De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Nee, je zit dan niet in pixelgarantie. Is trouwens per fabrikant verschillend.
     
  2. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Over het algemeen hoor ik redelijk veel goede dingen over deze (zie thread Tweakers: Tweakers.net) Het enige waar de mensen over te klagen hebben is die brom uit de speakers alleen geef ik daar niks om omdat mijn versterker toch altijd al aanstaat.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Vorige week meubeltje gekocht voor 30 euro bij Ikea, in het weekend inelkaar gezet en zo ziet het er nu zo'n beetje uit. Prima genoeg vind ik,mooi op ooghoogte nu ook. Oh ja, en MGS3 als testgame op PS2.

    [​IMG]

    [​IMG]

    En nu vind ik ook even dat het ervan moet komen....ze brengt zoveel tijd door in deze kamer, en nog altijd niet op één van de fotos gekomen...schande,haha.

    [​IMG]
     
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Simpel maar doeltreffend.
     
  5. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    ik wacht nu al 2 weken op mijn r81 en hij is vandaag weer 3 weken uitgesteld :mad:
     
  6. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    waar heb je hem besteld?
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Redcoon toch?
     
  8. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    jup bij redcoon. hier het gesprek wat ik vandaag heb gevoerd met een chat medewerker van redcoon:

    Zoals je kan lezen word de datum steeds verschoven.. :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  9. Laconian

    Laconian Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow, nu mijn vraag beantwoorden =p
    Effe kort samenvatten: Xbox: Halo3->
    60hz, Samsung HDTV-> 50hz :confused:. Dus, vraag ik me af of ik een vga kabel moet kopen om ht op te losse of niet :) ALs ht niet te veel moeite is kunne jullie me helpe? :)
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    HDready is altijd 50hz en 60hz.
    Zie eisen van HDready in de startpost !!!

    HD-gamen kan op 3 manieren Component , VGA en HDMI.
     
  11. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zó moeilijk om het te typen inplaats van ht en het typen in normale schrijftaal? als je dat zou doen dan zal het je vraag een stuk makkelijker te volgen maken.

    Een Samsung HDTV (LEXXXX) zou geen moeite moeten hebben met het weergeven van halo 3 omdat naar mijn weten een HDTV 50 én 60 Hertz is. Dus is er iets anders mis. Een VGA kabel zou dit kunnen oplossen maar dit weet ik niet zeker.

    /Edit Wat Melbuuln zegt :+
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2008
  12. Laconian

    Laconian Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, die samenvatting, te kort :p ehm wat ik bedoelde was dat ik hEt met een component (op hdtv stand) heb aangesloten. MAAR het is nog steeds onscherp. Nu zal het een beetje duidelijker zijn
     
  13. Raafie

    Raafie GT: Raafie

    Berichten:
    1.149
    Leuk Bevonden:
    677
    wtf.. ok dit is echt wazig! redcoon heeft mijn bestelling toch verzonden!!

    Ik snap er echt helemaal niks meer van want op de site staat gewoon dat mijn TV 3 weken levertijd heeft.. Nouja, GLS neemt over 2 dagen contact met mij op om de tv te komen leveren :thumbs:

    Toch nog wat positiefs gebeurd vandaag :)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Controlleer deze 2 dingen.
    1. Schakelaar stekker staat op HDTV en niet op TV.
    2. Beeldinstellingen Dashboard staat op 720p of 1080i.
     
  15. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Toen me box terug was meteen aan de Cineos(94cm) gehangen.. Ik moet zeggen.. HD valt me tegen haha! Ik zie niet veel verschil.. Hij staat op 1080i, schakelaar om etc etc.. valt er nog meer in te stellen want ik loop niet echt te kwijlen :)
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Valt je tegen? En voordat jij de Cineos had (lcd toch?) speelde je op een normale tv? Nou dan moet jij een wereld van verschil zien hoor. HD fucking rules.

    Al m'n oudere games zoals Fear en Kameo zien er prachtig uit nu, weliswaar plasma en schijnt een stuk beter te zijn dan LCD, LCD moet ook mooi genoeg zijn.
     
  17. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ziet er gewoon goed,scherp uit maar dat was het op de oude beeldbuis ook.. Niet dat je zegt WOOOOOOOOOOOOOOOOW.. Dat dus :)
     
  18. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Waarin overstappen naar HDTV als je geen verschil ziet tussen CRT en HDTV :confused:

    Ik had de beste Philips 100hz Digital Scan Matchline (Beeldbuis) die je kon krijgen in huis , maar het beeld van mijn Samsung HDready is vele malen scherper.
     
  19. Laconian

    Laconian Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Alles zoals je ht zei Melbuuln :) maar ht werkt egt slecht: slechte kleuren tegenover spellen met 50hz en egt helemaal niet scherp. Als ik tog egt een vga moet kopen is ht best om een hdvga van madcats of eentje zonder de naam hdvga van pirahna?

    Srr dat ik voortdurend egt schreef :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 22 jan 2008
  20. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm.. omdat die er al was? :p

    Ik zie trouwens ook 3 blauwe balkjes onderin beeld in Dashboard of hoe het ook heet bij de xbox, Bureaublad! : (1080i)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina