ik heb een philips 32pf9551
top lcd tv, maar kan nu alleen via de sideingang spelen op 480p
Dat betekent in mijn call of duty 4 echt dat je gewoon de tekst op het scherm nauwelijks kan lezen.
Ik moet volgens mij iets doen om het geluid op een andere manier in de tv te krijgen met een converter. Maar weet nog steeds niet welke precies en waar ik die dan moet krijgen..
Dit staat op philips forum:
Philips Cineos widescreen flat TV 32PF9551 32" LCD HD Ready with Pixel Plus 2 HD and Ambilight 2 channel
32PF9551/10
Verbinding
Vraag
Hoe kan ik mijn X-box 360 aansluiten op de TV?
Antwoord
Sluit de X-box 360 met een speciale samengestelde X-box/HD-kabel aan op de rode, groene en blauwe EXT 3-cinch-aansluiting van de TV (de gele cinch-stekker is niet aangesloten).
Sluit de audio apart aan. Sluit de rode en witte cinch-audiostekkers van de HD-kabel aan op de analoge EXT3-audio-ingang (een mini-aansluiting) van de TV, of sluit de optische uitgang van de X-box (via een converter) aan op de digitale coaxiale ingang van de TV.
Mogelijk dient u de audio van de TV opnieuw toe te wijzen aan de juiste verbinding:
Selecteer TV MENU (TV-MENU) en druk op de cursor naar rechts. Het TV-menu wordt op het scherm weergegeven.
Selecteer INSTALLATION (INSTALLATIE) en druk op de cursor naar rechts. Het installatiemenu wordt naar links verplaatst.
Selecteer CONNECTIONS (AANSLUITINGEN) en druk op de cursor naar rechts. Het menu met verschillende aansluitingen wordt naar links verplaatst.
Selecteer L/R en druk op de cursor naar rechts. Selecteer NONE (GEEN)
Selecteer DIGITAL AUDIO IN (DIGITALE AUDIO-INGANG) en druk op de cursor naar rechts. Selecteer EXT 3.
Druk op MENU/BROWSER om het menu af te sluiten.
Ik moet dus van de cinch audiostekkers naar de mini audioingang, maar hoe ?
Laatst bewerkt: 1 dec 2007