1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De HDTV Thread [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Goiz, 26 nov 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

Banjy It's getting closer

Leuk Bevonden:
    0
    Nee dat vermoede ik al, maar het kan wel zo overkomen. En het is helemaal niet erg om aan een eerdere post te herinneren, wellicht dat je de vorm een volgende keer wat kan aanpassen. :)

Oh als je het antwoord krijg dan zou ik het erg fijn vinden om dit te horen! Ben er wel benieuwd naar... *) Maar heb je trouwens dat gewicht al gezien :eek: (meer dan 50kg zag ik staan...)

2. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    I'let you know alhoewel ik toch denk dat het geen HDTV is. Op allerlei andere sites staat die niet omschreven als HD Ready.

3. Mickster

Mickster Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  4. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat hier over samsung? waar kan ik aflezen welke firmware ik heb en wat is de juiste? Kan helaas niet testen of ik tearing heb want ik heb nog geen x360.

Mijn Samsung LE26M51B bevalt me prima zover, ben benieuwd hoe het is met de x360, ik denk dat ik dan maar gelijk voor VGA kabeltje ga omdat je veel goede verhalen er over hoort :)

P.s. vind het nog steeds raar dat je hem niet volledig uit kan zetten zonder de stroom er af te halen :D

Laatst bewerkt: 20 dec 2005
  5. The_Gamer

The_Gamer Metal Gear Solid Fan

Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet precies welke dit is, maar als het deze is http://www.consumer.philips.com/consumer/catalog/catalog.jsp?fhquery=fh_secondid%3D26pf5320_10_nl_consumer%26fh_start_index%3D10%26fh_location%3D%2F%2Fconsumer%2Fnl_NL%2Fcategories%3Ccatalog_nl_consumer%2Fcategories%3Ctv_gr_nl_consumer%2Fcategories%3Cflat_tv_ca_nl_consumer%26&productId=26PF5320_10_NL_CONSUMER&activeCategory=TV_GR_NL_CONSUMER&fredhopperpage=detail.jsp&activeTab=specifications&language=nl&country=NL&catalogType=CONSUMER&proxybuster=S5HQDCEVEMISVJ0RMRESHQNHKFSEKI5P, is hij af te raden omdat de responstijd aan de hoge kant is (eigenlijk te hoog om goed te kunnen gamen, moet onder de 12 liggen).

De 2 beste betaalbare HDTV's (rond de 1100 euro) zijn de Sony Bravia en de Samsung LEetcetera. Ik zou in ieder geval uit 1 van die 2 kiezen, want dan zit je wel goed volgens mij.

6. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als het goed is heb jij sowieso geen last van tearing i.v.m. een softwarematig foutje in je scherm, want dit zou alleen gelden voor modellen uit de R-serie met een oude firmware versie....so no worries :)

7. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen, uhm ik bedoel straks :9, toch maar even te stad in om zo'n VGA kabel te halen voor de X360. Ik laat jullie zo snel mogelijk weten wat mijn bevindingen zijn in vergelijking met de standaard bijgeleverde Component kabel :)

8. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Goed ik zal ook eindelijk eens mijn bevindingen met de vga kabel van de 360 posten. Ik gebruikte tot nu toe de component kabels icm mijn sony beamer, eigenlijk naar volle tevredenheid, mooi strak plaatje, scherp, mooi kleuren (beamer is isf gecalibreerd op de 360).

Toch benieuwd naar de vga kabel en dus aangeschaft en nu een aantal keer mee getest en wat een telleurstelling. De kleuren zijn flets, heel erg soft eigenlijk gewoon niet scherp te krijgen het is niet om aan te zien eigenlijk. Ik had eigenlijk geen verschil verwacht maar als m'n vrouw al roept dat het er niet uitziet dan weet je dat er iets niet goed is.

Ik had al vaker met mijn pc aan dezelfde vga poort van mijn beamer gehangen met hele positieve resultaten dus het lijkt echt aan de 360 / vga kabel te liggen. Er lijkt met het signaal gerommeld te worden maar dat komt het beeld dus totaal niet ten goede. Wellicht dat het op kleinere displays betere resultaten opleverd maar op het grote scherm is het niet werkbaar. Ik heb weer heel snel de component kabel erop geprikt en geniet nu weer van mijn heerlijke plaatje.

9. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Iedereen vergeet het hier, maar die van Sharp en Panasonic zijn ook top. :)

10. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Samsung en Sony zijn heer en meester over HDTV Land.....all the rest shall bow down before them }:]

Hahaha nee geintje man, sorry ben een beetje melig op de vroege morgen 8)

EDIT : Ff serieus weer. De meningen verschillen dus over het resultaat wat de VGA kabel geeft t.o.v. de Component. Nja aangezien iedereen een andere TV/weergever gebruikt, iedere TV/weergever ook anders ingesteld is en bovendien beeldervaring ook weer heel persoonlijk kan zijn lijkt het me een goed idee het hele gebeuren zelf te gaan testen :) Ik ga straks naar m'n lokale gamesstore en leg het verhaal uit, schaf die kabel aan op voorwaarde dat alsie niet bevalt ik um terug mag brengen. Ben vaste klant daar, koop daar zo onderhand om de 2 weken wel wat de laatste tijd dus ze moeten maar niet moeilijk doen :9

Jullie horen mijn bevindingen dus ook nog....

11. M@cer

M@cer PES Freak

Leuk Bevonden:
    3
    Panasonic is inderdaad een van de beste... Ze komen in de tests ook meestal als winnaar uit de bus in zowel LCD als Plasma. Dat was de reden waarom ik voor mijn plasma ook voor Panasonic heb gekozen.

Maar het prijsverschil van 450 euro heeft mij voor de LCD op de slaapkamer toch naar de Sony gelokt.

12. Zeroine 83

Zeroine 83 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo zie je maar weer hoe bepalend een prijskaartje soms kan zijn ;)

13. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Samsung LE23T51B besteld.
    Hier zijn een aantal belangrijke specs:

Beelddiagonaal = 58 cm
    Helderheid = 500 cd/m²
    Contrastverhouding = 800:1
    Resolutie = 1366 x 768
    Ingangen: Scart, S-Video, Component, HDMI, PC

Kijk hier voor de volledige specificaties.

De tv is al besteld voor 630 euro. Is er iemand die me nog op de gedachte kan krijgen om de bestelling te annuleren?

14. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wow, €630,-? Iemand zei 1 pagina terug dat de enige betaalbare o.a. de Samsung LEetcetera zijn vanaf 1100? Dit is dus ook zo'n Samsung LE, voor 630 euro :). 58 cm is voor mij meer dan genoeg, ga denk ook maar voor deze tv :D. Hij is HD-ready toch?

15. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jep, kijk maar naar de resolutie en en de ingangen. Maar is er iemand die nadelen ziet aan deze tv? (nadelen waardoor jij hem niet zou kopen voor die prijs zeg maar)

16. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Mja, het design. Maar dat is persoonlijk. :)

17. Romius

Romius Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat zal de 82 cm of hoger versies zijn, want 630 is wel een mooie prijs voor die grootte.

18. Brandts

Brandts Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het disign net heel mooi, maar dat is idd persoonlijk :)
    Het scherm is idd niet al te groot, maar dat is bij mij geen probleem aangezien ik maar een paar meter ervan afzit op mijn kamer. Een groot scherm zou dan zelfs slecht voor mn ogen zijn ;)

19. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Vind hem er strak uitzien.

20. Wallace

Wallace Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo even een vraagje aan de sony bravia club.

Ik heb dus nu 1 groene/rode pixel in mijn scherm(KLV-S32A10E), als je ervandaan zit dan zie je er niks van maar als je er dicht op zit dan wel. Wel balen als je 1500 euro hebt uitgegeven voor een scherm waar dus nu een dode pixel in zit. Weet iemand of je met 1 kapotte pixel je tv kan omruilen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina