1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apeXio

apeXio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi ,

Ik heb een probleempje .
    Ik heb een samsung LCD tv LE26r51B en ik vind PGR3 er nou niet mooi uitzien .
    De auto's zien er gekarteld uit en heb precies het idéé dat het beeld verkleind word weergegeven op de TV ofzo .
    Alles is goed aangesloten , knopje staat ook op HDTV en de xbox staat op 720p .
    Moet ik nog iets instellen ? Iedereen vind PGR er gelikt uitzien en bij mij valt het zwaar tegen .
    Als ik een trailer download ziet alles er zeer mooi uit op de tv , maar ingame is het echt niet mooi .

2. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het nou bijna wel zeker dat het voor mij de Samsung LE26R51B word.
    De redenen waarom...

Omdat ik er toch zo'n 1,5/2 M vanaf zit dan is dit groot zat heb ik overal gelezen.
    Als het goed is blijf ik toch voorlopig nog thuis wonen dus kan nog wel ff met dit scherm doen tot ik op mezelf woon :) .
    Ik had toch het gevoel dat de 32 inch versie te groot voor in mijn kamer is.
    Maar voor alle zekerheid ga ik nog even langs een aantal zaken om te kijken hoe het scherm er nou echt uitziet en wie weet kan ik hem ook voor een goede prijs in een winkel kopen zodat ik hem niet via internet hoef te bestellen.

Er had trouwens nog niemand antwoord op mijn vorige vraag gegeven, of het aan te raden is extra garantie erbij te nemen of is het onzin. _0/

3. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand nog een site waar al dit soort schermen goed getest worden. Ik ben al een tijdje opzoek maar er is zeer weinig over te vinden.

Ik vindt zelf de samsung & sony versies erg mooi maar ik hoor ook van veel mensen dat Sharp de nr.1 is in LCD schermen.

Laatst bewerkt: 4 dec 2005
  4. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd echt niet bepaald makkelijk om een keuze te maken!

5. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op, gewoon veel op fora's kijken.
    Veel vragen dan kom je er vanzelf wel.
    Thuis alles opmeten wat wel en niet past.
    Ik heb zelfs tekeningen gemaakt met de ware maten zodat ik het verschil kon zien tussen m'n huidige TV en de 26 en 32 inch samsungs LCD's. :)
    Ik ga dus alleen nog ff langs een aantal zaken gewoon om te kijken hoe ze in het echt zijn en daarna m'n conclusie trekken.

6. ccm1982

ccm1982 Let's Play Online

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je toevallig dan nog een paar goede?
    Xboxworld uiteraard ;) maar weet je nog anderen?

7. Forza M

Forza M Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik ben van plan me ooit wel eens een 360 aan te schaffen, maar dan zou ik er ook wel ten volle van willen genieten. Aangezien ik me laatst nog een goedkoop gewoon tv-ke aangeschaft heb, en ik daar meer dan content genoeg van ben, wil ik niet de kosten doen om me nu zo'n dure HD-tv aan te schaffen. Wat echter wel aan vervanging toe is is mijn computerscherm (5 jaar oud 15inch crt). Aangezien ik zelf een tft/lcd scherm niet beter vind dan een crt, speel ik dus ook met het idee om me een goedkope 21" crt monitor te kopen.
    stel nu dat ik deze monitor: http://www.alternate.nl/html/shop/productDetails.html?showTechData=true&artno=V4RB09&#tecData
    koop, en me zo'n VGA kabeltje koop, dat volgens deze informatie:
    als hoogste resolutie (niet breedbeeld) 1280x1024 doorgeeft, heb ik dan op die monitor echt HD-kwaliteit, of is dat nog steeds niet goed genoeg?

8. Dea Petrus

Dea Petrus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik schep niet graag op over de prijs maar hij kostte ongeveer 2500 euro

9. Liquid

Liquid Kobrakai

Leuk Bevonden:
    0
    Met een VGA kabel kan je PC-resoluties kiezen, de hoogste daarvan is 1366x768 geloof ik. Geen 1080i dus.. :{

10. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Test case van de 360

Weet er iemand welk model van samsung er word gebruikt op de testcases van de 360 ?. Ben van plan die te gaan kopen als de prijs meevalt.
    grtz

11. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    heb jij deze kabel in gebruik????????

12. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kon helaas geen vga kabel krijgen, had er graag mee getest maar helaas :mad: Niet dat het plaatje met de component kabel slecht is in tegendeel :)

13. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    hier nog wat pics zoals het nu ff draait.

krijg in de loop van volgende week een compleet nieuw toestel......heb wederom een oplichtende pixel in het scherm wat net vervangen is.
    philips denkt dat de aanstuurunit defect is en daarbij kristalletjes laat doorbranden of oplichten.....fuck it ik krijg een nieuw toestel iig.

dit scherm blijft hier totdat de nieuwe weer aan de deur bezorgd wordt.

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/xbox%20meuk%20042.jpg[/plaatje]

hexic hd........wat een uienspel......maar mijn vriendin vind het leuk??

[plaatje]http://www.beuker.speedxs.nl/xbox%20meuk%20043.jpg[/plaatje]

whahaha...als je dit spel bekijkt lijkt het wel een scherm vol oplichtende pixels :+

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
  14. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mooi fuck beuk, wel netjes dat je nu weer een nieuwe krijgt.

Zal vandaag ook eens proberen wat plaatjes te maken, kan ook wel eens morgen of woensdag worden :)

15. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    het lcd paneel waar je nu naar kijkt is al compleet vervangen afgelopen week.

heb hier de bon liggen wat een los scherm kost.........1487 euro voor alleen het paneel.
    geld wat dus nu door philips zo door de plee gespoeld wordt...zonde man,maar wel idd erg netjes dat ze nergens moeilijk over doen.

16. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is de LE26R51B

Hoe vaak is dat al wel niet gezegd in dit topic of ergens anders op XBW ;)

17. Burnfout

Burnfout Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze gebruiken de 23" versie in de demopods.

Maar aangezien deze geen HDMI aansluiting heeft, is het misschien verstandiger om de 26" te kopen.

18. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Zou ik zeker doen, ben je beter voorbereid op de toekomst :)

19. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben dus met m'n vader al een tijdje aan het rondkijken naar LCD-tv's. Nu zijn we geïnteresseerd in de Panasonic TX-32LX500 (m'n vader kan die via zijn werk een stúk goedkoper krijgen). Maar nu vroegen we ons af of de response snelheid goed genoeg is, deze ligt namelijk op 14 ms. Heeft iemand misschien ervaring met deze tv of weet iemand of 14 ms snel genoeg is?

20. Crawl_NL

Crawl_NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die keuze krijg je middels component.....

@Phoenix NL

14 ms is snel zat.......

Laatst bewerkt: 5 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina