1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Van een analoge signaal (Component of VGA) kan je niet simpel een digitaal signaal (HDMI) maken.

Wat je nodig hebt is een Converter zoals dit ding.

2. LookMyCar

LookMyCar Thing calt LookMyCar

Leuk Bevonden:
    0
    Ja las ik ook net maar kan hem nergens vinden! :mad:

EDIT: Kom net deze tegen.. http://www.yoxbox.com/product_info.php?products_id=117
    Verlies je hier nou wat van de scherpte ofzo mee en heeft iemand wel eens eerder bij deze winkel besteld.. (Bestel nooit graag bij voor mij onbekende winkels :))

Laatst bewerkt: 16 jan 2008
  3. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje op mijn xboxspellen staat 60hz maar heel veel toestellen althans de goedkopere staat dat ze 50 hz zijn kan ik dus op deze toestellen mijn xbox spellen niet afspelen?

4. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    Vreemd dat je de componenten op je tv niet kan gebruiken. Is er geen mogelijk voor, je hoeft ze er maar 1 keer in te doen.
    Wat voor full hd philips heb je eigenlijk, aangezien pas de laatste full hd modellen van philips ook daadwerkelijk n 1080p video-input accepteren. 1080i was t maximum(de term full hd was nogal verwarrend, nu is t officieel "hd-ready 1080p" geworden).
    Die convertor van xcm doet volgens mij ook max 1080i.

5. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Een HDReady of HDready 1080p (FullHD) werkt zowel met 50hz als 60hz.

6. LookMyCar

Leuk Bevonden:
    0
    Kan hem op dit moment niet vinden... zal zo dadelijk even kijken achterop.
    Even nog een vraagje.. Ik ga w/s een hd-ready lcd voor me eigen kamer kopen. Nou krijg ik w/s weer een xbox zonder hdmi erin.. Je kan natuurlijk hd krijgen door die kabeltjes die er standaart bij zitten.. (Groen,rood,blauw??) Hoe heet deze aansluiting? Een YUV aansluiting? Want dan zal ik een tv moeten kiezen met zo'n aansluiting!

7. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Meestal staat er gewoon component

8. LookMyCar

Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap het even niet meer.. Er zitten 6 kabeltjes aan.. De normale 'Geel,Rood,Wit) en de YUV (Groen,Blauw,Rood). Door welke kan ik dan HD krijgen?

9. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    door de Groen Blauw Rood

10. Raafie

Raafie GT: Raafie

Leuk Bevonden:
    677
    ja ik heb wel eens wat bij yoxbox besteld, een clear case voor mn xbox. Had em na 3 dagen binnen :) Goede betrouwbare winkel.

11. cruelduty

cruelduty Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de XCM converter (voor de witte 'oude' XBOX360) ook gekocht en gebruikt. Inmiddels toch overgeschakeld op component die via 1080p en beter signaal geeft dan de XCM converter (max 1080i). Verder werkt de converter prima. Mijn Samsung LE40F86BD herkent de kabel direct als HDMI en ik kan via de TV alle instellingen van HDMI benaderen.

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Inderdaad door de groen, blauw en rood (=componenten, ook wel ypbr genoemd),
    de overgebleven rode en witte is voor het stereogeluid, die laatste gele is een s-video of composiet (don't go there!)

13. daanoss

daanoss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is de aanbevolen Responce Time voor het gamen op je Xbox 360?

8 ms voldoende? of toch 5 ms nodig?

14. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Toch ging dat vreemd met die convertor van xcm. Maanden-en maandenlang riepen ze dat ze een 1080p componenten naar hdmi-oplossing gingen brengen omdat veel van de eerste full hd televisies, de 1080p alleen accepteerden over hdmi en de xbox360 had toen nog geen hdmi uitgang.
    Nu kwam de convertor op de markt, bleek deze tot max 1080i te kunnen. Dat konden die tv's ook ontvangen via de componenten (die bij de xbox360 werd bijgeleverd) of vga.

15. LookMyCar

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk verkooppraatje.. wij hebben dus nog een 1080i :):
    En waarom het niet lukt? Hij hangt aan de muur en bij philips doen ze die YUV stekkertjes of hoe ze ook heten aan de achterkant.. dus niet onderop zoals de hdmi.. Ik ben aan het kijken of er spacers tussen kunnen om het alsnog te doen...

16. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben opzoek naar een TV'tje , die ik ook als PC en voor mijn XBOX 360 wil gebruiken. Kan dat trouwens zonder al te veel gedoe?
    Moet een HD ready LCD schermpje zijn, die wel een aantal jaar meekan.
    Prijs is liever niet meer dan 400 euro, al kan het bij een goede aanbieding of gewoon een topscherm ook wel 450 ofzo worden maar liever niet. Grootte:heb het idee dat ik met dit budget het best een goede 21, 22 of evt 24 inch scherm kan nemen.
    Zelf had ik deze 3 het oog,
    http://www.redcoon.nl/index.php/cmd.../15004/page/4/Samsung_LE_22_S_81_B/#detailtop

http://www.bestekeus.nl/shop/product_info.php/cPath/27_76_694_698/products_id/275947

http://www.bestekeus.nl/shop/product_info.php/cPath/27_76_694_698/products_id/278748

Maar heb er totaal geen verstand van, dus misschien is het ook wel 3x niets en mocht iemand een betere weten, graag!
    BVD

EDIT: Als het goed is werken ze nu wel.

Laatst bewerkt: 18 jan 2008
  17. Kiss of Fire

Kiss of Fire Kiss of Fire

Leuk Bevonden:
    40
    Jammer dat alle drie de sites (iig bij mij niet) werken.

18. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    De meeste sites houden niet van Hotlinken.

Wil je een mooie 22" scherm kijk dan naar de Samsung SyncMaster 2232BW.
    http://www.samsung.com/nl/products/monitor/lcdmonitors/widescreen/2232bw.asp

19. FC2

FC2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  20. Falastine

Falastine Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is een vraag voor de profs wie mij kan helpen 1000000 kilo respect.

Het zit zo ik heb een 6600GT videokaart en die kaart heeft een dvi ingang dus je kunt hd kabels erinstoppen. Nu wil ik een programma waarmee ik kan zien wat er aangesloten is op die dvi ingangen en dat is nu dus mijn Xbox360 dus die 3 kabeltjes.

Met andere woorden ik zoek een programma dat videoinput kan laten zien op mijn lcd scherm is 22 inch dus kan ik gebruiken als scherm voor hd beelden.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina