1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik zie alleen dit staan

    Adviesprijs: 1099.-
    TE LAAG!

    Dit is de prijs die ze in de winkels heir hebben ook...
     
  2. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Als iemand bij Redcoon wat besteld of van plan is..... de bezorging wordt gedaan door een wasmachine winkel en die is niet echt snel zo blijkt...........
     
  3. DGTyrael

    DGTyrael Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net contact gehad met de chat support van Redcoon.be en er blijkt dat er 2 jaar garantie op zit, en als er iets mis is zal Panasonic (of zo) aan huis komen om te herstellen/vervangen.
     
  4. mgwlee

    mgwlee Active Member

    Berichten:
    276
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jij op het forum van HTforum een berichtje stuurt naar Vincent dan kom je wel over de prijs eruit.
     
  5. Thomaskm

    Thomaskm Active Member

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    10
    \o/\o/\o/ Ik heb net mijn nieuwe hdtv gekocht :) \o/\o/\o/
     
  6. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou hem niet bij redcoon kopen als je hem snel wil. En is die reactiesnelheid niet wat aan de hoge kant?
     
  7. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    dat is gezer, alleen als je een enderlands model krijgt, en wat doet redcoon: STUREN BUITENLANDSE MODELLEN!
    Dus ik zou hem neit bij redcoon kopen, eigen ervaring, heb daar ook mijn panasonic gekocht.
     
  8. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    staan dus ook een helehoop slechte tussen. Als er een an dere winkel is, waar het byv. maar 50,- scheeld. Denk zo: Scheit aan die 50,- je krijgt veel betere service.
     
  10. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    hmm ik heb geen problemen gehad met redcoon :)
     
  11. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    ik dus wel, was mijn tv 5 weken kwijt, krijg ik hem terug staat er bij wat ze gedaan hebben: niks, of ik de kabels maar na wou kijken :mad:
     
  12. DGTyrael

    DGTyrael Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Jah, bij Komplett is ie een 50-tal euro duurder.
     
  13. snake88

    snake88 Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Mooie tv in die prijsklasse, ik heb dezelfde en heeft me niet teleurgesteld.
     
  14. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben de trotse eigenaar van de PANASONIC TH-42PX80 \o/\o/\o/
    Heeft iemand een link voor mij welke instellingen ik ZEKER moet verandere voor de inspeel uren? Ik heb zoals al het contrast verlaagd naar onder de 50%, en verder?

    Het beeld in INTENS! super gaaf! (Foto's komen vanavond ofzo wel, als er intresse in is!)

    Ik heb er uiteindelijk 1050,- voor betaald, redelijk goede deal denk ik?
     
  15. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Je mag de contrast nog wel een tandje lager zetten naar 40%.
     
  16. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja naja hij geeft geen % aan maar hij staat eerder richting de 1/4 dan 2/4 (dus zoon 30/40% (Denk ik...)
     
  17. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Het moet niet veel langer duren bij Redcoon anders annuleer ik mijn bestelling gewoon. Moeten ze maar niet bezuinigen op de verzending en het uitbesteden aan een stel knakworsten. Of zitten ze soms met zijn allen op mijn tv te kijken in dat magazijn, ;)
     
  18. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    En daarom haal ik binnenkort mijn tv niet bij Redcoon maar bij elekrokoopjes of de plasmadiscounter :)
     
  19. Onslaught

    Onslaught HardCore Gamer

    Berichten:
    742
    Leuk Bevonden:
    0
    Het spijt me dat ik dit moet zeggen maar ik vind dit toch echt een trieste pro Plasma reactie. Tenzij je de 6000 euro kostende Pioneer Kuro koopt is Plasma echt niet zo verschillend van LCD.
    Sja Samsung moet je uiteraard nooit kopen jah dan spreek ik weer uit ervaring :lol: LCD's geven op hun native resolutie een stuk scherper beeld, contrast waarde hoewel theoretisch lager zijn wel van toepassing ten alle tijden en dan heb ik nog niet eens gesproken over het feit dat je zonder zorgen gewoon je tvtje aan kan laten staan en niet alles met een stopwatch hoeft te doen.
    Plasma heeft veel natuur getrouwere kleuren en over het algemeen genomen betere zwartwaarde.
    Beide hebben hun sterktes en zwaktes, feit wil wel dat er bij Plasma de rek er wel uit is op het gebied van verbetering met de elfde generatie waar LCD met zijn zesde generatie nog heel erg veel verbeterd kan worden.
    Om deze zelfde rede heeft Sony, Philips, Sharp, JVC en Loewe om maar even een paar hoogstaande merken te noemen Plasma laten vallen.
    Bovenstaande bewering zijn geen slap geouwehoer maar keiharde feiten. :):
     
  20. Woutjuh88

    Woutjuh88 Check The Eyes...

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Pioneer is goed, dat is inmiddels wel bekend. Maar als dat het enige merk zou zijn dat GOED is met een plasma, waarom gaan ze dan alles laten maken door Panasonic? En waar heb je een stopwatch voor nodig bij het kijken met een plasma?

    Als je een FULL HD Plasma of een FULL HD LCD gaat bekijken, kan je mij niet wijs maken dat je de LCD mooier vind, hij is misschien scherper, maar het zwart is eerder blauw dan zwart, en het wit meer grijs dan wit.

    Ik vraag me tog egt af waarom mensen LCD kopen terwijl de winkels Plasma beter vinden en adviesere, ZELFS als er meer LCD's in de winkels staan dan Plasma. Maja sommige mensen zullen het nooit leren.

    Uiteindelijk zal je toch moeten kiezen wat je ZELF het mooiste vind, kan al die theorie zo mooi klinke. Dat zie je niet als jij tv kijkt;) en ik hoop voor je dat je dan kan geniete van de kwaliteit en niet aan cijfers denkt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina