Goed ik zal ook eindelijk eens mijn bevindingen met de vga kabel van de 360 posten. Ik gebruikte tot nu toe de component kabels icm mijn sony beamer, eigenlijk naar volle tevredenheid, mooi strak plaatje, scherp, mooi kleuren (beamer is isf gecalibreerd op de 360).
Toch benieuwd naar de vga kabel en dus aangeschaft en nu een aantal keer mee getest en wat een telleurstelling. De kleuren zijn flets, heel erg soft eigenlijk gewoon niet scherp te krijgen het is niet om aan te zien eigenlijk. Ik had eigenlijk geen verschil verwacht maar als m'n vrouw al roept dat het er niet uitziet dan weet je dat er iets niet goed is.
Ik had al vaker met mijn pc aan dezelfde vga poort van mijn beamer gehangen met hele positieve resultaten dus het lijkt echt aan de 360 / vga kabel te liggen. Er lijkt met het signaal gerommeld te worden maar dat komt het beeld dus totaal niet ten goede. Wellicht dat het op kleinere displays betere resultaten opleverd maar op het grote scherm is het niet werkbaar. Ik heb weer heel snel de component kabel erop geprikt en geniet nu weer van mijn heerlijke plaatje.
Laatst bewerkt: 20 dec 2005