1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik wil voor mn 360 ook een hdmi kabel en ook een optical out voor een 5.1 setje dat ik ga kopen? Waar moet ik die optische kabel dan in duwen?? Bij mn oude xbox zat er namelijk een optical out in de advanced scart kabel. Zijn er nu ook HDMI kabels waarbij er zo'n optical out er uit komt? Of kun je die tegenwoordig gewoon in je 360 stoppen?

    Wanneer je daarvoor een speciale kabel nodig hebt, waar vind ik een goedkope die tot 1080 kan en ook zo'n optical out heeft?

    edit: is dit een goede kabel: http://www.consoleshop.nl/product/46809/40932/1329/adapt-gx-hdmi-cable.html ?
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de HDMI-kabel zit geen optische ingang.

    Je moet deze adapter er los bij kopen , helaas kost dit ding bijna € 50
    [​IMG]
     
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar zag jij de R81B voor 669euro? Zag 'm gister in de mediamarkt Den Haag voor 899euro...
     
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Bij de MM in Hengelo (Zaterdag) kost de R81B maar € 729

    Dat is nog teveel , bij Goedkopen.nl zijn dit de prijzen.
    LE32R81B = € 669
    LE32R82B = € 638
     
  5. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb zelf nu de Sony 26U2000 nu heeft mijn vader van t weekend een 32'' philips gekogt en mijn broerdje dezelfde en nu vind ik het toch wel heel mooi een maatje groter dus eigenlijk wil ik nie achter blijven:p

    nu heb ik 2 verschillende tv's gezien namelijk:
    Sharp LC-32X20E
    Sony KDL 32D3000

    alletwee hebben ze hun voordelen en nadelen:
    Sharp:
    + 1080P full hd
    - geen 100hz maar 50hz en geen motion flow

    Sony:
    +100 hz motion flow, 24hz
    -niet full hd (kan wel 1080p maar dan scaled die t up dus het is net niet echt)

    ik heb alle 2 de toesteleen naast elkaar gezien en een blue ray zie afspelen in de winkel, ik zie nauwelijks verschil maar dat was natuurlijk een blue ray disc en geen tv want daar is die toch ook voor:p

    hier komen dus een aantal vraagjes: is dat full hd nou echt de moeite waard op zon klein scherm? (met de blue ray zach ik niet echt verschil). Is het zowiezo de moeite waard om nual een nieuwe te kopen aangezien ik deze net een jaar heb? (ja ik weet dat dat persoonlijk is maar sugesties zijn altijd welkom).
     
  6. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    De Sharp is veels te donker en dit is niet te corrigeren zonder dat de zwartniveaus er zwaar onder lijden. De Sony zijn 100Hz optie geeft heel veel artifacts net zoals bij alle andere merken op Sharp na (RD2E, XL2E en HD1E).
    Ik heb zelf een LCD100Hz TV en ik kan je uit ervaring zeggen dat het meer problemen geeft dan oplost. Niet nemen dus.

    Waarom wacht je niet nog ff want zeer binnenkort komen de nieuwe modellen?
     
  7. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    wat bedoel je met artifacts?
    zoals ik de tv's in de winkel heb zien staan was het beeld gewoon goed hoor (Sharp alleen bij fotoklein op blue ray) (de sony in verschillende winkels blue ray, digitaaltv/hd, en gewoon analoge tv en heb er nik sop aan te merken hoor dus miscchien kan je iets duidelijk zijn?

    iig bedankt alvast
     
  8. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Whoei! MM belde net dat de TV binnen is.
    Ben alleen bang dat ik em niet in mijn peugot 207 meekrijg haha ;)
     
  9. Duke_Jay

    Duke_Jay Active Member

    Berichten:
    1.076
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had de prijs ook van goedkopen.nl (bedankt voor de site trouwens:))
     
  10. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Welke tv had je ook alweer? En wanneer had je hem gekocht, ik wacht namelijk ook op m'n tv :'-(
     
  11. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Panasonic TH-42PY70, ik heb hem vorige week maandag gekocht dus valt me reuze mee.

    :):Tv komt echt wel.. even geduld (en ik snap je precies wachten is :x)
     
  12. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik had 2 weken geleden m'n samsung 32r81 verkocht en moet nu op een oude tv kijken, daarnaast had ik de pc er ook op aangesloten en moet dus nu ook op zo'n oude crt kijken :'-(
     
  13. LookMyCar

    LookMyCar Thing calt LookMyCar

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Geluksvogel :) Net gebeld naar MM, tijdens BTW actie gekocht, en krijgen hem deze week misschien binnen.. Gaat om een LE26R81B. Hopen maar :b:
     
  14. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat klopt, maar pas op! Er zijn nog oude types in omloop van de premium, arcade en de oude core. Kijk op de doos of er hdmi opstaat.
    De Elite heeft natuurlijk wel 120GB en de audio-dongle.
    De 120GB komt alleen van pas als we daadwerkelijk films kunnen huren via live, de dongle heb je nodig omdat de hdmi-stekker de av-uitgang blokkeert waar je de optische kabel voor de surround in moet steken (ontwerpen is ook n vak), als je deze wilt gaan gebruiken. Deze dongle is los te koop voor €50, daar zit de kabel natuurlijk bij. Mocht je n componentenkabel voor de xbox360 hebben liggen, kan je deze strippen waardoor t wel net past.
    Als je nou ook zorgt dat je er eentje koopt met n vermogen van 175w dan heb je meteen de nieuwe 65nm, wattage staat op de stivker op de doos.
     
    Laatst bewerkt: 5 feb 2008
  15. RedDevil_NL

    RedDevil_NL Ginger Kid

    Berichten:
    2.274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ze die BTW actie even wat eerder hadden aangekondigd, had ik even een goeie uitgezocht en gekocht.
    Nu wil ik over ong 2 weken een tv kopen,, moet nog uitzoeken welke.
     
  16. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat in de 1e post:

    Dus op een Xbox Premium kan je niet gebruik maken van een HDMI kabel he?
    En heeft iemand een foto ofzo van vergelijking tussen VGA en Component?
     
  17. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    De nieuwere premiums hebben we een HDMI ingang.
     
  18. kwdtje

    kwdtje Active Member

    Berichten:
    2.773
    Leuk Bevonden:
    1
    en je kan de oude component kabel openschroeven, zodat deze en je hdmi kabel tegelijk in je xbox kan pluggen zodat je over een optische uitgang beschikt en over beeld via HDMI ;)
     
  19. Sake1989

    Sake1989 Relax

    Berichten:
    324
    Leuk Bevonden:
    33
    Ik krijg trouwens m'n toekomstige 40'' samsung niet in m'n pa z'n peugot 106 ;)
    Dus laat hem bezorgen, wel zo gemakkelijk/veilig.
     
  20. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Dus je gaat mij vertellen dat je naast een HDMI kabel van een paar tientjes ook nog een kabel van 50 euro nodig hebt + een optische kabel om van je xbox te kunnen genieten in 1080 p met 5.1 geluid? Het kost je dus zon 80(!) eurotjes aan een paar stukkies kabel? Dat moet een grap zijn?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina