De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dirtybolle

    dirtybolle xboxlive member

    Berichten:
    700
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb sinds vrijdag ook een nieuwe LCD tv (HD-ready 8) ) met halo 2 al es getest en het beeld blijft het zelfde ( is logisch het spel blijft het zelfde ;)) maar het geluid woooww !!! zoveel beter 8)
     
    Laatst bewerkt: 27 nov 2005
  2. JAGUAR

    JAGUAR xbox

    Berichten:
    710
    Leuk Bevonden:
    0
    uhm dat is vaak juist minder op een lcd omdat de speakers daarvan geen klankkast hebben in tegenstelling tot een crt. Maargoed het ligt eraan wat je vorige tv was hoe groot de vooruitgang is
     
  3. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Indd wel apart dat je het geluid als zoveel beter opvat... Ik weet niet wat je dan gewent bent, maar veel soeps zal dat niet zijn ;)
    Veel plezier met je LCD! En als je dan toch bezig bent: Koop een 5.1 Surround set *)
     
  4. Wallace

    Wallace Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vraag aan de Bravia Club. Ik heb het iedee dat als je de tv op de instelling DEMO zet je de beste beeldkwaliteit hebt. Dit is vooral goed te zien als je een digitale fotocamera aansluit en een fotoslide doet. Soms denk ik echter dat ik bij analoge tv met de GEBRUIKER instellingen een iets beter beeld heb maar met een film scoor ik met DEMO weer beter. Hoe is jullie mening/ervaring?
     
  5. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij op mn Samsung LE32R51B vallen xbox games nu echt door de mand. De resolutie...aauuuw :D NEED 360!!!
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Beste? :confused: Woei, bij mij ziet die demo instelling er echt crappy uit (VEEEEEL te hoog contrast, en hele vage kleuren).

    's avonds gebruik ik nog wel eens de standaard instelling, maar overdag eigen instelling.
     
  7. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds gister de LE26R51B gekocht. Superding, alleen vind ik het televisie kijken (analoog) best wel klote doorkomen. Heeft iemand enige suggesties zoals andere kabels of bepaalde instellingen? En, misschien een domme vraag, maar weet iemand hoever je ongeveer van je tv moet afzitten als hij 26 inch (66 cm) is? Ik heb namelijk best last van een beetje gek hoofd als ik tv heb gekeken:confused:.
     
  8. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Thanks. De startpost is aangepast!
     
  9. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok fijn :) Kunnen we eindelijk mensen eens fijn verwijzen naar de startpost :p
     
  10. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung nu gezien op de xbox360 en het viel me op dat het beeld regelmatig problemen had met snelle beelden. Ben ik de enige die dat vindt of zijn er meerdere? Kan ook zijn omdat je natuurlijk maar 30 cm van het scherm speelt.
     
  11. OMD

    OMD Active Member

    Berichten:
    21
    Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag was geweldig, haha. Ik heb dus men pa en ma overgehaald de X360 te kopen, maar ik wou weten of we een HD-TV hadden. In ieder geval was men PC Monitor HD-TV, maar ik heb geen xin om daar de X360 op aan te sluiten, na mijn eigen TV was ook geen HD-TV, dan mijn tweede breedbeeld tv dat weet ik nog niet, én mijn derde tv is zéér zeker niet HD-TV. Na ja, jammer dan dacht ik. We hadden nog wel een mooie tv in onze "nieuwe" kamer staan, nou niet staan maar hangen, want het was een flat-tv van phillips. Ik vroeg aan pa of dat een HD-TV was, dat wist hij niet want hij had geen verstand van HD, hij wist wél dat het een Plasma was :9 . Toen zocht ik op het internet naar de tv maar kon hem nergens vinden, ik wist wel dat pap hem had gekregen via via en dat deze tv als showmodel stond.
    Toen even gezocht op het internet, kwam ik op xbox.com die HD-TV kabel tegen, even goed gekeken naar de aansluitingen en toen naar de Plasma gerend en even gecheckt of ze overeen kwamen, Yup, hij's HD-TV. _O_ Thank You God_O_ Nu nog wachten tot ik de X360 binnen heb *)
     
  12. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Dezelfde aansluiting betekend gelijk HD-TV? :confused:
     
  13. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha, wij hebben ook een Philips plasma met component aansluitingen. Maar dat is echt geen HDTV hoor :)
    Dat zie je niet aan de stekkers. Sorry...
     
  14. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe zag je dan dat ie er problemen mee had? Echt hakkelig, of meer iets van ghosting. :{
     
  15. Midas-vb

    Midas-vb Active Member

    Berichten:
    262
    Leuk Bevonden:
    0
    dat viel me iid ook wel op. bij sommige snelle beelden zag je een beetje ghosting..
    maar ik neem aan dat MS niet elke Samsung op de demopods gaat calibrerenO-)
     
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat neem ik ook aan van niet. Maar ik heb een Samsung gekocht, omdat deze juist op dit punt erg goed was getest. En dan hoor je nu dit :D
     
  17. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Willen jullie echt een goede HDTV dan moet je naar deze site gaan en dan de Philips 32PF9966 halen is niet al te duur en ook nog een Super Goed vriend van me heeft hem. En het is een super goed ding zonder gein, ik ga die ook halen zodra ik genoeg geld bijelkaar heb.
     
  18. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig om te zien dat je ook een HDTV gekocht hebt, ik neem aan ook vanwege de X360 ? ;)
    Heb de mijne daar overigens ook besteld, de Samsung LE26R51, en idd ik moet zeggen de service heb ik niks over te klagen gehad :)

    Kzie je aanstaande donderdagnacht bij Replay wel ff, en daarna gaan we flink gamen op Live op onze nieuwe doosjes en schermpjes ! :cool:

    Laterz dudemans :D
     
    Laatst bewerkt: 28 nov 2005
  19. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Kzal trouwens in de nacht van donderdag op vrijdag tussen het gamen door (proberen :9) mijn bevindingen posten van de combinatie X360 + Samsung LE26R51 voor de mensen hier :)

    Jullie horen het van me :cool:
     
  20. Brandts

    Brandts Active Member

    Berichten:
    1.427
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik beschik zelf over een HDTV van JVC die 720i, 720p en 1080i ondersteunt. Ik begrijp uit dit forum dat ik voor te gamen beter 720p dan 720i kan gebruiken. Maar kan iemand me vertellen of 1080i beter is dan 720p? 1080i heeft natuurlijk wel een hogere resolutie maar een interlaced signaal zorgt ervoor dat de speler in beeld steeds "verspringt"
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina