1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

1. Beeldbuis.

18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

1,6%
  3. PC Monitor.

6,0%
  4. LCD HDready.

51,9%
  5. LCD FullHD.

15,8%
  6. Plasma 1024x768

2,6%
  7. Plasma 1366x768

3,1%
  8. Projectie tv.

0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

3,4%
  10. Anders

0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben erg geinteresseerd in zn broertje , de 42PY70. Wil namelijk wel een Full HD! Binnenkort maar ergens kijken of ik een playtest kan regelen..

En je krijgt er een gratis espresso apparaat bij, nou das een must voor de student ;)

2. VTec

VTec Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij de mijne kreeg ik een portable dvd speler. Ook leuk, alleen nog nix mee gedaan ;)

3. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Misschien is het dan verstandiger om nog een jaartje te wachten......?

4. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ja ik weet ook nog niet precies hoe en wat ikga ieder geval nog ff een maandje wachten en kijken hoe het er dan voor staat.

Zelf heb ik zoiets van ik wacht nog wat aanbiedingen af en spaar nog net even wat door. Alleen online zijn die TV´s echt stukken goedkoper.

5. Tha)Sven

Tha)Sven Pillz-E

Leuk Bevonden:
    0
    Voor 500 euro kun je al een goede 'begin' HDready TV halen. Je kan natuurlijk heel lang anders wachten want er verschijnen toch altijd weer betere TVs op de markt. Blijf bij je originele budget en als je een TV nodig hebt koop je er gewoon een.

6. bartvdhulst

bartvdhulst Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is je bezwaar met online kopen? er zijn meerdere zeer goede webwinkels en bv. Samsung levert bij defecten toch zelf de garantie... Zoek bv. een webwinkel die nog enigzins in de buurt is en waar je ook af kan halen..

Het scheelt echt een heleboel euro'tjes....

Grt Bart

7. Arrahant

Arrahant Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als budget geen issue zou zijn geweest zou ik voor een dikke 40" full hd bravia zijn gegaan. Eentje zonder al teveel clouding dan... :) Voor de rest vind ik deze lcd's wellicht het mooist eruit zien!

8. pinda

pinda jordy

Leuk Bevonden:
    0
    hallo allemaal, ik ben ook op zoek naar een LCD-TV en ben uitgekomen bij 2 modellen: de panasonic TX-32 LM70en de samsung LE32S81B. De panasonic is wel iets duurder, maar merk je dat goed in beeldkwaliteit? En hoe is de ervaring met garantie van de 2 fabrikanten? Alvast bedankt voor de tips ;)

Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2007
  9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Mbt de mensen die voor Full HD willen gaan: Ik ben van de week nog naar een speciaalzaak geweest hier in Groningen voor een hdmi kabel en met de medewerker wat lopen kletsen over (full)hd-tv's. Hij vertelde me dat het eigenlijk alleen maar zonde is om nu voor een dergelijke tv te gaan, aangezien het hdsignaal wat je aanbiedt vaak 720p is en dat een dergelijk signaal beter tot zijn recht komt op een 720p tv dan op een 1080p tv waar de tv hard moet gaan rekenen om het aan te passen.

Verder deelde hij uiteraard mijn mening dat lcd ruk is tov plasma :+

10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik gebruik mn tv alleen voor xbox en hd films, dus ik ga waarschijnlijk wel voor een FULL HD model. Heb wel gehoord dat het SD signaal slechter is dan op een HD ready model, maarja ik kijk dan verder 0,0 tv dus :)

11. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    Echter lang niet alle 360 games hebben 1080p en om er van te genieten moet je ook nog eens een 360 met hdmi hebben ;)
    Dus de kwaliteit van het gamen gaat en lang niet altijd omhoog (en is trouwens nauwelijks zichtbaar) en je moet een elite hebben of een nieuwe premium.

Met hd-dvd weet ik het eigenlijk niet zeker, was niet de max 1080i? (dus eigenlijk ook 720p, aangezien interlaced vaak een minder beeld geeft) Moet eerlijk toegeven dat ik het niet meer bijgehouden heb ;)

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    @bartvdhulst,

Ikga de TV welke weet ik nog niet online bestellen... Heb alles even doorgelezen en soms is er wel een verschil van 300,- en nou'ja das ook heel veel... :p (budget is een beetje heel veel naar beneden gegaan doordat vader bitchte xD)

Dus ik zit nu nog even rond te kijken voor een 32 of 37 inch... En nou'ja ik mezelf kennende krijg waarschijnlijk spijt als ik voor de 32 inch ga. (dus ik kijk nog ff verder)

Wel is zeker dat het een samsung wordt...

Laatst bewerkt: 9 nov 2007
  13. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Ga je wel in de winkel testen en vergelijken dan? Neem je xbox of ps3 mee! Specs zeggen lang niet alles!

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HD-DVD is 1080p natuurlijk.. en ik heb er eentje met hdmi dus :p

15. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Hmmm, ikga wel zeker dingen checke alleen wacht ik lekker nog een maandje ;). En ik heb zo'n vermoeden die TV die ik wil halen dat mensen hem ook wel in deze topic hebben... Alleen zit ik toch nog ff te kijken voor een 32 of 37 inch... T'is best wel eeen groot verschil. (en als je die 37 inch neemt heb je voor 200,- extra een full-hd xD)

16. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Je kunt natuurlijk altijd zó praten dat je je eigen aanschaf rechtvaardigt (doe ik nu ook een beetje vanzelfsprekend :)), maar als je veel HD materiaal kijkt zoals ik doe, zowel HD-DVD, als WMV-HD, als Blu-Ray en daarnaast ook via HDMI gamed is Full-HD toch zeker wel een stuk mooier als HD ready.

Helemaal als je films in 1080p24 hebt mogen aanschouwen :)

17. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    De beelkwaliteit van bijvoorbeeld een videorecorder of dvdspeler via scart RGB is schrikbarend slecht op een FullHD.

18. MAD 1976

MAD 1976 Useless info here...

Leuk Bevonden:
    1.285
    Videorecorder? Was da??;)

19. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    en wie sluit er nou zn nieuwste apparatuur aan met een SCART? :D

20. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Vergeet niet dat de normale digitale kabel-decoders nog steeds werken via Scart RGB.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina