.
    30% van de Nederlanders heeft al een HDTV-toestel in huis.
     
  20. Unrealer

    Unrealer Private 2nd Class.

    Berichten:
    405
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals, Waarom niet dan?

    Ik wil namelijk die S81 kopen, en is 650 euro en net zo goed, maar de tv ziet er mooier uit en voor de rest minder hdmi uitgangen nou, wow :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina