1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Phoenix NL

Phoenix NL ...

Leuk Bevonden:
    1
    Hoe snelle response tijd moet je tv ongeveer hebben om er goed op te kunnen gamen? Ik kan namelijk een van de nieuwste Panasonics (TX-32LX500) zeer goedkoop via m'n vaders werk regelen, die heeft een response tijd van 14 ms. Is dit goed genoeg..? Alvast bedankt. :)

2. Frohike

Frohike Beam me up Scully

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ... ook ik ben gestoord geworden van de tegenstrijdige berichten inzake de specificaties 8) Vanuit Samsung zelf hoor je tegenstrijdige berichten, die de 8ms vs. 12ms discussie. Zo is mij door Samsung ook verteld dat ook de M-serie 'gewoon' NTSC aan kan, net als de R serie. Het verschil tussen de 41 en de 51 serie is mij in het geheel niet duidelijk. Er zit inmiddels ook een 61 serie aan te komen dus het lijkt logisch dat hoe hoger het getal hoe 'nieuwer' het model.

Hoe dan ook, de onderlinge verschillen zijn bijzonder klein ...

3. Frohike

Frohike Beam me up Scully

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens www.samsung.fr nog een verschilletje tussen de M en de R serie:

M51B: Nombre de couleurs : 6,4 milliards
    R51B: Nombre de couleurs : 3,2 milliards

but who's counting anyway :D

Bovendien, volgens deze site hebben ALLE series een responsetijd van 8 ms.

Tja, als Samsung het zelf niet weet hoe kunnen wij het dan wel zeker weten? Maakt ook niet uit, het zijn allemaal goede TV's, ook voor de 360, en als de uiterlijke kenmerken je verder niks uitmaken dan kun je volgens mij de goedkoopste kiezen. Nog geen ontevreden Samsung klanten gehoord ...

4. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    We wachten gewoon even lekker af. Tegen de tijd van de prijsverlaging kijken we wel weer verder, denk ik. ;)

5. <Gp>

<Gp> Gp

Leuk Bevonden:
    0
    Hey gasten,

het is al eens erder vermeld maar goed dat kan ik niet meer vinden, dus wou ik het nogmaals vragen/melden.
    Ik heb dus de samsung le2651b en nu dat ik in HD speel zie ik onder aan het beeld ongeveer 10 a 20 cm van af de rand af en toe knipperede lijnen, om de paar minuten/seconden. in het being storde ik me er niet aan maar nu wel.
    dus hoe kan je zo iets oplossen ??

6. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag even bij een aantal winkels geweest en nergens hadden ze de LE26R51B versie meer maar wel de 41 versies.
    Ze zeggen dat die niet meer word geleverd en precies hetzelfde is, is dit waar?
    Bij de Media Markt was de LE26R41 bijvoorbeeld 1099 euro en bij Modern 1199.
    Ik zei tegen die vent "valt er nog over de prijs te praten".
    Bij Modern wel en Media Markt niet.
    En bij de Media Markt zei die kerel als ik hem via internet bestel krijg ik geen dooie pixel garantie.
    Dat weet ik dus ook niet...

Maar zou de 41 versie ook te doen zijn denken jullie of toch beter voor de 26R51 of 26M51?

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt als tearing....heb je dit bij meerdere spellen of alleen bij Perfect Dark Zero ?

Bij Perfect Dark Zero is het blijkbaar normaal, maar als je het ook met andere spellen hebt dan zou het kunnen dat je de oude firmware in je TV hebt zitten....ff bellen met Samsung dus voor een update :)

8. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee of het dan nog is, maar ik vind het een beetje onzin om voor 1 spel m'n instellingen aan te gaan passen....blijkbaar ligt het aan het spel want meerdere mensen (ook die een ander merk dan de Samsung hebben) hebben er blijkbaar last van. Misschien dat Rare nog met een patch komt, en anders gewoon pech. Tis niet superhinderlijk ofzo, maar je ziet het wel als je erop gaat letten....oplossing : er niet op letten dus :9

Maar ik vroeg me gewoon af wie er nog meer last van had bij dit spel....

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Ik dus. En ik heb een tv gebaseerd op een Samsung paneel. Maar als ik dan lees dat zo'n dure Sony Bravia er ook last van heeft met PD0, dan moet het wel aan PD0 liggen.

Hoe kan ik mijn Xbox 360 trouwens op 50 hz zetten? Of moet dat in mijn tv kunnen?

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet dan de schakelaar op de normale TV stand zetten en dan kun je op je Xbox 360 bij Display kiezen tussen 50 en 60 Hz....als je hem op 50 hebt gezet weer terugschakelen naar HDTV stand, dan zou het moeten werken geloof ik :)

Maar ja nogmaals, ik ga niet mijn instellingen aanpassen omdat 1 spel last heeft van bugs....het begint er meer en meer op te lijken dat het een Perfect Dark Zero gerelateerd probleem is, de rest van de spellen vertonen geen problemen.

11. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, de R51-serie gaat eruit en wordt vervangen door de M51B serie. Het verschil tussen de R41 en R51 is het design, de R41 is vlak van onder en de R51 loopt iets in een punt uit.

Dat van die dode pixel garantie is echt onzin, de garantie wordt door Samsung afgegeven, niet Mediamarkt.

12. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet altijd met de trein naar mn stage en deze maand zie je bij die reclame borden dat je een Samsung LCD-TV LE26R51 met 25% korting kan kopen...
    Maar het gaat niet om het bedrag (900€), maar dat hij misschien daar wel leverbaar is. En zeker met zo'n prijs :p
    Alleen moet je wel voor minstens 40 euro aan eten hebben gekocht bij zon station kiosk...

Ach zie dit linkje hieronder maar daar worden ook de regels uitgelegd :)

http://www.profiteerophetstation.nl/

13. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Bespaar die € 40,- op het station, op internet kan je de tv ook voor deze prijs kopen ;)

14. Wallie

Wallie Hardware Freak

Leuk Bevonden:
    0
    oke maar die zijn niet leverbaar... daarom kom ik met deze link :)

Hmm pixmania heeft hem nog O-)

Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  15. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, en wat raad jij aan voor de M51B of R41.
    Ik heb de M51B trouwens nergens gezien.

Maar alleen het design is dus het verschil en voor de rest technisch gezien alles dus hetzelfde?

Btw, kijk ik dus op verschillende sites staat er dat de R51B pas overal weer in Januari word geleverd en daar ga ik dus niet op wachten.

16. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Even heel wat anders, hoe zien bij jullie de games van de 'oude' xbox eruit?

Bij mij ziet het er echt niet uit, heel erg onscherp en ook erg donker. Heb de xbox al aangesloten via een advanced scart kabel maar dan nog......., vooral PGR2 ziet er niet uit.

17. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    De M51B zou beter moeten zijn (nieuwer model), wat het technische verschil is weet ik niet precies. De prijs is in ieder geval een stukje hoger.

Zal het zo wel even uitzoeken voor je :)

Edit:

LEXXR51B

Beeld
    Breedbeeld v
    Beelddiagonaal 82 cm
    Helderheid 500 cd/m²
    Contrast verhouding 3000:1
    Resolutie 1366 x 768 pixels
    Horizontale kijkhoek 170 º
    Vertikale kijkhoek 170 º
    Aantal tuners 1
    Scherm in scherm x
    OSD v
    Comb filter x
    Ontvangstnorm PAL, SECAM, NTSC

Overig
    Vermogen 20 Watt
    Kinderslot x
    ACI x
    Scart-ingang 2
    S-video ingang v
    Componentingang v
    HDMI ingang v
    PC-ingang v
    Hoofdtelefoon uitgang v

LEXXM51B

Breedbeeld v
    Beelddiagonaal 81 cm
    Helderheid 500 cd/m²
    Contrast verhouding 3000:1
    Resolutie 1366 x 768 pixels
    Horizontale kijkhoek 170 º
    Vertikale kijkhoek 170 º
    Aantal tuners 1
    OSD v
    Comb filter v
    Ontvangstnorm PAL, SECAM

Overig
    Vermogen 20 Watt
    ACI x
    Scart-ingang 2
    S-video ingang v
    Componentingang v
    HDMI ingang v
    PC-ingang v
    Hoofdtelefoon uitgang v

Info komt van kieskeurig.nl. Specificaties van de Samsung site:LEXXR51B en LEXXM51B

Laatst bewerkt: 6 dec 2005
  18. <Gp>

<Gp> Gp

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het bij alles spellen die ik speel.
    Sniff Sniff mja bednakt man ik zal binnen kort Samsung wel effies bellen.

Great's,

19. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm ik heb net mijn Xbox 360 op 60 hz gezet (stond blijkbaar op 50). En damn, wat loopt PGR3 nu soepel. En ik vond hem al zo soepel. Kon dus nog een stukje erger :)

Oh, en in PD0 is het tearing wel bijna weg. Gelukkig. Al blijft dit mijn minst 'stabiel' ogende spel.

20. Jef29nld

Jef29nld Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo vond t ook wel tijd om ns een lcd aan te schaffen nu mijn xbox360 binnen is.

Ik heb de LG 37LZ55 besteld. Met name hiervoor gekozen vanwege de goede 1:1 pc connectie. Wilde eerst de Samsung 37r51 maar vond design toch niet zo mooi die punt.

Maar nu mijn vraag/probleem : vanwege indeling van de woonkamer kan ik hem niet ophangen aan de muur en moet ie dus op een kastje komen te staan schuin in een hoek. Op zich geen probleem, MAAR....

Hoe stevig staat de gemiddelde lcd op zijn standaardje ? We hebben hier namelijk twee katten rondlopen en die zullen als de baas van huis is de lcd vast een keer van dichtbij gaan bekijken en erop willen springen. Valt die dan meteen om ?

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben ?

Ps: kunnen er niet nog wat meer leuke plaatjes van jullie lcd +xbox360 gepost worden hier ?

Bey jeff :))

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina