1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 15]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 12 okt 2007.

?

Wat is jouw game tv ?

  1. Beeldbuis.

    18,7%
  2. LCD , resolutie < 800x600

    1,6%
  3. PC Monitor.

    6,0%
  4. LCD HDready.

    51,9%
  5. LCD FullHD.

    15,8%
  6. Plasma 1024x768

    2,6%
  7. Plasma 1366x768

    3,1%
  8. Projectie tv.

    0 stem(men)
    0,0%
  9. Beamer.

    3,4%
  10. Anders

    0,8%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Welke PS3 heb je 40GB of 60GB ???

    Je kan het filmpje speciaal voor de PSP downloaden en deze op een flash-kaart (CF , SD of MS) zetten.
    Vervolgens kan je die met de PS3 afspelen.

    Bij mijn R71 is gelukkig alleen de voet een enorme stofnest.
    De behuizing en Panel zijn nagenoeg stofvrij.

    Bij de Lidl verkopen ze een anti statische spray maar dit werkt voor geen meter.
     
  2. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn HDTV (telefoonfoto)

    Panasonic TX-32LX70

    [​IMG]


    Maar nu had ik een probleempje met de VGA kabel.
    Ik had een VGA kabel gekocht van Microsoft voor de 360, maar als ik het beeld instelde op 1360 bij 768, dan kwam er rechts een zwarte balk van 1,5 cm en onder een groene streep en viel er ook 0,5 cm weg (gewoon zwarte pixels). Mijn vraag is dus hoe dit mogelijk was...? Op de foto hieronder is het (onduidelijk) te zien.
    Ik heb de VGA ingang ook al gebruikt als PC monitor voor mijn laptop, toen was wel het hele beeld gewoon volop gebruikt.
    Ik heb de VGA kabel maar weer teruggebracht (ik vond de kleur ook minder, en ik vond de VGA kwaliteit van het wel zichtbare minder dan de 1080i instelling).

    [​IMG]
     
  3. Ferraghini

    Ferraghini Fuck 360, buy a PS3!

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje jongens:

    Mijn TV is FullHD en ondersteund 1080p, en ik zie dat PGR4 ook 1080p ondersteund, MAAR toch kan ik hem via het Xbox 360 Dashboardmenu niet op 1080p instellen, als ik daarop druk, dan springt ie automatisch weer op 1080i (mijn huidige setting).

    Hoe komt dit?
     
  4. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, dat stof is niet zown groot probleem, ik kreeg bij de tv zown leuk doekje en na een paar keer ermee te zwiepen is het zo weg, ik zit alleen met al die vlekken(vingers enzo, vrienden vinde het blijkbaar toch nodig om met hun vette klauwen op het beeld wat aan te wijzen terwijl ik de hele tijd zeg er van af te blijven, maar afijn.) met wat haal ik ze het er best mee af zonder het scherm te beschadigen?
     
  5. Arrahant

    Arrahant Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Gemiddelde kabelboer heeft wel een verlengsnoer mag ik aannemen? Zoiets als dit: http://www.pixmania.nl/nl/nl/67851/art/goldkabel/component-kabel-20-meter.html

    Deze zal echter wel mannetje-mannetje zijn, zul je wel weer een blokje vrouwtje-vrouwtje tussen moeten hangen zodat je de 360 erop aan kunt sluiten... 8)
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  6. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Thanks! Jij ook :)


    Mits je full hd 1080p content afspeelt, anders is de hd-ready in t voordeel.
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Je speelt zeker via Component? Die ondersteund maar tot 1080i. Je hebt een VGA-kabel nodig om 1080p aan te kunnen.
     
  8. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    [QUOTE=king kai

    Panasonic TX-32LX70




    Maar nu had ik een probleempje met de VGA kabel.
    Ik had een VGA kabel gekocht van Microsoft voor de 360, maar als ik het beeld instelde op 1360 bij 768, dan kwam er rechts een zwarte balk van 1,5 cm en onder een groene streep en viel er ook 0,5 cm weg (gewoon zwarte pixels). Mijn vraag is dus hoe dit mogelijk was...?



    Kan je de xbox niet op 1366x768 zetten ipv 1306?
     
  9. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik wil niet dubbelposten ofzo, maar ik begrijp nooit hoe mensen hun foto ineens kunnen plaatsen. Misschien dat t me nu lukt.

    [​IMG]


    [​IMG]


    edit: ha gelukt!
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2007
  10. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kon ook 1366x768 zijn, gewoon die instelling wat in het menu beschikbaar was, maar bij die instelling kreeg ik dus 2 zwarte balken en een groene streep erbij :confused: Bij andere instellingen niet
     
  11. shiffrin

    shiffrin Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    GEEN GELUID

    hallo ik ben al 5 weken bezig word er nu gek van hier is mijn probleem.
    zodra ik mijn xbox op tv zet krijg ik geluid op mijn tv en niet via optische output en als ik hem op de hd switch zet heb ik geen geluid bij allebei zit al 2 x een nieuw moederboord in dus lijkt me sterk dat het daar aan ligt krijg ook geen optisch signaal heb net een nieuwe av hd cable aangesloten nog steeds hetzelfde wie kan me helpen
     
  12. DaveM

    DaveM Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben zelf al een tijd opzoek (lees=sparen) voor een panasonic 37PV70 maar nu ik net bij de Media Markt was zag ik een LCD van panasonic staan. Type was TX37 LZD en was een full HD en hij stond ook nog naast een 42PV70. Dus kon de verschillen erg goed zien.

    Heeft iemand ervaring met deze LCD ook als is ie net uit?
     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik wil een bravia kdl-40w2000 hale, alleen lees ik in reviews dat er enige clouding is. Iemand ervaring met deze TV en is het erg of valt het wel mee? (of is het er gewoon niet)
     
  14. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Even over HDMI kabels.

    Ik heb hier sinds gister de samsung DCB-H360R digitale (HD)TV decoder staan, De smartcard is helaas vertraagt en komt zaterdag pas.
    Ik heb al wel even gekeken met de smartcard van mijn ouders en het apperaat doet het perfect maar de bijgeleverde component kabels vind ik maar niks.
    En omdat de component ingang van mijn tv al word bezet door de xbox 360 heb ik dus een HDMI kabel nodig voor mijn decoder.

    Nu heb ik eens het een en ander over HDMI kabels gelezen en ik wil ondanks dat het volgens vele niets uitmaakt, Toch voor een goede merkkabel gaan (monster, Oehlbach, Enz.) Alleen ik kan geen betrouwbare internet winkel vinden en ik weet ook niet goed welke kabel ik het beste kan nemen.

    Dus wie kan en wil mij helpen?

    Ik wil maximaal rond de 80 euro uitgeven.

    ---
    (De electronica winkels die bij mij in de omgeving zitten, Daar ben ik nog niet geweest omdat die voor mij te ver zijn om even te gaan kijken.
    Dus mocht het zo zijn dat je zeker weet dat ze een bepaalde kabel voor een goede prijs bij een van de volgende winkels hebben meld het dan ook even.
    Hier de winkels:

    Expert
    Scheer en Foppen
    Handyman (heeft alleen kabels en andere kleine dingen)

    Winkels die veel verder van huis zijn. (en waar ik dus niet zo 1,2,3 naar toe kan)
    Bcc, Block, Mediamarkt en It's.

    Alvast bedankt voor jullie hulp.

    ---

    @ Melbuuln,

    Ik weet dat jij ook deze decoder hebt en het staat me vaag bij dat jij die hebt aangesloten met een Oehlbach kabel.
    Welke is dat en bevalt die goed?
    En waar kan ik die eventueel kopen/bestellen?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Toen ik mijn HDTV kocht heb ik er ook een HDMI kabel bijgenomen om mijn laptop aan te kunnen sluiten op mijn TV. Dit is een ProfiGold HDMI kabel. Kostte €60,- bij de Harense Smid.
     
  16. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0

    Mooie opstelling... waar heb je die ledjes gehaald???
     
  17. RiPaXe

    RiPaXe Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    Ik heb vandaag een Xbox 360 gekocht, we kwamen er thuis achter dat we geen componenten ingangen op onze HD tv zaten. Wel een Dvi kabel.
    Op mijn xbox zit dus een hdmi uitgang, Ik heb dus een HDMI Naar dvi kabel gekocht. Die zit nu tussen de tv en de xbox.

    Als ik dus in het menu screen format wil instellen, kan dit niet. Ik kan dus niet instellen 720p of 1080i.
    Ook heb ik geen geluid via deze kabel.

    Is hier een oplossing voor? of wat doe ik fout
     
  18. SoulSleeper X

    SoulSleeper X Stampertje

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey,

    Zelf heb ik een sony KDL 32S2530, maar hiervoor een 32V2500. Bij deze laatste is dit clouding probleem ook groot. De series V2500,W2000/3000 en nog een paar hebben tussen de 60 a 70 % last van clouding. Dit wordt veroorzaakt door een bepaalde backlight technologie. Ik heb door dit mijn V2500 verplaatst met de S2530 ( de V2500 had last van clouding, net als de 2 vervangers). Dus hoop dat je geen slachtoffer wordt van dit probleem want het is echt verschrikkelijk om naar te kijken. Good luck!
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat klinkt niet zo nice, zie je het probleem direct dan al in de winkel want ik wil eigenlijk geen last van dat gebeuren hebben. Of ligt het net aan het model en moet je eigenlijk gewoon geluk hebbe dat jouw schermpje er niet last van heeft?
     
  20. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Goeie vraag. Zou hier ook graag een antwoord op hebben.....

    Ik heb wel een Sony full HD op het oog, maar weet echt niet het type nummer.:confused:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina