1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 19 aug 2007.

?

Welke merk HDTV heb je ??

Peiling gesloten op 8 sep 2007.
  1. Grundig.

    1,0%
  2. JVC.

    2,9%
  3. LG.

    5,7%
  4. Panasonic.

    12,4%
  5. Philips.

    1,0%
  6. Samsung.

    59,0%
  7. Sharp.

    3,8%
  8. Sony.

    7,6%
  9. Toshiba.

    1,9%
  10. Ander merk.

    4,8%
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    heb vorige week mijn plasma tv besteld de panasonic maar nu wou ik er ook alvast een vga kabel bij bestellen maar welke moet ik daarvoor bestellen en waar omdat er zoveel te koop zijn zoals vga naar vga maar ook hdmi naar vga??
     
  2. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Als je er vanaf dag 1 voor kiest om het hele pakket te nemen, krijg je deze 2 maanden gratis. In die 2 maanden mag je het altijd opzeggen, vrijblijvend dus. Besluit je het niet op te zeggen, dan krijg je 40 euro retour, nouja, korting op je rekening, het komt er dus op neer dat je (Film 1 en Sport 1 even niet meegeteld) 6 maanden gratis het digitale totaal pakket hebt. Ook Film 1 en Sport 1 kan je volgens mij 2 maanden gratis op proef krijgen.

    Als je er vanaf het begin voor kiest om geen extra pakket te nemen, dan krijg je alle zenders 14 dagen op proef, en na die 14 dagen gaan de betaalde zenders op 'E19 Preview Periode verlopen". Er blijven dan nog 55 zenders over die altijd gratis te bekijken zijn. Dat zijn alle zenders in het analoge pakket + wat extra duitse zenders en alle regionale/provinciale omroepen.

    Het startpakket is overigens gewoon het decoder kaartje.
     
  3. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ah mooi :)
    14 dagen dus eerst van het totale pakket genieten, en daarna de gewone zenders in digitale kwaliteit gratis door blijven kijken :) (later kan ik altijd nog een extra pakket erbij nemen)

    Wanneer krijg ik trouwens die smartcard? Zit die bij mijn decoder, of krijg ik die toegestuurd van @home nadat ik de aanmeldkaart heb opgestuurd?
    (decoder kan ik maandag pas ophalen, dus dat kan ik zelf niet checken)

    Digitale TV is nog best verwarrend 8)

    //edit: Je zegt trouwens dat het startpakket het decoder kaartje is, maar de foto hieronder is mijn startpakket, en daar heb ik alleen wat papieren inzitten (aanmeldkaart, Smartcard code, Algemene Voorwaarden)

    [​IMG]

    Klopt dit toch gewoon?

    //edit2: Ik neem aan dat ik de aanmeldkaart nu al kan invullen en opsturen. Ook al heb ik de decoder nog niet?
     
    Laatst bewerkt: 30 aug 2007
  4. Crifox

    Crifox Crifox.nl

    Berichten:
    183
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de LE26R82B een goed idee om te kopen, vond het beeld van deze veruit de mooiste in de winkel.
     
  5. Shcaap

    Shcaap Liev Gastje

    Berichten:
    2.443
    Leuk Bevonden:
    4
    tv digitaal, is gratis abo, maar je betaald de decoder wel.
    Als je een duurder pakket neemt dan is de decoder gratis.(tenminste geld krijg je terug)
     
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Sorry hoor, maar dit is echt pure nonsens. Er is om te gamen niks beters dan een hd-ready of full hd scherm en daar kan geen crt tegenop.
    Moet jij s letters gaan lezen op n crt scherm, of details.|:-
     
  7. jghosty

    jghosty Junior Gamedesigner

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    hallo,
    ik wil een 360 kopen en goeie beeld krijgen, schijnbaar is HD (ready) daar voor nodig, laatst werd mij een HDTV van 399 aangeboden, hoezo zou die slechter zijn dan één van 500/600/700 euro, 720p is toch 720p ??
     
  8. Tha)Sven

    Tha)Sven Pillz-E

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Het heeft ook te maken met de contrast ratio... de helderheid, de panel van de HDTV, de kijkhoek. Je kan bijvoorbeeld op www.kieskeurig.nl kijken wat het verschil is tussen jouw tv en andere tv.
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Op een gegeven moment werd ik zo ziek van al die cijfertjes dat ik gewoon een winkel ben ingelopen en daar een TV heb uitgezocht, zonder nog op die cijfers te letten.

    Tot nu toe best tevreden, moet alleen nog een beetje met de instellingen klooien. (LE26R32B)
    De kleur instellingen schijn ik niet te kunnen veranderen in PC modus?
    +
    kan iemand *proberen* antwoord te geven op mijn vraagjes van post 323? :)
     
  10. Ramon NL

    Ramon NL Damn I'm Fast!

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0

    Kijk alle boekjes nog eens door, volgens mij moet die smartcard in een boekje zitten. Ik heb zo´n doosje in de winkel gekocht, en de winkel heeft gelijk mijn code geactiveerd, de smartcard zat er al in, ergens in 1 van de boekjes
     
  11. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik zal zo eens ff kijken (zou wel stom zijn als ik dat had gemist :eek:)

    Maar als de winkel gelijk de code geactiveerd zou hebben, dan heeft zo een aanmeld kaart toch ook niet meer veel nut?
     
  12. Aleko

    Aleko Niet? Nou, dan toch!

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet gewoon die smartcard in je decoder doen. Als het goed is doet hij het dan binnen 5 minuten. Daarna moet je de aanmeldkaart binnen een week oid opsturen. Doe je dat niet dan deactiveren ze de smartcard en kan je dus weer opnieuw 14,95 uitgeven aan een nieuwe smartcard ;)

    Dit staat ook allemaal in het boekje volgens mij, lees nog maar eens goed door ;):+
     
  13. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Boekje? :9
    Ik zag eerst alleen een boekje met algemene voorwaarden. En aangezien die saai zijn, ben ik het hier komen vragen.

    Ik zag niet ook dat er ook een handleiding verstopt lag :+

    Maar jullie zijn veel duidelijk dan 20 handleidingen bij elkaar. Dit omdat jullie me alles uit ervaring kunnen vertellen. :thumbs:

    *slijm
     
  14. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben waarschijnlijk van plan een samsung Full-HD rond de 1300,- te kopen... Is dit het nu waard full-HD (want sommige games bioshock / halo 3 ondersteunen het straks)?
     
    Laatst bewerkt: 31 aug 2007
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Grappig zeg . ik heb precies dezelfde achtergrond al 2 weken of zo..
     
  16. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
  17. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Als je gaat kijken naar de kwaliteit van de gebruikte componenten en gebruikte Panel (LCD scherm) dan is de LE32R71W is beste keus.

    De R81W heeft een paar extra beeldinstellingen , hoger dynamische contrast en 2 extra HDMI-poorten.

    Naar de Dynamische contrast moet je niet kijken dit is een verkoop-praatje van Samsung.
     
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :) hou d'r van negeerd te worden in deze topic ;)
     
  19. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    :):

    Ik twijfel nog steeds HDready verkopen en deze vervangen door een FullHD.
    Bij de Xbox360 (component) stond de LCD altijd in 720p omdat bij sommige games/films het beeld niet altijd lekker vloeiend liep.

    De zelfde films worden door de PS3 (HDMI) perfect in 1080i op het beeld getoverd.
    Het beeld ziet er zo goed uit dat ik nu twijfel om over te stappen op een FullHD 1080p.

    Als ik nu mijn Beeldbuis tv zou moeten vervangen door een LCD , dan zou ik wel voor een FullHD gaan.
     
  20. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Dus in plaats van dat duurder beter is is het deze keer de goedkoopste:)? Das mooi. HDMI ga ik niet zovaak gebruiken dat ik er 2 extra nodig heb. Sluit mn Xbox via VGA aan en koop er misschien nog een DVD speler van Samsung bij, die ik dan aansluit via HDMI.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina