1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Nou weet ik hier niet veel over.. Maar ik zou toch zeggen dat het met 16 ms goed te doen is.. Kan het ook helemaal verkeert hebben hoor

Laatst bewerkt: 10 dec 2005
  2. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    ja 16ms lcd tv's of 16ms bij computer monitoren ligt toch net iets anders

3. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben iets tegengekomen wat ik niet zo fijn vind.

Ik heb dus een LE26R51B en als je Component input hebt kan je uit de volgende formaten kiezen:

- Breed
    - Zoom
    - 4:3

Auto-breed en panorama verdwijnen dus.

Automatisch staat hij op breed en ik dacht dat dat altijd wel goed zat. Echter hakt hij aan beide kanten van het beeld er dan wat af. Hij cropped dus. Dit merk je niet bij de meeste films maar laatst toevallig eens een preview gezien waar echt aan de randen tekst stond en dat mis je dan dus gewoon! Ook bij andere filmpjes die ik vergeleken heb met mijn PC en Xbox 360 media center extender cropped hij. :mad:

Ik wil gewoon een 1:1 weergave, dit zou toch mogelijk moeten zijn? :confused:

Zijn er meer mensen die dit hebben en misschien de oplossing hebben? Zou het opgelost worden met de vga kabel??

Edit\ Maandag komt de monteur toch langs voor de firmware upgrade dus dan vraag ik hem dat meteen. Want ik wil geen een zo natuur getrouwe weergave van de bron.

4. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Hmm,

op mijn scherm zit een VGA en een DVI output.

Mijn pc hangt normaal gesproken in de VGA, maar daarop zit mijn Xbox ook..

Als gevolg moet ik heel de tijd als ik wil gaan Xbox'en achter dat scherm kruipen om die kabels te verwisselen.

Nu heb ik vandaag een kabel gekocht... Aan de ene kant een DVI stekker en aan de andere kant VGA.

De DVI gaat in m'n scherm en de VGA achter in m'n pc... Alleen nu staat er No Signal :confused:

Is dit logisch te verklaren?

5. schijterwt

schijterwt *-*

Leuk Bevonden:
    617
    Kzag vanmiddag een demopod met samsung TV in de plaatselijke gamestore. Damn, dat was schrikken. Een grote kartelbrei. Is dit wat ik van de 360 moet verwachten of ligt dit aan de TV. Mag toch hopen dat het niet aan de TV ligt.....

6. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Op de demopods schijnen AA en FSAA uit te staan. En dat hoef je dus indd niet te verwachten. ;)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Daar komt nog eens bij dat je als je aan zo'n demopod gaat staan om te spelen, je nog geen halve meter van het beeld afstaat....ga maar eens wat verder van de demopod staan en kijk dan nog eens, dat is al een wereld van verschil ;)

Het ligt dus niet aan de TV, ook niet aan de X360....mijn kijkafstand op de LE26R51 levert een perfect plaatje op :)

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Misschien dat die demopod monitor kapot was ofzo, maar op de demopod hier in Doetinchem ziet alles er perfect uit..

Ik heb mijn oog laten vallen op deze tv
    Samsung LE27T51B
    http://www.samsung.com/nl/products/tv/lcdtv/le27t51b.asp?page=Specifications

Nu heb ik eigenlijk al een beetje mijn keuze gemaakt, maar misschien weten jullie mij te behoeden van een grote miskoop.

Het is natuurlijk niet niets wat je ervoor betaald, en als het gaat om een levensduur van 15 jaar zijn een paar tientjes meer of minder niet van belang. Is deze TV het geld waard of niet, waarom zou ik deze wel/niet moeten kopen?

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Ik kan bij een winkel hier in de buurt dit beestje( JVC LT-26C50S) kopen voor 799. Als ik kijk op kieskeurig is dat echt geen geld. Iemand ervaring met deze?

EDIT: Ik kan trouwens ook geen specs vinden ervan op de site van JVC of kieskeurig. Er staat wel op kieskeurig bij een reactie dat hij 7 ms aan responcetijd heeft.

10. Govert

Govert Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  11. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Iemand? Heb snel antwoord nodig ivm terugbrengen...

12. L3MMING

L3MMING Command & Conquer !!

Leuk Bevonden:
    0
    support je pc wel DVI output?

13. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deze: Philips 32PF9830

Ik krijg de meeste spellen niet fullscreen. Weet iemand hoe dat kan? (Xbox)

14. Furies

Leuk Bevonden:
    6
    Ehm,

ik heb eerlijk gezegd geen idee. Je steekt toch gewoon de vga in je pc en de dvi in het scherm :eek:..

15. Black-Hole

Black-Hole Zwart gat

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je videokaart wel DVI ondersteunen ;)

16. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, misschien kunnen die dingen alleen dvi naar vga converteren en niet andersom?

17. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Waarvoor is die firmware upgrade, ik krijg hopelijk deze week mijn LE26R51B binnen maar moet ik die dan ook laten upgraden ofzo en kan dit zomaar of moet je ervoor betalen?

18. Banjy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een oude firmware die last heeft van tearing op 720p. Dit kan verholpen worden door een nieuwere firmware. Ik neem aan dat ik niet hoef te betalen laat ik het zo zeggen: ik betaal niet.

Maar als ik zie dat je hem pas deze week krijgt dan heb je gewoon al de nieuwste firmware en hoef je je verder geen zorgen te maken.

19. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ok laten we het hopen, en hoe zie je welke versie je hebt en welke de nieuwste is?

20. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Je kan probleemloos een DVI bron aansluiten op een VGA ingang. Maar dit werkt andersom niet, tenzij je er een dure converter tussenzet. Dus een VGA bron werkt niet op een DVI ingang zonder dat het signaal door een converter wordt omgezet.

@Banjy,

Ik heb een Samsung LE26R41 met een firmware uit juli 2005 en met de Xbox 360 in 720p heb ik ook regelmatig last van tearing. Dus ik ga ook maar eens bellen met Samsung morgen. Een firmware update is volgens mij gratis. En dat geldt volgens mij voor alles, zolang het binnen de fabrieksgarantie van 1 jaar valt. Welke firmware versie heb jij eigenlijk?

Laatst bewerkt: 11 dec 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina