1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan ik de 360 op 60hz zetten, ik kan het nergens vinden...

2. LifeLongGamer

LifeLongGamer Used Register

Leuk Bevonden:
    2
    Ik wou dat ik je kon helpen....helaas weinig tot geen verstand van die specs etc. Sorry:eek:

3. gn!uz

gn!uz Logic is overrated!

Leuk Bevonden:
    0
    Onder System op het dashboard (paarse blade). Daar heb je onder TV instellingen PAL settings.. Je kunt kiezen tussen 50 en 60Hz. 60Hz is de setting als je tv t ondersteund. 50Hz kan schokkerige filmpjes opleveren.. 60Hz is smoooth..

4. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Weet je wat gek is, ik heb heel die optie er niet tussen staan.

Als ik naar System ga zie ik geen TV settings ofzo ik zie wel Display als ik daar naartoe ga kan ik naar HDTV settings gaan en kan ik alleen veranderen 480p, 720p en 1080i dat is het dan. :{

Kheb trouwens de samsuns le26r51b en volgens mij onderteund die wel 60hz.

5. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Bij component heb je geen keuze tussen 50 of 60 hrz is alleen bij PAL..

6. Bullet

Bullet What the hell...

Leuk Bevonden:
    0
    Ow, zal dat het zijn. Maar ik dacht dat je die instelling dus ook met component kon veranderen.

7. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Nope en dat hoef je ook niet met jouw televisie. :) De samsung kan 60hz heel goed aan. Je hebt dus alleen wel kans op tearing met en 720p @ 60Hz bron. Maar dat is alleen met een oude versie.

8. enzowpablo

enzowpablo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook besloten een nieuwe tc te halen is welke is de beste keus:

LG RZ-32LZ55 LCD Televisie
    LE32R51B
    Philips 32PF3320

Alle 3 rond de 1200e welke is de beste keus ivm de 360?

Heeft iemand ervaring met deze shop?

http://www.dtt-europe.com/shop/product_info.php?cPath=6_24&products_id=36

1100 is een perfecte prijss en je kan hem zelf ophalen zover ik weet in Tilburg.

Laatst bewerkt: 17 dec 2005
  9. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    NIET die LG kopen, ik heb de 26" versie gehad, en die was verschrikkelijk lelijk in donkere stukken (het werd 1 paarse massa). Ik heb hem teruggebracht en geruild (met bijbetaling) tegen een Sony Bravia (die me wel heel erg goed bevalt), en de winkel waar ik hem heb gekocht heeft contact opgenomen met LG over dit probleem, want het ziet er gewoon echt niet uit.

De rest van die tv's die jij noemt heb ik geen ervaring mee, maar zoals ik al zei vind ik de Bravia wel zeker een aanrader (wel een wat duurdere tv).

Edit: Ik heb even lopen zoeken naar de responstijd van die Philips (ik heb zelf ook een Philips overwogen maar die hadden allemaal een slechte responstijd), en die van die tv die jij op het oog hebt is 16 ms, en ik zou het er niet op wagen die te kopen. Om echt goed te kunnen gamen moet je eigenlijk onder de 12 zitten. Van deze 3 tv's moet je dus volgens mij voor de Samsung gaan, al heb ik daar zelf geen ervaringen mee.

Laatst bewerkt: 18 dec 2005
  10. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Ik mis de Sony Bravia een beetje op je lijst, die is 1250 en zal beter zijn dan de LG

11. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De R serie van samsung heeft ook een hoge responsetijd (12 geloof ik). De M serie van samsung heeft een lagere maar dan betaal je ook dan gelijk 300 euro voor meer. (gelezen op tweakers: http://gathering.tweakers.net/forum...ta[filter_keywords]=le26m51b&data[boolean]=OR )

Ik heb zelf vandaag/gisteren(voor de nitpickers) de LE26M51B bij de mediamarkt aanbetaald en ga hem vandaag/morgen (koopzondag) ophalen.
    Kost me 1249 euro, misschien meer dan online maar ik koop liever zoiets bij een bedrijf waar ik makkelijk naar terug kan en niet steeds terug moet sturen mocht er wat kapot zijn. Nog bedankt voor de informatie allen _O_

12. deNeut

deNeut Narf !

Leuk Bevonden:
    3
    Ik zeg de Sony Bravia of de Samsung. Ik kan niet over de Bravia oordelen maar wel over de samsung en die is :9

13. Sony

Sony Geriatric Gamer

Leuk Bevonden:
    0
    plasma of lcd

Hi,

waarom wordt er enkel gesproken over lcd in deze thread? Is dit nu echt de beste display voor de xbox360?

Is wellicht plasma of projectie-tv ook een goed (beter) alternatief?

Of zijn er nadelen? Zoals prijs en burn-in bij plasma? Wie kan hier wat slims over roepen?

Stel ik heb een budget van 2000-3000 en ik wil, naast gamen, ook nog wat tv en dvd kijken is lcd dan wel de beste keuze?

Bedankt!

14. beuker(sr)

beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

Leuk Bevonden:
    3
    heb gisteren de hd vga kabel gekocht(bij de v&d notabene)en ben daar nadat ik king kong heb gezien in de bios mee aan de slag gegaan.

na het aansluiten krijg je in het display menu een keuze uit een achttal(kan er eentje naast zitten) resoluties beginende bij 640/480 en maximaal 1360/768.
    heb meteen de hoogste gekozen :+ om te kijken wat er nou precies gebeurd.
    mijn scherm accepteerd het signaal en schakeld om van vga naar xga en ziet er werkelijk fantastisch uit.
    wat ik wel vreemd vind is dat het beeld er absoluut op voorruit gaat wat meteen zelfs al zichtbaar is in de tabbladen van het opstartscherm.
    lettertjes en achtergrond zijn veel scherper dan via de standaard componentkabels.
    vreemd...ja best wel want voorheen draaide ik alles op 1080i wat uiteindelijk meer beeldinfo bevat dat de 1360/768 xga toestand die nu aan het werk is.
    ik ben ook meer de geluidsfreak hier maar dit ziet zelfs stevie wonder...het verschil is groot.
    een klein nadeel wel is dat aan de randen van het beeld(links en rechts)een klein zwart balkje ontstaat.
    echter het beeld heeft er geen last van,wordt niet samengeperst is veel kleurrijker en is beter van contrast.
    waar precies nu dit verschil inzit......een uber expert mag mij dit vertellen maar persoonlijk vind ik xga er veel beter uitzien dan 1080i of 720p.

ps.

king kong was baggervet geweldig.

15. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Nieuwe plasma tv's hebben geen last meer van inbranden.. Is iets wat plasma waarschijnlijk altijd zal blijven achtervolgen, maar beetje loos.

Waarom LCD de beste keus is, is omdat deze bijna altijd HD-ready zijn in tegenstelling tot plasma. Ik heb voor beneden begin dit jaar bewust voor plasma gekozen, omdat ik dit gewoon mooier en beter vond dan LCD.

Nu heb ik een tv op mijn kamer besteld en dat is toch een LCD geworden. Ten eerste voor de maat (plasma is niet kleiner dan 42") en ten tweede omdat deze HD ready zijn.

Een goede plasma icm HD ready is erg duur :mad:

16. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    o en by the way.......mij scherm is wederom naar de klote en heb weer een oplichtende pixel.....dit keer een groene.
    dit is de derde keer dat een lcd paneel het in mijn toestel begeeft.
    eindelijk wordt er dan besloten om het complete toestel te vervangen want na 4500 euro aan lcd schermen wordt philips het ook zat hahaha(boer met kiespijn).......en ik begin het ook vervelend te vinden :mad:

was de eerste in bloody nederland die deze klacht had,was wederom de eerste die hem meteen 2 keer kreeg.....ben zeker weten de enige in heel fucking europa die hem nu dus 3 keer achter elkaar kreeg.

de bliksem slaat nooit 2 keer in op dezelfde plaats zeggen ze....hier doet hij het 3 keer.

17. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Waarschijnlijk is de rest niet zo kritisch als jij bent. Je kan mij niet vertellen dat niemand er last van heeft als jij bij alle 3 de toestellen wel een defecte pixel hebt.

18. beuker(sr)

Leuk Bevonden:
    3
    niet 3 toestellen......tis steeds dezelfde met een compleet nieuw lcd paneel.
    de aanstuur unit zal waarschijnlijk steeds de boel naar de gvd helpen.

en kritisch????? ik hoop dat een ieder net zo reageerd als ik doe.
    ik neem aan als er iets bij jou stuk gaat dat jij ook aan de bel trekt.......of vind je het allemaal wel prima???

19. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bestaat er al een HDTV voor zo'n 700 euro?

20. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    De Samsung LE23R51, als ik me niet vergis.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina