De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1

    Tja, vage geruchten verspreiden kan iedereen en het lijkt me niet dat dit echt schade kan opleveren. Ik vind het alleen wel jammer om te lezen dat mensen zomaar dit soort dingen voor waarheid aannemen. Gelukkig doe je zelf ook wat onderzoek want dat blijft toch het beste voordat je iets koopt.
    Net zoals het uitzoeken van een tv. Mensen lezen teveel ipv dat ze gaan KIJKEN om te kijken wat ze zelf mooi vinden.
    Met speakers en een reciever zie je dit ook vaak: "wat kan ik het beste kopen"?? Terwijl niemand voor iemand kan bepalen wat het beste is, je moet toch altijd zelf luisteren en zo horen of je het wel of niet mooi vind.
    Wat ik mooi vind kan iemand anders weer niet vinden ;)
     
  2. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoetermeer, maar volgens mij bij elke MM omdat MM nu 500x in Europa is. www.mediamarkt.nl
     
  3. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588
    Is de Samsung LE32M8 een goede aankoop? Volgens mij is dit wel een populaire tv.
    En is er ook een soortgelijke versie in 28" formaatje?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2008
  4. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Geloof niet dat er televisies in 28" gemaakt worden. Misschien moet je uitwijken naar de 32" of de 26 ".

    De LE32M8(1)? is een goede aankoop maar de LE32R81/82B zijn populairder en misshcien ook goedkoper.
     
  5. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Was ook meer als sarcastisch bedoelt! Daarom ook de :lol:-smiley erbij twee keer :)

    Ik ken heel die winkel niet en ik weet dus niet of het wel of niet zo is, het lijkt me sterk overigens als ze echt 2e hands spul verkopen :9

    En ik denk niet NA voordat ik iets koop?? :):Als er iemand is die van tevoren zoveel mogelijk opties openhoudt en vergelijkt dan ben ik het wel!

    En die specs, tja....Dat is alleen met de resolutie en op het HTforum heb ik uitgelegd waarom -> ik heb heel men leven op de pc gegamed dus had je erg vaak te maken met resoluties, en dan is het lastig om te geloven dat 1024/768 even mooi beeld geeft als een 1366/760 :eek:

    Ik moet inderdaad in de winkels gaan vergelijken, heb ik twee weken geleden gedaan overigens maar het was zo druk bij de MM toen dat ik gewoon maar ben weggegaan |:-Elke keer stond ik of iemand anders in de weg, allemaal dringen enzo, dan ga ik wel een keer op een rustige avond _0/
     
  7. Ztefann

    Ztefann Do we Care

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel hoor, genoeg in 28" maar veel meer 26".
     
  8. DGTyrael

    DGTyrael Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gisteren gaan zien, en ik was eigenlijk weg van het scherm. Hij zag er wel een beetje donkerder uit (contrast op 60%, en helderheid op 30% geloof ik), dus 't zal wel liggen aan de instellingen? Was ook te koop voor €1099 bij de MM, en ik heb geprobeerd de verkoper wat af te pingelen door het feit dat ie ergens anders €899 kost. Helaas :9. Ik zag ook een 40" Samsung LCD met echt mooie kleuren... prijs is er ook naar (1799).

    Ik heb gisteren overigens Ferry34 gepoked om te vragen hoe de weergave is als je hem aansluit op een computer. Aankoop zal zijn voor volgende maand - alleszins als GTA IV uit is.

    Edit: is de 42" versie ook aan te raden? Is slechts €50 meer :confused:
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  9. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sarcasme is leuk maar als iemand een serieuze vraag stelt is het niet slim om te gebruiken ;)
    Zeker niet als hij net op het punt staat om een dure aanschaf te gaan doen. Maar goed, het is weer duidelijk.

    In de MM is het sowieso moeilijk vergelijken en kun je beter een wat kleinere zaak opzoeken (bijvoorbeeld plasmadiscounter.nl waar ze ook een showroom hebbeb ;) ).
    En nogmaals, specs zeggen niet alles over een tv. Ze worden vaker als marketing tool gebruikt (Full HD bijvoorbeeld) dan dat ze echt meerwaarde bieden.... (Natuurlijk bied Full HD wel meerwaarde maar kan dit van persoon tot persoon veschillen omdat op bepaalde afstanden etc. dit voordeel weg valt.).

    In iedegeval, succes met de aankoop allemaal :b:
     
  10. AnklyosoR

    AnklyosoR Active Member

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt de 'M' versies in 32" en ook 37" maar dan full hd.
    De 'M' versies zijn de beste versies van Samsung. Dan volgt de 'N', 'R' en vervolgens de 'S'.
    Als je de 'M' neemùt heb je zoizo een goede keuze gemaakt, hij is wel duurder dan de R maar zal wel degelijker zijn. Zelf heb ik een M en ben echt heel tevreden over! :)
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dank u! Roep dit zovaak in deze thread. Spelcomputer onder de arm en op naar een speciaalzaak (niet de MM!). Als je een aankoop doet van rond de 800,- (of ver daarboven) dan is een beetje fieldresearch toch wel het minste wat je kan doen? Specs zeggen geen drol en smaken verschillen.

    Persoonlijk vond ik dat mijn plasma de lcd-tv's wegblies ;)
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat weet ik ook en dat moet ik gaan doen.

    Ik zal dit weekend es gaan kijken bij twee winkels hier in het dorp, Micro Elektro en een lokale Elektronica winkel. Hopelijk hebben ze wat plasma's staan en hopelijk ook de 37PX80 en.of de 42PX80
     
  13. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Sowieso vind ik dat iedere plasma iedere LCD wegblaast }:]
     
    Laatst bewerkt: 3 apr 2008
  14. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    jazeker is de 42"aan te raden , je zei geloof ik dat je op 2 a 2,5 meter zit dan is 42"prima te doen. Als het niet zoveel geld scheelt zou ik het zeker doen.

    Ik ben het met xwon en kevf eens dat plasma beter is dan elke lcd.
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet ook wel zeker al dat ik een plasma ga halen, maar het formaat is nog even vergelijken met elkaar :thumbs:
     
  16. Xwon

    Xwon het is wat het is.

    Berichten:
    2.853
    Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt beter je vriendin laten kiezen welk formaat ze het liefste heeft :thumbs: ;)
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij let potverdorie goed op! :9

    Zaterdag gaan we hier even kijken of ze er staan, hoop het van wel....Verder is het meteen 15 km rijden naar een andere elektronicazaak :'-(
     
  18. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG] >>> nieuwe diodes achter mn samsung 37 inch full hd geinstalleerd :D
     
  19. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag. Ik heb nu een sony kdl-32d3000 lcd tv en ben er erg tevreden mee. Nu er echter steeds meer games/films komen die in 1080P afgespeeld kunnen worden wil ik een nieuwe tv gaan kopen die full hd is. Deze tv gaat in mijn gamehok en gebruik ik dus alleen voor mijn ps3 en xbox360. Maakt het dan nog verschil welke full hd je koopt als je deze alleen voor games gebruikt? Dan doel ik vooral op beeld/scherpte etc is is dat allemaal hetzelfde bij full-hd? Alvast bedankt voor jullie reactie(s)
     
  20. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.023
    Leuk Bevonden:
    9.588


    Wat nou, M of R?

    Ik hoef btw niet groter dan 32". Ik ga binnenkort even kijken of 26" nog een optie is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina