De HDTV thread [Deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Bedankt voor de tip! Heb hem meteen op 50 gezet, nu even afwachten! :)
     
  2. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Mijn keuze gaat ook op de 42PZ800 of 42PZ85 vallen. Ik heb toch lang nagedacht over het wel of niet aanschaffen van een Pioneer, ook vanwege mijn beschikbare budget van ongeveer 2500 euro, maar ik vind het toch echt te gortig voor zoiets als een televisie. Voor datzelfde bedrag heb ik een 42PZ85 + Oppo dvd speler + Panasonic hdd recorder + vliegticket naar NY. Makkelijke keuze uiteindelijk.
     
  3. Kiss of Fire

    Kiss of Fire Kiss of Fire

    Berichten:
    1.005
    Leuk Bevonden:
    40
    Heeft iemand hier toevallig een LG 32LC41/51? Zo ja, zou die gene dan een aantal foto's kunnen maken van de TV met een Xbox 360 erop aangesloten en eventueel de game Gears of War? Ik zou u zeer dankbaar zijn!
     
  4. Gdzr

    Gdzr Hmmm?

    Berichten:
    2.751
    Leuk Bevonden:
    62
    stuur een pm naar dusky demon nl, zoals al 10 keer gzegd in dit topic, hij heeft de LG 32LC51
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ikga waarschijnlijk vrijdag een nieuwe TV halen (als het mee zit) wordt tijd. Het gaat de LE32R82b worden.

    Post wel pics als het zover is.
     
  6. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb morgen een training van sony in de showroom van sony in badhoevedorp:) hoop dat het een beetje leuk is. ze hebben daar alles van sony staan en mag ook als het goed is aan alles kloten super dus:+
     
  7. Anton996

    Anton996 Active Member

    Berichten:
    541
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu we he toch zoveel over pioneer hebben... er komen blijkbaar toch nog nieuwe plasma modellen:

    bron: areadvd
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Heb het contrast inmiddels op 50 staan, het inbranden is inderdaad minder maar de kleuren vallen me nu toch wel een beetje tegen. :'-(
     
  9. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    6 maandjes contrast op 50 /60 dan terug naar 100 :) 60 kan ook hoor geen probleem
     
  10. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een Samsung Le26s81B en wil graag de zwarte schermen verwijderen die ik zie als ik zap, het zappen duurt ook nogal lang vergeleken met een oude tv. Weet iemand of dit kan en hoe het moet?

    Alvast bedankt.
     
  11. nielme

    nielme Borgat

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    hejhej , ik heb xbox 360 met gewoon tvtje , en ik zie in de winkels altijd van die mooie beelden en op mijn tv is het lang niet zo mooi

    ik heb 400 euro te besteden , ik zag bij bcc een van 81 cm . kan je deze op xbox360 aansluiten of moet ik voor een andere gaan

    alvast bedankt
     
  12. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Als het de Proline LD3240HD is dan zou ik deze LCD links laten liggen !
    Heb niets met merken zoals SEG , Vestel , Proline.

    Doordat de prijzen tussen de winkels zo gigantisch verschillen , kan je niet uitgaan van richtprijzen.
    Voor € 500 "kan" je de volgende LCD's ( LG 32LC51 of Grundig 32lxw82 ) kopen.
     
  13. JawedJust

    JawedJust Active Member

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de beeldkwaliteit van HDtv's als je gewoon tv kijkt, en dan niet digitaal. Ik wil er namelijk misschien een aanschaffen, maar om dat alleen te doen vanwege mooi beeld bij het gamen...
     
  14. dave123

    dave123 Active Member

    Berichten:
    836
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier op mijn TV is analoog nog gewoon goed te doen, alleen zijn TMF en MTV hier mega slecht te ontvangen maar dat is volgens mij in deze streek sowieso xD. Maar met digitaal ziet het er nog mooier uit.
     
  15. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Ik heb t al vaker verteld:
    in de inspeeltijd van n nieuwe plasma (200 uur) moet je t contrast niet hoger zetten dan 40 %.
    Dit komt omdat de fosfor overgevoelig is, waardoor je ook last hebt van image retention.
    Na deze periode verdwijnt dit en kan je t contrast hoger zetten.

    Echter: n plasma is geen lcd en t is nergens voor nodig om t contrast hoger te zetten dan 50%. Daar wordt t beeld niet mooier van. Een lcd zet je wel hoger omdat n lcd n veel lager contrast heeft.

    Mn plasma staat ook op 50% (isf calibratie) en de kleuren spatten er vanaf.
    Zet de helderheid hoger of de kleurweergave. Ook andere instellingen zoals "warm" of "cinema" hebben n grote uitwerking op t beeld.

    Het duurt ff voordat je de voor jezelf ideale beeldinstellingen hebt gevonden. Ook wordt t beeld van de plasma na de inspeelperiode nog mooier.
     
  16. nielme

    nielme Borgat

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0

    en met deze tv's krijg je gewoon mooi beeld zoals het hoort te zijn met je xbox
     
  17. hellmondje

    hellmondje Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ook een plasma tv,van samsung.maar als ik sommige spellen speel heb ik geen geluid:'-(.
    ik heb de schakelaar omgeschakeld,die aan de kabel zit van de xbox.
    nog steeds geen geluid.weet iemand dit toevallig.tis namelijk knap irritant als je aan het spelen bent,en hebt geen geluid.:D
     
  18. Ferry34

    Ferry34 games/gadgets addict

    Berichten:
    4.303
    Leuk Bevonden:
    66
    Je moet ff wat meer info geven, want zo kunnen we je niet helpen.
    Welke aansluiting gebruik je? Er zit geen schakelaar op de kabels, wel voor hd beeld. (schuif op HD zetten!)
    Als je componentenkabel gebruikt (3 tulpjes rood groen en blauw), dan moet je de overgebleven rode en de witte tulpjes achterin de tv stoppen om geluid te krijgen.
    Zit er maar 1 3,5mm jack aansluiting achterop je tv, moet je n verloopstekker halen (2 euri).

    Maar blijkbaar heb je bij andere games wèl geluid? Bij welke heb je geen geluid dan en bij welke wel?
    Heb je t geluid in dat spel niet uitgezet per ongeluk).



    Analoge tv ziet er op n oude crt tv mooier uit dan op n hdtv. Juist omdat n hdtv zo groot is en meer beeldlijnen heeft, zie je dan pas de matige kwaliteit van de tvzenders.
    Hoe groter de tv, des te meer digitale tv n must is.
    Je kan heus wel analoog kijken, maar eigenlijk is t zonde.
     
    Laatst bewerkt: 19 mrt 2008
  19. zildjian

    zildjian Active Member

    Berichten:
    36
    Leuk Bevonden:
    0
    HELP!

    Ik heb zojuist een Samsung LE40N87B gekocht (Full-HD)

    Ik gebruik nu component.

    Wil graag op 1080p gamen, maar in het boekje staat dat component tot 1080i wordt ondersteund. De optie 1080p staat in het xbox dashboardmenu. Als ik deze aanklik en krijg ik bij de tv-info dat hij staat op 720x576 , 50 Hz

    Ik neem aan dat dit dus betekent dat hij op 720p danwel i staat.

    Ik heb geen HDMI uitgang op mijn 360.

    Heeft iemand dezelfde tv en is het diegene wel gelukt om 1080p via de xbox360 op het scherm te krijgen?

    Mijn dank is groot!
     
  20. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    Zijn alle kabelss goed aangesloten?
    Is de switch op de stekker om naar HDTV? het zou moeten werken, aangezien Samsung FullHD ondersteund over component.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina