1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Staat op disc 2, onder setup
     
  2. Dionskateboarder

    Dionskateboarder Half past Dead

    Berichten:
    528
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de LE40N87BD gekocht bij Its 1200 en ik heb er nog bijna 200 afgekregen :eek: hij kon 1080p via component en zoniet breng ik hem METEEN weer terug en ga ik huilen :9

    woensdag ophalen
     
    Laatst bewerkt: 26 nov 2007
  3. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar regel je die?
     
  4. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21

    Omg die Poseidon intro is inderdaad _O__O__O__O_ toen ik die al in de bioscoop zag vond ik hem al adembenemend :)

    En Halo 3 moet je de Legendary Bonus Disc draaien daar staat ie op :)
     
  5. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Bij elektronica.nl zijn twee soorten hdmi-kabels te koop. 1 van 6,00 voor 1,5 meter en en 1 van 15,00 voor dezelfde lengte. Ga ik dit verschil zien?
    (is voor mijn ps3 naar mijn plasma)
     
  6. axess

    axess time wasted

    Berichten:
    404
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, al kan het zijn dat de goedkopere iets fragieler is bv. aan de connectoren
    Maar daar zou ik me alleen zorgen om maken als je je hdmi-kabel veel zou in en uit trekken om welke reden dan ook.
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  7. Wooldoor

    Wooldoor Active Member

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach voor die 15 euro weet je wel dat je een iets betere heb. Je hebt ze ook voor 80+ euro dan is het verschil in prijs te groot om voor zo'n dure te gaan. Maar als het mischien maar 9,- euro is zou ik voor die van 15,- gaan.
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ok maar waar basseren jullie op of ik het ga zien of niet? Ik wil gewoon het visuele kwaliteitsverschil weten ;)
     
  9. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Mijn oude (30 cm :+) tv'tje heeft het na een dikke 12 jaar begeven. Nu vind ik het hoogste tijd voor een mooie LCD (HDTV)

    K'heb zelf al een beetje rond zitten kijken op het net, en kwam een beetje uit op de Samsung LE32S81B. Waarom weet ik eigenlijk niet, maar qua prijs/kwaliteit (diverse "reviews" gelezen) zit dit wel goed.

    Hebben jullie misschien tips, waar ik eventueel op moet letten? TV is uiteindelijk bedoeld om straks een PS3 op aan te sluiten, en mooie films te kunnen kijken. Budget ligt rond de 600/700 euro.
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Iedereen zal me onderhand wel voor plasma-fanboy uitmaken :+, maar check deze link ook eens zou ik zeggen en vooral de vergelijkende foto's ;)

    http://www.plasma-lcd-feiten.be/

    edit: en mocht iemand nog antwoord op mijn hdmi-kabelvraag hebben, graag :)
     
  11. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Plasma ziet er inderdaad wel gaaf uit, zoals de afbeeldingen mij doen geloven.

    Maar helaas is een redelijk plasma schermpje te groot voor op mijn kamer én veels te duur voor mij :+
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Hmmm ik had een zeer goedkoop model die toen voor 800,- te krijgen was, maar zo te zien is ie er zo goed als uit.

    edit: voor 800 kan je nog steeds gemakkelijk uit:

    http://www.kieskeurig.nl/nl/product...ma&q=plasma&pcode=tv_plasma&max=850&gq=plasma

    Te groot is trouwens vrij relatief. Want met HD kan je bijna niet meer te dicht op het beeld zitten. Ik zit zelf maar een paar meter van mijn beamer scherm en maar een kleine drie meter van mijn 37" plasma. Plasma vind ik eerder te klein dan te groot ;)
     
  13. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik heb 'm zelf! Toptoestel. Misschien wel de instap-versie, maar hij voldoet echt prima! Films en games zien er fabelachtig mooi uit. Ik ben er uitermate tevreden over!
     
  14. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Maar dan moet hij wél op mijn tafeltje passen, dat nog geen 90 cm. breed is (Over de rand heen is geen optie ivm muur en andere meubels)

    Fijn om te horen :) Maar ik ben nu toch wel nieuwschierig geworden naar die plasma schermen van Kevf :cool:
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    :+

    Gewoon veel rondkijken en onderzoek doen. Ik heb zelf vantevoren ook veel rondgehangen op het ht-forum en ben toen een goede winkel ingestapt waar ze alle beelden netjes op een rijtje hadden. Ik was iig direct om voor plasma. Echter als je bijvoorbeeld ook wilt computeren op je tv kan lcd een betere optie zijn.

    Ik ben trouwens voor de goedkopere hdmi gegaan, reden:

    Dit is een digitale kabel! de bit's en bytes worden gelocked! bij verlies heb je gewoon geen beeld! anders maakt het gewoon niks uit wat je koopt 20 of 600 euro zelfde beeld!

    beware voor de marketing truckjes! dure kabels is een verhaal,! ja mischien op een 200 meter dat het impact heeft door geen beeld maar anders..

    gewoon de goedkoopste nemen


    Stukje van het internet, vond ik eigenlijk wel logisch.
     
  16. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  17. Vincent R

    Vincent R Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    ej ik heb een vraag. Ik heb al ff gezocht in deze tread maar kon niet echt een antwoord op me vraag vinden.

    Ik ben aan het kijken voor een Full HD LCD scherm.
    Maar Hoe kan ik zien aan de specs. of de LCD scherm ook 1080p ondersteund via VGA.

    Ik heb me laatst laten vertellen dan niet alle Full HDtjes 1080p ondersteunen via VGA

    Laat ik me vraag anders stellen.

    Al sluit ik me X360 met HD-DVD speler met een VGA kabel aan , krijg ik dan FUll HD ( 1080p ) op me scherm?
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2007
  18. Daimler Freak

    Daimler Freak Active Member

    Berichten:
    158
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je kunt doen is even naar de site gaan van het desbetreffende merk en de handleiding downloaden. Daar staan meestal de ondersteunde computerformaten of formaten over VGA.
     
  19. viper24

    viper24 Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0

    Ligt aan je merk hd tv.. ik heb zelf de Samsung LE37M86B en die ondersteunt wel 1080p (1920x1080) via VGA. Volgens mij doen bijna alle Samsung FullHD TV's dat. Maar hij ondersteunt ook FullHD via component (alleen de games dan)
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het verschil is zelfs helemaal niet te zien, erg mooie link die idd mijn andere quote bevestigde: 'de eentjes en nulletjes komen of WEL of NIET over'
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina