Thnx. Maar het komt indd wel goed.
Ik blijf het toch apart vinden dat je uiteindelijk weer de helpdeskmedewerker mag uitleggen wat het probleem is want hij begreep er geen drol van. Ik zeg het internet staat er vol van ik weet 100% zeker dat ik het tearing probleem heb en ook hoe het opgelost moet worden. Hij bleef beetje moeilijk doen over het kiezen van een andere bron... Anyway monteur gaat me bellen voor een afspraak. Zou wel relaxt zijn als hij het voor me komt doen. Wel gratis uiteraard, anders hebben ze een probleem
Wat ik wel vreemd vind is dat ik het gister pas zag tijdens een 1080i film uiteraard bekeken door mijn xbox 360 op 720p dus die houd het signaal ook op 720p maar in andere echte 720p films zie ik het niet. Of ik let er dan niet goed genoeg op. Ach ik heb het gezien en er is een oplossing voor dan ga ik niet kijken wanneer ik het nou wel en niet heb...
Nog even een vraag wat mij redelijk verbaasd. Ik dacht dat alle HDTV films 16 waren. (1280x720) en (1920x1080) Echter heb ik nu meerdere 720p filmpjes en bij sommige krijg ik wel zwarte balken boven en onder en andere weer niet. Zelfde verhaal met 1080i de een heeft het wel en de ander niet. Waar ligt dat aan?
Edit\ Toch nog ff snel gekeken en ik heb volgens mij geen 720p materiaal dat niet full screen is. Het verschil is dus alleen in 1080i film. En opzich vind ik het niet erg vervelend. Maar ja ik koop een breedbeeld tv om juist geen balken te hebben en een optimale beeldgroote...
Laatst bewerkt: 8 dec 2005