1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 16].

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Melbuuln, 24 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Op de afstandbediening van mijn Samsung zit een Info knopje.
    Fantastic4 = 1920x1080i @60Hz.
    300 = 1920x1080i @60hz.

    Ga er vanuit dat deze gegevens wel kloppen.

    Wat ik begreep uit de verschillende reacties , moet je de PS3 dwingen om een bepaalde resolutie af te spelen.
    Dat is bijvoorbeeld alleen 720p of 1080i aan te vinken in het menu.
     
  2. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad ,Je kunt ook nog zien hoelaat het is \o/
     
  3. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik ben opzoek naar een muurbeugel voor mijn 37inch lcd tv. Graag wil ik een bevestiging waarmee ik het scherm ook kan draaien naar links of rechts.

    Welke muurbeugel is hier het meest geschikt voor en waar haal je deze dingen voor een goede prijs? Ik weet dat dit soort dingen voor de media markt etc. enorme margemakers zijn, dus wellicht is er een goede prijsduiker ofzo op dit gebied?

    edit: De tv hangt op een platte muur en hoe verder de draaihoek bij 90 graden met de tv op een platte muur kan komen hoe beter.
     
    Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  4. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  5. VanGoghNL

    VanGoghNL Xbox 4 life

    Berichten:
    994
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo even een vragje.

    We hebben op onze tv het volgende probleem. Er zt 1 hdmi ingang op en die gebruiken we voor het hdtv kastje van upc. Maar we hebben pas een home chinema system gekocht die ook op hdmi word aangesloten. Nu doen we steeds de kabel erin en er weer uit maar dat is niet echt handig. Nu heb ik zitten kijken naar spliiters en kwam ik deze tegen
    HDMI switch 2 naar 1 Budget Euro 29,00

    http://www.mcsnet.nl/index.html?target=dept_108.html&lang=nl



    HDMI switch/schakelaar voor het aansluiten van 2 bronnen. Handmatig schakelen. 2 keer HDMI 19 polige ingangen en1 HDMI 19 polige uitgang kunststof kast




    heeft iemand ervaring met die dingen?
     
  6. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Beetje een rare vraag misschien. Ik zoek een LCD met een breedte van niet groter dan 75 cm. Reden hiervoor is dat hij op mijn bureau komt te staan, en deze is dus 75 cm breed. Ik kan dan vanuit bed naar de tv kijken. Misschien dat een paar cm meer ook nog kan, dit i.v.m dat ik de tv waarschijnlijk iets schuin neer ga zetten op het blad. Dit omdat een vriend die langs komt, en op een stoel naast het voeteneind van het bed gaat zitten, ook nog goed naar het scherm kan kijken. Ik zoek in een prijsmarge van 400-600 euro. Heb o.a. al gekeken naar die LE32S81B, maar die is meer dan 10 cm te breed. Ik zoek dus sowieso een scherm dat geen zichtbare speakers aan de zijkanten heeft, ook om ruimte te besparen.

    Bvd :)
     
  7. Triple X NL

    Triple X NL Hell Yeah..

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat maakt het uit als die iets uitsteekt?
     
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    De R-serie zonder "speakers" is maar 80cm breed.
     
  9. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Vergroot de kans dat ik of een ander er tegenaan loopt en de rotzooi ter aarde stort. Al zal dat door het gewicht en een goede standaard wel meevallen denk ik, maar wat dat betreft ben ik toch een beetje een scheitert dat het verkeerd gaat.

    Mjah, en mij net wat te duur, die 600 is echt het hoogste wat ik wil gaan. Is er niet een site waar ik kan zoeken op afmeting ofzo? Dan kan ik eerst daarop zoeken om daarna te bekijken welke tv het beste is. Of stel ik me aan, en moet ik gewoon gaan voor zo'n LE32S81B? Ik wil me overigens niet blindstaren op Samsung, hoe de kast eruit ziet vind ik niet zo erg belangrijk.
     
  10. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Kijk naar LCD's waar de speakers niet aan de zijkant zitten , maar onder het scherm.
    Deze LCD's zijn minimaal 10cm korter.
     
  11. Eisenhorn

    Eisenhorn Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    AARGH, tekst weg, maar goed.

    @ swordman

    De 32d3000 is sinds vrijdag binnen, en ik ben er errug blij mee.

    Gamen is een genot. Ik speel nu nog met component, maar ziet er super uit (binnenkort HDMI verloopstuk kopen). En eindelijk kan ik tekst in Dead Rising lezen.
    Ghosting heb ik alleen soms met de tv, maar daarvoor moet ik een beter kabel kopen. Zet gamemode aan en games bewegen als een trein. Vanavond nog even de Burnout demo spelen, moet wel DE test zijn lijkt me.
    Zwart is zwart, geen vreemd licht ook niet 's avonds.
    Geluid is prima, design is mooi, veel instellingen voor beeld en fijne afstandsbediening.

    Als je het geld ervoor hebt, is het zeker geen miskoop (maar ik heb verder ook geen ervaring met LCD of HDTV, dus ik kan niet vergelijken) maar ik wil zeker niet meer terug, en ik zal vast nog veel jaren plezier hieraan hebben. Ik kan niet wachten tot ik vanavond weer thuis ben.
     
  12. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb zelf bij consoleshop.nl n 1naar4 hdmiswitch gekocht en die werkt prima (1naar2 lijkt me te weinig, geheid dat je binnen afzienbare tijd meer apparatuur met hdmi koopt).
    Is die vd link ook met hdcp? Zo te lezen dus niet en dan heb je er niet zoveel aan! Al je apparatuur moet hdcp ondersteunen, anders krijg je geen hd beeld.
    Die van mij wel (sitecom av 020), afstandsbediening erbij voor €75 incl verzending en nu krijg je er n hdmikabel bij.
    http://www.laptopshop.nl/product/47363/sitecom-network-kvm-hdmi-switch-kv-020.html
     
    Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  13. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Dat zou een mooie boel zijn! Tuurlijk doet blu-ray dat ook.
    Vaak zie ik ook op mn hd-dvd titels op t hoesje alleen 1080p staan, maar op 720p doet die t ook natuurlijk.
     
  14. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    ok mooie tv dus gefeliciteerd zulle we maar zeggen:thumbs: dit geeft zeker een beter gevoel als ik dat stukje lees en je bent er zo positief over
     
  15. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb er nog eens over nagedacht, en ik denk dat ik maar gewoon voor die S81 ga. Ik kan hem namelijk ook gewoon aan de muur aan de andere kant van het bureau hangen. Ben vanmiddag even naar de MediaMarkt Arena geweest, en heb gekeken naar het scherm. Vind het er toch wel erg netjes uit zien. Heb er ook naar vergelijkbare schermen in mijn prijsklasse gekeken, en ik vond het scherm van de S81 toch wel absoluut een van de mooiste, al dan niet dè mooiste. Hier in Alkmaar in 1 of 2 andere winkels nog maar ff wat tv's bezichtigen, en dan hak ik de knoop door. Ik wil immers geen overhaaste beslissingen maken waar ik spijt van krijg.
     
  16. FC2

    FC2 Active Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vreemde vraag misschien maar kan ik mët het volgende scherm wel een aantal jaar door? Dus is het over 10 jaar nog goede kwaliteit, of heb ik over 3 jaar al een nieuwe nodig.
    http://www.kieskeurig.nl/product/037055CFA422CADEC1257324002DCC24.htm



    En zo'n decoder is dat ook de nieuwste technologie, dus gaat dat ook wel lang mee of is er ook over 2 jaar weer iets nieuws.

    En dat er verbeteringen zijn begrijp ik ook wel, zo zullen de nieuwe spullen die je koopt nooit lang het beste en het nieuwste blijven, maar ben ik met dat scherm, en zo''n decoder de komende jaren (5+) wel zoet (en dan op redelijk tot goede kwaliteit) ?
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Dat is meer een computer beeldscherm met tv opties..

    En elk (half) jaar verschijnen er wel nieuwe technieken, dus het toestel + de decoder zullen altijd verouderen.
     
  18. r2thed

    r2thed Active Member

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    De tv heeft over 5 jaar dezelfde beeld kwaliteit als nu, dus als jij er nu tevreden over bent, kan je er heel goed over 5 jaar nog steeds tevreden over zijn, dat kunnen wij niet voor jouw zeggen.:):
    Maar zoals jezelf ( en LangeJan) al aangeeft, gaat de techniek erg snel, er zijn op dit moment al vele betere schermen te krijgen, alleen gaat het erom waar jij tevreden mee bent. Ik weet van mijzelf bijvoorbeeld als ik nu het beste/nieuwste koop en er dan helemaal tevreden over ben, maar een half jaar later weer een beter model/product uitkomt ik die alweer wil hebben........ Maarja dat ben ik;)

    Dus als ik jouw was zou ik een winkel opzoeken waar je dat model kan bezichtigen ( die zijn er genoeg) en zelf beslissen of je dat genoeg vind.
     
    Laatst bewerkt: 13 feb 2008
  19. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    Mijn tv moet dus gerepareerd worden, net 2 weken binnen. Hoorde altijd zon irritant brom geluidjeertussen door, dit was best wel vervelend, nouw blijkt dat ze de verkeerde schroeven hebben gerbuikt :mad:
     
  20. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister met m'n moeder naar de prijstopper geweest, en gekeken voor Tv's.
    We waren al bij de Media markt geweest, maar bij de prijstopper kan je afpingelen ;)
    We hebbe gekozen voor de LG37LF65 Full HD, en de LG32LC51 HD Ready :thumbs:
    De 32" wordt mijn tv voor op te gamen :cool:
    We betalen er 1500 euro in totaal voor, toch een mooi prijsje, dacht ik zo :D
    Volgende week 100 euro aanbetalen en ze houden de tv's vast voor ons, aangezien wij nu geen plaats hebben om ze kwijt te kunnen (verbouwing).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina