1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    komt denk ik omdat het een beetje magnetisch is
     
  2. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    dat dacht ik ook al, als dat stof dalijk maar niet onder het beeldscherm kruipt,zoals je dat wel eens bij GSMS ziet!
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Statisch is een veel beter woord ;)
     
  4. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    als je hem goed schoonhoud zal dat wel niet gebeuren
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Maakt helaas niets uit.

    De behuizing en Panel (LE32R71B) zijn na genoeg stofvrij , alleen zit de voet altijd onder een dikke laag stof.
    Heb al van alles geprobeerd , zelfs anti-statische spray.
     
  6. wiebe87

    wiebe87 Xdicted

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nu je het zegt, de voet lijkt altijd helemaal besneewd van het stof, is bij mij ook het geval. Ik doe mn TV elke dag af met het doekje wat er bij zat.

    Dat lijkt me de enige oplossing
     
  7. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeyyy ik zoek een full hd lcd tv van 119 cm- 127 cm voor een prijs van maximaal 2400 euro. Nou heb ik er wel 1 gevonden maar ik weet niet of die goed is:

    http://www.bobshop.nl/catalog/produ..._39_305/manufacturers_id/13/products_id/18276

    Ik hoor ook dat de prijzen van hdtv's snel omlaag gaan. Dus kan ik hem liever volgend jaar kopen ? En zijn er nog betere hdtv's die je kan krijgen voor zo een prijs ? Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. O jah en een tv met 1080p lijkt me ook belangrijk dat die dat heeft, weet alleen niet voor wat het is ghehe :p.
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    NIET KOPEN !!!!!!

    Bij deze LCD is alleen het panel 1080p , de ingangen ondersteunen alleen een 1080i signaal.

    Een goede echte FullHD met 1080p ondersteuning via Component en HDMI is de Samsung LE46M86B.
     
  9. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Wooww goed dat je het zegt want heb daar echt niet zoveel verstand van :{ thankssss he. En hij leek me nog zo compleet dat is die dus blijkbaar niet.

    Hmmm die Samsung LE46M86B lijkt me wel wat ook al is die ietsjes kleiner maar hij is tenminste wel compleet :D. En zou jij nog wachten met het kopen van zo een hdtv tot dat die goedkoper wordt over een jaar ?
     
    Laatst bewerkt: 1 aug 2007
  10. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik zat ook al uit te kijken naar de xbox Elite of de gewone witte xbox360 met hdmi, totdat de volgende test las waaruit blijkt dat de beeldkwaliteit zo goed als niet waarneembaar vooruit gaat. Alleen bij herhaaldelijk terug te kijken en te vergelijken menen ze ergens in de detail n verschil te zien. Bij hd dvd zelfs helemaal geen verschil. Zelfs ik vind t dan te weinig om de opvolger van de xbox360 nu al aan te schaffen.

    http://www.engadget.com/2007/04/26/xbox-360-elite-vs-classic-the-test/
     
  11. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    In Japan donderen de prijzen nu gigantisch naar beneden , Panasonic verlaagde de prijzen van sommige modellen met 30%.

    Mijn voorkeur gaat liever uit naar een FullHD van Philips , helaas zijn deze nog steeds niet tekoop.
    Als je toch een FullHD wilt , dan zou ik wachten tot eind 2007.
     
  12. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    morgen krijg ik mijn samsung 42'' ps c91 :) helaas krijg ik mijn camera terug van reparatie pas over 5 weken kan dan pas fotos posten :mad:
     
  13. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit niet wat voor jou? Betaal je alleen wel €100 meer:
    [​IMG]

    Kieskeurig.nl
    Samsung.nl
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Vind 26" wat te klein. Ga morgen in het dorp wel even wat kijken en desnoods eens naar de stad om eens wat zaken binnen te lopen. Wellicht veranderd ik wel van mening als ik de TV's in actie / in het echt zie.
    Heb liever een TV met strakke vormen/randen, dan met rondingen.
     
  15. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zag dat bij de mediamarkt de samsung LE37S81 in de aanbieding was en nu is mijn vraag of de S-serie veel nadelen heeft ten opzichte van de R- en M-serie?
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Voor dat geld kan je beter een mooie plasma kopen, je zal versteld staan van het verschil :)
     
  17. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
  18. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    WAAUUWW ziet er zeer goed uit :b:. Alleen ik vertrouw plasma tv's niet meer. Bij mijn oude plasma tv werd steeds de logo ingebrand... ze zeggen dat het ook bij de nieuwe plasma screens gebeurt als je het langer dan 6 uur aan laat staan. En is er ook veel kwaliteitsverschil tussen een plasma en een lcd ?

    Ik heb wat informatie opgezocht over de plasma tv's en ik heb gelezen dat de plasmacellen kapot kunnen gaan en daardoor hun helderheid verliezen. Ik denk dat ik dus toch maar voor een lcd ga, dat lijkt me veiliger ook al is de beeldscherm dan wat kleiner (ongeveer 120 cm)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  19. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je toch nog even wacht, kun je ondertussen nagaan of hij inbrand.
    Het verschil tussen LCD en plasma moet je maar eens wat rond googlen ofzo,
    het is ook een full HD dus een "nadeel" is er niet meer echt. Vooral voordelen.
    Maar een betere tip, kijk eens wat in de winkels. Iedereen kan je veel vertellen maar je moet ook je persoonlijke voorkeur hebben.

    een goede review, wel in het Duits ik weet niet of je dat verstaat. Maar deze mannen zijn wel professional en weten wat goed is.

    http://www.areadvd.de/index2.html

    edit: een directe link kan ik je niet geven. Maar het is de 2de link bij de hardware tests. Het model heeft wel een andere naam? Maar ik denk dat het wel over hetzelfde gaat
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2007
  20. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok thanks for the advice. Ik kan wel een beetje verstaan wat ze zeggen en ze zijn wel erg tevreden met die tv :eek:. Ik wacht dan gewoon nog wel ffe af met het kopen van een hdtv tot volgend jaar. En ik ga idd maar eens naar mediamarkt en saturn om te kijken wat voor tv op dit moment het beste bij me past.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina