1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 13]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 3 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar vergeleken bij de kracht van de PS3 is het upscalen van de Xbox360 prutswerk.
    Merk dat de Xbox360 regelmatig een steekje laat vallen.

    Ik vind dat de PS3 het beeld van de normale DVD's perfect over het beeldscherm verdeelt.
    Bij de Xbox360 had ik regelmatig zwarte balken (onder/boven en links/rechts ) maar de PS3 laat de zelfde dvd schermvullend zien.
     
  2. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Sinds vanmiddag een 37" tv van LG. Erg mooi ding, en huge.
    Beeld is super. Zo enorm veel verschil met een gewone tv. Bij 360 games zag ik ineens zoveel detail, wat ik voorheen niet zag. Echt bizar het verschil.
     
  3. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Foto's! :b:
     
  4. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
  5. MikeBoy

    MikeBoy Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Niemand :'-(:9?

    Ik zelf geef de voorkeur aan de LG 26LC55 maar omdat er nauwlijks reviews van zijn te vinden op internet hoopte ik dat iemand op dit forum ervaring met deze lcd heeft. Of raad iemand me toch een andere aan...
     
    Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  6. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Komt van de week wel, als ik alles weer een beetje netjes heb opgeruimd/goedgezet. Moet speakers weer even verplaatsen, alsmede m'n sub ed.
     
  7. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    die LG-e lcd is splik splinter nieuw, vandaar dat er nog weinig over te vinden is!

    Maar de kwaliteit van de voorgangers was in elk geval zeker niet slecht!
     
  8. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de 26" versie van die Panasonic LX70F en het is echt een schitterend scherm. Voor de compleetheid t.o.v. van de specs van de Samsung: de Panasonic heeft een (dynamisch, net zoals bij die Samsungs) contrast van 8500:1. Van de helderheid heb ik geen idee, maar dat zal ook wel rond de 500 of 550 cd/m² liggen. De Panasonic is trouwens ook 100Hz (kan je wel niet uitschakelen).

    Met de Samsungs heb ik geen ervaring.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
  10. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit te twijfelen tussen de Samsung Le26R81 en de LG 26 LC 41. Ik vind de LG mooier maar ik zit alleen met het contrast van 800:1 is dit niet te weinig? en als je het dynamisch contrast (5000:1) van de Samsung terug rekent naar "normaal" contrast hoeveel heeft die van Samsung dan ongeveer?
     
  11. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Ik zit nu dus echt dik te twijfelen tussen de Sony KDL 32U2000 en de Samsung LE32R81B.. Ik vond de Sony echt een schitterend contrast hebben, dat viel me echt enorm op. De Samsung heb ik alleen in analoog signaal gezien, dus denk ik dat ik daar nog niet echt een oordeel over kan vellen. De Sony is al een ouder model (zomer 2006). Voordeel van de Sony is dat deze hier bij de It's voor bijna net zoveel geld te koop is als bij de goedkoopste internet shops. Dat ik zo naar de It's kan rijden vind ik ivm garantie bla bla ook wel wat fijner. Op het moment neig ik dna ook meer naar de Sony. Morgen ga ik denk maar beslissen, en ga ik even kijken bij de Media Markt in de stad.
     
  12. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    800:1 is erg laag. Zou dan toch kijken naar een model met een hoger contrast.
    Zeker omdat de oudere LG's een doffe, matzwarte rand hebben lijkt het beeld erdoor wat doffer.
     
  13. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Denk dat de Samsung's een normaal contrast hebben van tussen de 800:1 en de 1200:1.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Contrast van de nieuwere Samsung's liggen stukken hoger.
    Die van de Le26R81 ligt op 5000:1, zo net even snel gekeken.
     
  15. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    Dat zei Sleepy al, maar dat is dynamisch contrast;)
     
  16. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv komt uit 2007 dus oud is hij niet.

    Denk dat ik toch voor de Samsung ga want 5000:1 dynamisch contrast omgerekend is denk ik toch wel hoger dan 800:1
     
  17. Dead Rising

    Dead Rising viel tegen

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen de stad in. Een toshiba 32C3000 halen :b:
     
  18. Linkin Park

    Linkin Park Active Member

    Berichten:
    189
    Leuk Bevonden:
    0
    Die tv wil ik dus ook graag halen de Toshiba 32C3000P of de 3001P, krijgt veel positieve reacties... http://www.kieskeurig.nl/product/0D99500DED10F4A8C12572AA004D25C7.htm
    enige probleem is, ik kan em nergens meer vinden!

    Er zijn volgens kieskeurig nog maar een stuk of 3 online winkels die em op vooraad hebben en em voor een aardige prijs verkopen, en sinds ik volgende week op vakantie ga wil liever niet dat ze een week over de verzending doen en voor een dichte deur staan.

    Heeft iemand deze tv in de buurt van rotterdam of Gouda zien staan?


    (p.s. nog een vraagje, ik heb gelezen dat deze tv 1080P aankan, wat het addertje onder het gras daanvan? want die resolutie heeftie toch niet?)
     
  19. r.n

    r.n You'llNeverWalkAlone

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    samsung LE19R71

    samsung LE26S81

    zijn dit beetje goede game tv's voor hd beeld kwaliteit is alleen voor gamen niet voor tv kijken.

    ik zit er max 2meter vanaf dus dat is niet veel.
     
  20. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Bij MediaMarkt te Den Haag zag ik een 32" Toshiba staan. Weet niet zeker of het precies hetzelfde model is.

    32" kan geen 1080p beelden weergeven. Soms zie je wel eens 1080p input slaan. Misleidend verkooptrucje waar je je niets van moet aantrekken.

    Ik zou niet voor die 19R71 gaan. Laag contrastratio, geen component en geen HDMI.
    Die 26" versie is een prima model. Je hoeft niet bang te zijn dat 26" te groot is. Misschien wel als je hem ook als monitor gebruikt, maar als je er op 2m afstand van zit om te gamen is het een mooi model en zou zelfs een grotere versie nog goed te doen zijn.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina